Hotel Beachcomber Le Victoria

Hotel Beachcomber Le Victoria

Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag30°22°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Beachcomber Le Victoria voor je op een rij gezet:

26 reviews over Hotel Beachcomber Le Victoria in het Nederlands

Redelijk en veel te doen voor de kinderen

familie uit Vleuten,
18-8-2018

We vonden het niet luxer dan een 5 sterren hotel in Turkije wat de touroperator wel beweerde.

Er was veel te doen voor de kinderen. Wij vonden het Beachcomber 5 sterren hotel Dinarobin veel beter daar hadden we een Wauw gevoel..... hier niet, daardoor was de prijs kwaliteit verhouding hier wat minder.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Werelds

Ben Bransen,
30-4-2018

Le Vicotoria is een fantastisch hotel op het mooie eiland Mauritius. Het leek net of je in een paleis woonde. De kamer was perfect en super groot met daarbij een heerlijke badkamer.

De zee is kraakhelder en het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam.

Daarnaast was het strand bijna wit.

Op het eiland heb je nog diverse bezienswaardigheden zoals de hoofdstad Port Louis, suikerplantages, hindoetempels en de onderwaterwereld.

In 1 woord geweldig en hoop hier ooit nog eens naar terug te gaan.

Gereisd met partner in februari 2016

Goed resort

Marja
16-10-2014

Hotel Victoria aan het strand, overdag veel lokale mensen die aan je strandbed komen om spullen te verkopen. Is echt een familiehotel. Als je meer rust wenst moet je dit hotel niet nemen. Bediening is super. Met all inclusive ook de mogelijkheid om 's middags broodjes/patat te bestellen. Het restaurant is zeer massaal en het eten is veel van het zelfde.

Gereisd met partner in oktober 2014

Meer van verwacht

mvanvessem
7-10-2012

Het hotel is mooi en de kamers ook alleen hadden we een vliegenplaag. Erg onsmakelijk in de resaurants zaten de tafels vol met vliegen. Ik denk dat we gewoon pech hadden. Het strand ligt vrij veel koraal dus let op met kinderen, waterschoentjes aan doen. Mooie boottocht gemaakt om te snorkelen. Boottocht om dolfijnen te spotten helaas geen een gezien. De reisleiding ter plaatse hadden geen oplossing voor mijn klachten (buggy zou in Parijs bij de overstap uitgeladen worden zodat de kleine van 8 maanden een paar uur kon liggen) niet dus wat betekende uren een kleine dragen of op de grond moeten leggen tijdens het wachten en naar de gate die best ver was. Jammer maar voor dat geld voortaan een andere reisagent die wel alles tot in de puntjes verzorgd.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

Geweldige Honeymoon-bestemming

G&A
18-9-2012

Mocht je overwegen je Honeymoon op Mauritius door te brengen - zeker doen! Maar ook voor 'gewoon' op vakantie - hemels! Wij waren er op Honeymoon en het land, de vriendelijke bevolking en ook alles en iedereen bij dit hotel hebben bijgedragen aan deze voor ons onvergetelijke reis.

Alles tiptop in orde, heerlijke kamers, heerlijk eten, zowel in het buffet- als in beide a la carte restaurants, fantastisch zwembad en -mocht dat niet voldoen- ligging direct aan een prachtig strand aan de kraakheldere Indische Oceaan. Service met een hoofdletter 'S' - ons oudste zoontje vierde er zijn allereerste verjaardag, wat het personeel niet ontgaan was en ons 's avonds verraste met een verjaardagstaartje en een bijbehorend 'Happy Birthday to you'..

Zo kunnen we nog wel even doorgaan - kortweg een onvergetelijk verblijf in een uitstekend hotel!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

fantastische en romantische plek

anneke en marcel
22-6-2011

12 juni 2011,onze huwelijksreis.Heeft zeker aan al onze verwachtingen voldaan.

wel lange vermoeiende reis.

prachtig hotel,mooie kamer met uitzicht op zee.de kamers die leeg stonden (dit tgv laagseizoen) kregen allen een goeie opknapbeurt alles wordt goed onderhouden.

restautants goed eten. zeer goeie bediening liepen met je bord naar je tafel,stoel wordt naar achteren geschoven en je servet op je schoot gelegd.meeste obers kenden je naar een paar dagen.alle lof en waarom een negen ter beoordeling omdat nergens op de wereld een tien is. aanrader maar je goed voorbereiden op een lange reis. het weer in juni perfect ondanks de regenbuitjes

Gereisd met partner in juni 2011

Een droomplek op een schitterend eiland!

vandermeerdennis
5-6-2011

Wij zijn samen op huwelijksreis geweest naar deze accommodatie.

