Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

9 Reviews over Beachcomber Paradis Hotel & Golf Club

• 9Hans07-08-2011

super mooi hotel

Hotel Beachcomber Paradis Hotel & Golf is een zeer mooi hotel voor mensen die houden van een mooi park met allerlei soorten van sport. Van zeilen tot aan golfen.

In de directe omgeving weinig tot niets te doen voor de avond uurtjes. Kamers de Luxe niet geschrikt voor drie volwassen. Eten op half pensioen is goed wil je meer kwaliteit met echt Super goed eten 4 gangen dan ben je ongeveer per dag incl lunch een € 150.= kwijt

• 10Happyman01-03-2011

Le Paradis assurément

Site magnifique, hôtel splendide situé entre un beau terrain de golf et un superbe lagon. Nous avions une Junior Suite en beachfront, à recommander pour la vue et l'accès à la plage à 10 m. La chambre était spacieuse, très bien décorée et équipée et impeccable. Seuls (petits) défauts : une connexion Wifi lente, et la mauvaise isolation phonique de la porte qui fait qu'on est parfois réveillé par le ménage le matin. Le service est irréprochable, efficace et chaleureux. Beaucoup de services sont proposés ou offerts (excursions, location de voitures, boutiques, sports, spa...), même un service gratuire de golf karts pour se déplacer dans le parc. La qualité de la nourriture est remarquable : produits frais, variés, préparés avec recherche et savoir-faire, une grande qualité de cet hôtel, avec en plus l'accès libre aux restaurants du Dinarobin à côté. Même en cherchant bien, je n'ai que des compliments. Et de super souvenirs de vacances réussies !

• 10tommaso ferrari17-11-2009

un paradiso di nome e di fatto!

vacanza fatta ora i primi di novembre 2009 ero gia stato 2 anni fa e e ancora migliorato difficile trovargli un difetto anzi impossibile !!!un posto stupendo personale gentile e professionale in piu si possono usaretutte le strutture sia del paradi che del Dinarobin essendo collegati fra loro e cosi si puo mangiare in tantissimni ristoranti con una scelta dei menu impressioonanteuna struttura da sogno !!!!

• 10kris denys01-09-2009

een top-vakantie !!

We zijn eind aug 2009 naar le paradis geweest, één woord TOP ! We hadden een suite beach front, beneden, rechtstreekse toegang naar het strand, ideaal voor de kinderen. Het eten in de restaurants is van zeer hoog niveau, alleen het buffet is minder, wel zeer goed maar moeilijk om een samenstelling te maken, er is zoveel dat je niet weet wat eerst genomen. Bediening is top, iedereen helpt zoveel ze kunnen zonder opdringerig te zijn. Ondanks een drukke bezetting van het hotel zijn we tot de avond op onze kamer kunnen blijven de dag van vertrek zonder meerprijs, zelf voorgesteld (nergens hebben we dit al meegemaakt). Het zijn soms kleine, attente dingetjes maar ze maken van dit hotel een waar PARADIJS, wij gaan zeker terug !

• 9S Taylor29-08-2009

Great location rooms more 3-4 star

We have just returned from a two week stay in Paradis with our 7 yr old son. The location and beaches are spectacular. The accommodation in a superior room is more 3-4 star than 5 star plus and the rooms are a bit dark and are in need of attention in some areas. The evening buffets were lovely and we were spoiled for choice however the charges for soft drinks, tea, wine and beer are way over the top.

• 10Jan en Majola11-05-2009

Echt een Top hotel!!

Wij zijn op 5 mei 2009 getrouwd op het strand, bij Paradis hotel golf & spa, op Mauritius. Vanaf het begin tot het eind van onze vakantie hebben ze alles waargemaakt.De weddingcoordinator heeft alles goed uitgelegd en is al haar afspraken nagekomen. 2x per dag word je kamer gedaan. Het eten is erg goed. Voor kinderen is restaurant Le brabant, lopend buffet, erg fijn. Er is zeer veel keus, word ontzettend mooi gepresenteerd en is erg lekker. Het personeel is oprecht vriendelijk. Er is een kidsclub waar de kinderen zo naar toe kunnen als ze zin hebben. Je kan er waterskien, snorkelen, kanoen, waterfietsen, tripje regelen en met wilde dolfijnen zwemmen. We zijn er geweest met onze 2 dochters van 11 en 9 jaar en ons zoontje van 5 jaar. Ook zij hebben een super vakantie gehad. Ik heb lang zitten nadenken over een minpunt maar kan echt niks bedenken.Een vakantie om nooit te vergeten, in alle opzichten positief.

• 10Ricardo en Sandra29-07-2007

We zijn net terug van onze huwelijksreis. Ook in 2007 (na onderstaande beoordelingen in 2005 en 2006) is het hotel een droombestemming op alle fronten. Het personeel is oprecht maximaal gericht op de gasten waarbij het soms zelfs een beetje genant is om je in zoveel weelde te bevinden.

• 10Rodnet27-01-2006

Een woord: groots. Absolute topbestemming met topservice en fantastisch eten. Prachtige kamers, relaxte sfeer, betere huwelijksreisbestemming is niet denkbaar.

• 10hilde21-12-2005

Dit hotel verdient méér dan 10/10 ! Alles is hier tot in de puntjes verzorgd. De maaltijden zijn van een gastronomische kwaliteit, de service is uitstekend. Er zijn heel wat sportmogelijkheden inbegrepen(waterskiën, windsurfen, snorkeltochten ...). Het enige minpuntje is misschien de bereikbaarheid, rond het hotel is er niets te beleven, dus je hebt meteen een taxi nodig, maar deze zijn dan weer niet duur. Je kunt ook gaan eten in het hotel Dinarobin, die naast Le Paradis ligt en die dezelfde kwaliteit heeft. Van hieruit kun je veel excursies maken, zowel op het land (per taxi) of op zee (prachtige eilanden). Ook de kamers zijn heel mooi, echt 5-sterren-niveau. Goedkoop is het zeker niet, maar na de reis ben je dat vergeten als je ziet hoe goed het hotel wel is. De volgende keer Mauritius wordt het gegarandeerd weer Le Paradis ...

Hotel Beachcomber Paradis Hotel & Golf Club info

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)