Hotel The St. Regis Mauritius Resort

Hotel The St. Regis Mauritius Resortstersterstersterster

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Mauritius, Mauritius, Le Morne

Op vakantie geweest naar The St. Regis Mauritius Resort?

9Fenomenaal

Score uit 1 review

We hebben een aantal aanbieders voor The St. Regis Mauritius Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

1 review over Hotel The St. Regis Mauritius Resort

• 9Dennis15-06-2014

Prachtig luxe resort op mooie plek !

Wij hebben voor onze huwelijksreis begin juni 2014 voor 12 dagen verbleven in dit hotel. Het resort is een plaatje: de locatie en werkelijk alles is zeer smaakvol ingericht met oog voor detail en luxe. Het personeel is bijzonder vriendelijk en de butlerservice (die standaard is) is geweldig! Verder zal men je waar mogelijk met de naam aanspreken wat je een zeer 'welkom' gevoel geeft. Een puntje van aandacht is de consistentie van de service: het ligt eraan wie je tegenkomt hoe de service is : soms is de bediening in het restaurant (te) snel, soms duurt het lang, dan krijg je wel turndown, dan weer niet. Dat kan volgens ons beter ! Het eten is in 1 woord Geweldig: ieder gerecht ziet er prachtig uit en smaakt fantastisch ! Wat hier jammer is is dat je voor sommige gerrechten (behoorlijk) moet bijbetalen en dat doet afbreuk aan de ervaring. De kosten voor extra's als cocktails, water, minibar, wijn etc zijn exorbitant hoog! Samengevat : het is niet goedkoop maar dan heb je wel wat !

Gereisd met partner in juni 2014

1 tip over Hotel The St. Regis Mauritius Resort

• Dennis, 15-06-2014

Hoewel niemand het je vertelt kan iedere gast 30 minuten per dag GRATIS gebruik maken van de steamroom, sauna, jacuzzi en waterjets in de Spa (reserveren is nodig). Ook waterfietsen, kajakken, de glasbodemboot en snorkeltours vanuit het watersportcentrum zijn inbegrepen dus maak hier vooral gebruik van !

0 vragen over Hotel The St. Regis Mauritius Resort

• VerzorgingHalfpension, Volpension
    • Eten en drinkenLunch
    • RokenToegestaan
    • De staf spreektEngels, Frans

FTI Reizen

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
    • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
    • BalsportenVolleybal