Na lang zoeken hebben we besloten om naar mijn droom honeymoon eiland te gaan.

We hebben onze reis geboekt bij Mauritius Travel en ik moet zeggen dat we absoluut waar voor ons geld hebben gekregen.

Zo hebben we in Nederland de transfer van het vliegveld naar het hotel geregeld en dit bleek een grote luxe privé taxi. Dit was wel zo fijn, want het is toch ongeveer een uur en een kwartier rijden.

De gastvrijheid van de mensen op Mauritius en dus ook in het hotel is groot te noemen. Het personeel is over het algemeen zeer gastvrij en klantgericht, soms zelfs een beetje te.

Als honeymoon stel krijg je een behoorlijke korting en extra's in dit hotel.

Het eten in het hotel is goed te noemen. Het buffetrestaurant heeft dagelijks wisselende gerechten en voor ieder wat wils. De twee a la carte restaurants zijn super, vooral het Le Casa. Boek deze restaurants gewoon lekker voor een aantal dagen vooruit!! De kamers zijn zeer schoon.

Gereisd met partner in mei 2011

Prachtig hotel met heerlijk eten!

limburgers
19-5-2011

Begin mei hebben we een heerlijke vakantie gehad in Le Victoria. Prachtig hotel, fijne kamer (superior), erg aardig personeel en heel erg lekker eten! Zo afwisselend elke dag. Wij hadden all-inclusief en dat is zeker aan te raden! Want dan hoef je ook niet voor de watersporten (zoals kano's, waterfietsen, glassbotomboot, zeilbootjes) te betalen, anders wel. Kindvriendelijk.

De mini-club is onderverdeeld van 3 tot 6 jaar en 7 jaar en ouder. Het zwembad was heerlijk van temperatuur, handdoekservice top.

Het strand was mooi en fijn zand. Op het stand staan ligbedden met kussens. De zee vonden wij een minpunt, je kon hooguit 1 a 2 meter er in lopen. En daarna kwam meteen het koraal (met kleine kindjes niet echt handig), dus had je waterschoenen nodig. Het water was erg helder waardoor je na een meter al visjes zag zwemmen. Maar je kunt niet lekker de zee in rennen en geen turquoise zee dus voor het hotel. Jammer want dat hoort voor ons wel een beetje bij het bounty-gevoel. Top-vakantie

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

hemelse plek

M. Hulleman - Mastwijk
27-5-2010

In februari 2010 zijn wij voor twee weken vertrokken naar Le Victoria. Wij zijn op het strand van het hotel getrouwd. Het hotel heeft hiervoor speciale weddingplanners die je helemaal begeleiden. Ons verblijf was hemels. We hadden een de luxe kamer wat zeer aan te raden is. Tevens hadden we het serenity (all inclusief) pakket gekozen. Dit is zeer aan te raden. De service is uitmuntend niks is te veel voor het personeel. Klant vriendelijkheid staat hoog in het vandel. Door het koraal wat aanspoelt is het zeker aan te raden om waterschoenen mee te nemen. Voor het hotel is er een rif, hier kan je heerlijk snorkelen en genieten van de onderwater wereld. Wij gaan zeker terug om onze bounty ervaring weer te beleven.

Gereisd met partner in februari 2010

Geweldige Honeymoon

Thomas en Caroline
30-9-2009

Geweldig hotel. We hebben diverse luxe all-in hotels bezocht, maar dit is echt top! het is zeker aan te raden serenity te boeken. (vanwege huwelijksreis zelfs gratis upgrade naar serenity package). Mooie kamers (superior) en een prachtige ambiance.

Waterschoenen en een eigen snorkel zijn zeker aan te raden.

Gereisd met partner in augustus 2009

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels, Frans

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beachcomber Le Victoria in Pointe aux Piments, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beachcomber Le Victoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.