Pointe aux Piments

We hebben een aantal aanbieders voor Pointe aux Piments voor je op een rij gezet:

Reviews over Pointe aux Piments

Viel tegen

Gerrit
    30-10-2016

In dit dorp was erg weinig te beleven.Weinig lokale eetgelegenheden en wat grotere winkels.Wel mooie stranden aan de noordelijke kant van het dorp.Snorkelen was niet mogelijk,tenminste als je wat wilde zien.Mauritius viel ons erg tegen.We hebben genoten van het weer.Het verkeer was redelijk hectisch, vooral als je in de spits terecht komt in Port Louis.Voor ons geen aanrader voor bekenden.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi maar heeft niet de wauwfactor

Marcia
    22-7-2010

Het was een redelijk lange vlucht. Het eiland is mooi maar ik had er meer van verwacht. Wel mooie stranden en een prima hotel met vriendelijk en servicegericht personeel. Wij zaten in het Radisson resort wat prima verzorgt was. Maar ik zal niet snel terug gaan naar mauritus. Heb het gezien en was mooi maar dat was dan ook alles.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Pointe aux Piments scoort een 7,5 uit 10, op basis van 4 reviews