Hotel Les Pavillons

Hotel Les Pavillons

8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Les Pavillons voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Les Pavillons in het Nederlands

2007

Schitterende ligging, met heel mooi zandstrand en tuin

Joost
17-6-2007

Schitterende ligging, met heel mooi zandstrand en tuin. Het oceaan water daar is ongelovelijk helder -de bodem op 5 meter diepte kun je glashelder zien- je kunt er echt schitterend snorkelen. Zeilen en wakeboarden kun je daar ook perfect doen. De natuur in het zuiden is heel erg mooi, je kunt voor 1800 rps (50 eur) de hele dag met een taxi eropuit die brengt je waar je heen wilt. Maar ik moet zeggen: geen hotel zo mooi als Legends.

Gereisd Anders in juni 2007
2005

In 29-11-2002 zijn wij getrouwd in dit hotel,wat een zeg!!

Aranka van der Span
3-1-2005

In 29-11-2002 zijn wij getrouwd in dit hotel,wat een romantische ceremonie zeg!! Ik voelde me echt een prinsesje. Trouwen op het strand(wat bijna niemand doet) en daarna het diner op het strand,nou mijn dag was helemaal af. Ik zou nooit in Nederland willen trouwen als je dit hebt mee gemaakt en het hotel is helemaal perfect qua eten ,ligging ,vriendelijkheid en de prijs ook, wat je voor luxe krijgt is onbeschrijfelijk.Aan het strand komen ze zelfs je zonnebril schoonmaken en stukjes pizza brengen,dus in 1 woord geweldig!!!!!!!

Gereisd Anders in januari 2005

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Pavillons in Le Morne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Pavillons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.