Hotel Le Preskil Beach Resort

Hotel Le Preskil Beach Resortstersterster

8.5Fantastisch

Mauritius, Mauritius, Mahebourg Blue Bay

Op vakantie geweest naar Le Preskil Beach Resort?

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Le Preskil Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

6 reviews over Hotel Le Preskil Beach Resort

• 9Kimberley02-10-2016

Paradijs op aarde

Ongekend mooi een herinnering voor het leven! Deze vakantie is nooit meer om te vergete zoveel mooie plekken gezien en wat je vooral moet doen is het sea karten tip neem voor heel je vakantie een taxi die brengt naar mooiste plekken daar het resort is prachtig het eten is goed personeel is vriendelijk al inclusief is het waard de kamers worden elke schoonmaakt alles is mogelijk daar ga een dagje mee naar paradijs island en naar de Waterval is echt de moeite waard wil je op het resort waterskiën wake boarden kan dat snorkelen is ook zo mooi daar het wel een lange reis van 22 uur maar is echt waard er is niks tegen gevallen ik heb er mooie herinneringen aan over gehouden en zal ik nooit meer vergeten

Gereisd met partner in september 2016

• 9h.matheis31-01-2009

wij hebben erg genoten van het Beach Resort

Le Preskil ligt op een schiereiland wij hadden een lagoon kamer met fantastisch uitzicht op zee.

Gereisd met partner in januari 2009

• 6Monique van den Elzen03-08-2007

Le Preskil is een heerlijk familie hotel. Wij hebben er ontzettend genoten. Het enige wat we niet verwacht hadden is dat het in juli toch nog best wel koud is. Het hotel heeft geen verwarmd zwembad buiten en dat is heel jammer. Op zich kun je als het niet bewolkt is lekker zonnen, maar zwemmen vonden we toch een hele onderneming en dat heb ik gemist. Voor de rest kun je ontzettend veel doen in het hotel. Er is een biljart, tafeltennistafel, beachvolleybal, beachvoetbal, glasbottemboat, snorkelen, kanoen, waterskien, roeien, zeilen, waterfietsen en dat zit allemaal in het AI arrangement. Omdat het niet bloedheet was hebben wij er ook met veel plezier gebruik van gemaakt, want dat is dan weer het voordeel!!

Gereisd met familie in augustus 2007

0 tips over Hotel Le Preskil Beach Resort