Hotel Les Pavillons

5 reviews over Hotel Les Pavillons in het Nederlands

Romantisch paradijs voor watersporters

Patricia
16-6-2011

Echt een geweldig hotel voor rustzoekers die van watersporten houden. Veel watersporten (zoals waterskieën, kajakken, surfen en zeilen) zijn inbegrepen bij de kamerprijs. Het hotel heeft 4 restaurants: buffetrestaurant Horizon, lunch restaurant Le Nautile, en à la carte restaurants Nipa en L'Obergine. Het buffetrestaurant had goed, maar niet speciaal eten. Nipa, L'Obergine en Nautile hadden erg lekker eten en de service in vooral de à la carte restaurants was erg goed. De superior kamer op de 1ste verdieping is erg mooi met een ruime badkamer met douche, apart bad en toilet, inloopkast en kingsize bed en vanaf je balkon heb je prachtig uitzicht op de zonsondergang. De boathouse kan een tripje regelen naar Tamarin baai waarbij je kan snorkelen met dolfijnen, een echte aanrader! Ook het wandelen met leeuwen in Casela park is absoluut de moeite waard! Kleine minpuntjes: - zwak wifi signaal op de kamer, - muggen tijdens schemering, - strandventers. Wij zouden er zeker nog eens heen gaan.

Gereisd Met partner in juni 2011

mooie plek voor een korte vakantie

Erwin Cramer
16-3-2010

Mooi gerenoveerd hotel met goede vriendelijke bediening, goed eten en een mooie Spa. Een aanrader om eens gezien te hebben.

Gereisd Met partner in Thu Jan 21 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super hotel

Chantal
15-12-2009

Heb echt helemaal niks om aan te merken op dit resort. Vriendelijk personeel, schone/ mooie kamers. Mooi zandstrand met hagelwit strand en helder blauw water, lekkere bedjes. Het eten was prima voor ieder wat wils.Absoluut een aanrader!

Gereisd Met partner in december 2009

2008

4 sterren voor 5 sterren prijs

Josephine
7-12-2008

Het net in koloniale stijl verbouwde hotel mikt op een 5 sterren. Afgezien van de wonderschone ligging aan de kabbelende Indische Oceaan voldoet het resort daar (nog) niet aan. Het personeel doet erg zijn best maar de service is soms slordig en varieert in kwaliteit. Dat geldt voor het aanvullen van de koffie op de kamer, de bediening in het restaurant en de kleding van het personeel. De prijzen voor water zijn ook helaas hier krankzinnig! en het gratis water op de kamer minimaal. Men kan wat dit betreft een voorbeeld aan Thailand nemen. De kwaliteit van het eten is voldoende, het buffet is beter dan de a la carte service. De communicatie kan beter. Een ´s ochtends voor het diner gereserveerde tafel, blijkt ´s avonds niet beschikbaar, reserveren voor het diner blijkt dan niet mogelijk? Rokers worden verbannen naar een aparte ongezellige hoek in het restaurant terwijl de ruimte open is. Conclusie - verwende reizigers moeten niet al te kritisch zijn, de locatie maakt heel veel goed!

Gereisd Met partner in november 2008
2007

De ligging van het hotel is prachtig, super locatie

Marco de Vries
2-8-2007

De ligging van het hotel is prachtig, super locatie. Heel mooi. De palmbomen zijn nog wat jong dus wat minder groot dan elders. Het personeel is super maar wel heel heel jong, allemaal 19 jaar als het niet management is, is jammer want minder ervaring. Eten is ok maar niet super, te safe gerechten, te weinig lokaal. De prijzen slaan in het hotel neregsn op, neem van te voren all inclusive dan komt het goed. De verkoop van extra's is veels te commercieel. Heb het top gehad maar ga hier niet terug...Het weer was overigens perfect, het eiland is zo leuk!

Gereisd Met partner in juli 2007

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Pavillons in Le Morne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Pavillons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.