Hotel Riu Le Morne

Meer hotelinfo

19 reviews over Hotel Riu Le Morne

• 8I vd heuvel01-06-2019

Genoten

Hotel ligt in een prachtige omgeving. Kamer heerlijk ruim met front zeezicht. Service personeel geweldig. Eten was gevarieerd, ook bij de specialiteiten restaurants heerlijk gegeten. Alleen jammer dat het eten niet altijd warm was. Ligbedjes ruim voldoende, geen idioten die in alle vroegte bedjes claimen. Strand niet echt geschikt voor zon aanbidders. Door de vele bomen is er aan het strand weinig volle zon plekken. Gelukkig was dit wel mogelijk bij de zwembaden.

• 2018
    9Sandy29-10-2018

Knus, prachtig, een droombestemming

Ontzettend fijn hotel waar wij zo zouden terug gaan! De vlucht naar Mauritius was lang, wij hadden een overstap op Dubai maar rechtstreeks vliegen is aan te raden. Het hotel is niet al te groot en voelt heerlijk knus, voor meer mogelijkheden loop je zo naar Riu Creole. Het hotelpersoneel blinkt uit in vriendelijkheid, niets is te gek. De drankjes en verse koffie zijn geweldig. Het eten in Le Morne is vers maar in andere Riu hotels was er vaak meer aanbod. Echter kun je ook gaan eten in Riu Creole en daar is het top! Er is geen strijd over strandbedjes en de hotelkamers groot. Daarnaast is Mauritius werkelijk een prachtig eiland. Het personeel van Riu Le Morne heeft ook actief meegeholpen aan het huwelijksaanzoek van mijn vriend aan mij, geweldig moment! Dus bij ons zit dit hotel een beetje in ons hart. Het terugkeren waard!

• 9Ferry28-09-2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

N.a.v. de eerdere reviews op Zoover (hoewel een gedeelte al wat ouder was) waren we een beetje sceptisch. Maar het heeft daardoor echt onze verwachtingen overtroffen. Kennelijk hebben ze echt wat met de reviews gedaan! Van geluidsoverlast zeker geen last, mede doordat we in een rustiger gelegen superiorkamer verbleven. Het eten in het buffetrestaurant was afwisselend en in het à la carte restaurant legt Ganesh je zonder meer in de watten. Ook de rest van het personeel is meer dan service gericht. 's Avonds kun je rekenen op live muziek en overdag geniet je rustig aan een van de zwembaden.

• 10Michelle17-06-2018

Paradise!

Geweldig Hotel. Naar aanleiding van onderstaande recensies was ik iet wat bang geworden voor wat we zouden aantreffen maar wat een geweldige plek. Ontvangst was uiterst gastvrij, prachtige kamer, goede bedden en een goed gevulde minibar. Ontzettend aardig personeel en goed eten. Ik ben als reisagent al in vele RIU hotels verbleven maar de gastvrijheid en vriendelijkheid van het personeel in dit hotel is tot nu toe het beste. Natuurlijk zijn er wat kitrantjes die moeten worden bijgewerkt maar voor de rest kan ik niks negatiefs bedenken. Een geweldig hotel!

• 10shirley linch-d, Arnault07-03-2018

Leuke accommodatie om iets speciaals te vieren

wij waren die periode 45 jaar getrouwd. zij vanaf aankomst tot en met het laatste minuut van vertrek in de watten gelegd. Echt een aanrader.

• 9M. schrijver28-02-2018

Geweldige zonvakantie

Uitermate goede organisatie via touroperator, met lokale touroperator mensen, goed toegankelijk, om excursies te organiseren. Het resort was top, met all in. In het rustige authentieke Mauritius gedeelte.

• 2017
    9Ingrid10-10-2017

Fantastisch, gevarieerde keuken top!!

Keuken is top zeer gevarieerd verschillende restaurants Aziatisch, Indiaas, a la carte. Onze kamer was prima airco werkte goed erg schoon en zeer vriendelijk personeel. Als je zoals ik in andere reacties lees in Mauritius gaat zeuren over een kitrand of over beestjes dan moet je in Europa blijven. Lawaai van het schoonmaakpersoneel? Deze mensen beginnen nu eenmaal vroeg je hoort altijd wel wat, als je daar over valt dan moet je in het Amstel hotel gaan boeken is wel een andere prijsklasse.

• 4Wil28-09-2017

Zeer slecht echt beneden het “normale” Riu niveau

Wat een zware teleurstelling dit hotel ongelooflijk al zo vaak bin Riu hotels geweest maar dit slaat echt alles. Zoals al door anderen vermeld op een oude slechte kamer gelegen, alles is er een beetje aan elkaar geknoopt en bijgelapt. Inderdaad de open kleerkast op de douche lekker handig in een land waar het van nature al vochtig is. Er wordt ook veel lawaai gemaakt doornde poetsploegen als ze met de poetskatoen over de gangen rijden. Het restaurant is ronduit slecht kan er helaas niets alles van maken, diverse etenswaren lauw of koud terwijl ze warm moesten zijn en zelfs half gebakken vlees na klacht wel goed opgepakt en door de chef kok zelf een stuk bereid maar zo hoort het natuurlijk niet te zijn. Ook de keuze was beperkt en steeds herhalingen. Het personeel werkt zo langzaam dat je vanzelf weer stres krijgt op vakantie geen enkele dag tijde ontbijt direct aan een tafel kunnen gaan zitten steeds overal rommel. Ik zou Nog 3 pagina`s kunnen vol schrijven DOE HET NIET je krijgt zware spijt.

• 1Dick05-06-2017

Nooit meer Riu Le Morne!

Hotel is niet Riu waardig! Let op je verwacht dezelfde service als in andere Riu hotels, dat krijg je niet in dit hotel. Oude slechte kamers, met slecht werkende airco's, mierenoverlast. Drankjes die chemisch smaken en niet zoals een cocktail hoort te proeven. Overlast van renovatiewerkzaamheden, tijdens verblijf, daarvan is van te voren geen melding van gemaakt! Let dus op wat je boekt, er zijn veel betere hotels in Mauritius.

• 4Familie Roos30-05-2017

Nooit meer, oude kamers

Ik ben een reisagent en ik heb al veel vaker in Riu hotels geslapen en kan dus ook een goede vergelijking maken. Let op als u Riu Le Morne boekt heeft u een grote kans dat u in een oude kamer wordt geplaatst met meubilair wat uit elkaar valt, stopcontacten die los zitten, airco die lekt of niet werkt. De badkamer ziet er niet uit overal schimmelplekken, lichtknoppen die los zitten.....gewoon oude troep. Dit is echt beneden peil en zeker niet Riu waardig, je betaald wel de prijs van een 4* Riu Hotel. Klachten zijn bekend bij het management en bij Riu. De cocktails smaken nergens naar en worden niet kant en klaar gemaakt. Ze gebruiken spuitflessen met één of andere mix en dus niet de cocktails zo als het moet zijn. Riu Le Morne is op dit moment een hele slechte 3* accommodatie. Het wordt een grote teleurstelling indien u dit boekt en in een oude kamer wordt geplaatst. Bij boeking werd ons beloofd dat we in een nieuwe kamer zouden komen, maar ter plaatse toch in een oude slechte kamer geplaatst, 11 nachten ellende!!! Riu doet niets aan de klachten, dus je hebt gewoon pech als je in een oude kamer wordt geplaatst.

Er zijn in Mauritius veel betere hotels en voor ons dus never nooit meer in Riu Le Morne.

0 tips over Hotel Riu Le Morne

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages