Hotel Recif Attitude

16 reviews over Hotel Recif Attitude in het Nederlands

Fantastisch!

Barry en Jacqueline
11-8-2018

zeer goed 'Adult Only' middenklasse hotel met geweldig personeel! kamers zijn goed met goed bed, goede airco en wifi. Dinerbuffet is standaard, voldoende keuze en vers.

Service van het hotel is geweldig, klachten worden direct opgevolgd!

Het mooiste van dit hotel, muv het uitzicht, zijn de leuke en vriendelijke medewerkers! Komen zeker terug naar dit geweldige en gastvrije eiland !

Uitzicht!

Rob Hoekstra
14-4-2018

Leuk kleinschalig resort op een prachtige plek met fantastisch uitzicht. Sta vooral vroeg op. De vogels zijn fantastisch in de ochtend. Een strandwandeling terwijl het licht wordt moet je gedaan hebben en ga dan wat verder van het resort af. 's Avonds zie je op het strand vliegende honden.

Wel wat achterstallig onderhoud, maar dat vind ik eigenlijk zelf niet zo belangrijk.

Heerlijk!

De Vries
26-3-2018

Kleinschalig , prachtig, zo vanuit je bed de zee het zwembad en de bar in. 70 kamers. We hebben het heerlijk gehad. Als je van rust houdt ga dan hierheen. Na 23 uur is er op het hele eiland niets te doen. Dus lekker vroeg naar bed. Heerlijk ontbijt. Huur een auto voor 50

euro per dag, let op je moet links rijden. Ga een dag met iemand met top reviuews mee op een boot. Snorkelen gelijk uit je bed. Schoentjes aan en zie de meest prachtige vissen. Eten ontbijt en lunch ( al la cart ) diner veel curry en rijst e.d. TV op de kamer met Franse zendens. Neem een USB mee voor films. Wie hebben genoten! De hoofdstad is 20 min rijden. Er is niet veel in de omgeving om even naar toe te lopen.

Geweldig

Marcha
30-12-2017

Wij vonden het een heerlijk hotel. Kleinschalig en persoonlijk. Erg vriendelijke mensen en altijd behulpzaam. Het eten was erg lekker. Wij vinden de prijs kwaliteit verhouding goed.

Niet voor herhaling vatbaar

Doortje
18-5-2017

Er zijn een aantal kamers (welke wij gezien hebben) welke ernstig toe zijn aan onderhoud. Vocht en daardoor schimmels zijn een probleem. Hoofdkussens met gele vlekken, schemerlampjes met vocht en schimmel plekken. Hetzelfde probleem bevindt zich op de muren. Meubulair dat toe is aan vervanging. We zijn 3 keer van kamer verhuisd en uiteindelijk maar akoord gegaan met een kamer die er redelijk uit zag. Ook het zwembad is aan onderhoud toe. Losse en afgebroken tegels en het oogt ook niet fris. Het eten is okay maar weinig variatie helaas. Snorkelen bij het hotel is prachtig.

Tropische locatie

Henry
7-11-2016

Kamers aan de rand van zwembad en strand

Paradijselijke plek

D. Jansen / C. Oosterdijk
8-9-2016

Prachtig hotel met een bijzondere ligging waar je helemaal tot rust komt. Het vriendelijke personeel doet alles voor je. Niks is te veel. Intiem familie hotel. Betoverende plek. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Mervin Appadu - General Manager, Consumer Experience Manager, 14-9-2016

Dear Mr. Smith & Mr. Oosterdijk,

Thank you for sharing such heartwarming comments about your stay with us. I am glad you found our hotel to be the perfect place to relax and unwind - a zen atmosphere is truly what we aim for.

The rest of the team will be delighted to hear about your impressions.

We all looking forward to welcoming you again

Enorm genoten

Debby
15-8-2016

Klein en gezellig hotel, ideaal voor een rustvakantie. Zalig genieten aan de zee en het zwembad. Super ontvangst en je kan met alles je vragen steeds aan het onthaal terecht. Kamer was degelijk. We hadden een mooi zeezicht. Er waren wel onverwachte bezoekers, de hagedissen. Soms was het buffet om te eten en andere dagen was het a la carte. Niet zo een heel uitgebreide keuze. Snorkelen is zeker een aanrader. Voorzie wel waterschoenen. Er zijn er in het hotel ook te koop.

Prachtig!

Caroline
6-2-2016

Dit hotel is perfect voor rustzoekers. Het ligt direct aan zee, vanuit onze ruime kamer waren we na 20 meter op het strand. Voldoende strandstoelen en handdoeken werden door het hotel geboden. De manager en het personeel zijn erg vriendelijk en ze geven je een prima vakantiegevoel. Bij ontvangst een cocktail, welkomstboek en een massage.

We hadden eerst halfpension geboekt, dit direct al naar all-inclusive omgezet en dat is de moeite waard. Voldoende keus bij ontbijt, lunch en diner.

Het hotel is niet voor kinderen, er komen wel Mauretiaanse gezinnen met kinderen op het strand omdat het openbaar is maar in beperkte mate en niet hinderlijk. Het strand is vrij ruw, de onderwaterwereld gaat direct voor je open.

Wij hebben enorm genoten van zon, zee, rust en heerlijke verzorging!

Heerlijk verblijf

E. Olijnsma
6-10-2015

We werden hartelijk ontvangen door de general manager met een welkomstcocktail en een reisdagboek. We kregen direct een rondleiding over het terrein. De kamer was ruim en de badkamer netjes. Het personeel is erg vriendelijk en ze weten wie je bent, wat erg plezierig overkomt. Ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken. De general manager komt ook regelmatig bij je informeren hoe alles gaat. Het hotel biedt ook de gelegenheid om bij een Mauritiaanse familie thuis te eten. Dit is absoluut een aanrader. Het zijn hele lieve mensen en we hebben een topavond gehad. Het eten in het hotel is goed. Elke avond is er live muziek van een goed niveau en eenmaal in de week is er een segadansavond, waaraan de gasten ook mee kunnen doen. Het is raadzaam om waterschoenen mee te nemen als je in zee wilt, de bodem is nogal rotsachtig. Snorkelen kan hier ook prima, het aquarium begint al vanaf een paar stappen van het stran. Ik kan dit hotel zeker aanbevelen!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Recif Attitude in Pointe aux Piments, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Recif Attitude zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.