Hotel Beachcomber Dinarobin Hotel Golf & Spa

Hotel Beachcomber Dinarobin Hotel Golf & Spa

9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Beachcomber Dinarobin Hotel Golf & Spa voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Beachcomber Dinarobin Hotel Golf & Spa in het Nederlands

Voortreffelijk!! Zeer mooi ,schoon en rustig.

Marleen
19-1-2019

Zeer mooi en tot in de puntjes verzorgd hotel. Werkelijk alles zeer netjes en schoon. Je hoeft het maar te vragen en het zal gedaan worden. Het grote zwembad was niet verwarmt. Wel bij je kamer met ongeveer 10 andere kamers een eigen zwembadje die wel verwarmd is. Zeer nette en grote kamers. Prachtig strand!!! Het eten is er zeer goed. Veel keus, goede kwaliteit. S'avond is er live muziek of optredens bij de bar. Bediening erg goed en vriendelijk. Zijn met vele getallen ook aanwezig. In een gesprek met een taxichauffeur zei hij dat gemiddelde mens daar 300 pm verdiend terwijl huizen/water licht etc. Heel duur is (daarom wonen vele gezinnen in 1 huisje), dus als je aan het personeel maar iets fooi geeft zal je helemaal op je wenken bediend worden en extra lief begroet worden. Aan het strand lunchen is erg mooi! Je mag ook gebruik maken van het naastgelegen hotel wat veel gemoedelijker is.(Meer kinderen) Maar er niet eten. Wel drank

Gereisd Met partner in juli 2018

Luxe en prachtige stranden en heerlijk eten

Familie uit Vleuten
18-8-2018

Heel luxe, we hadden een Wauw gevoel.... je wordt enorm in de watten gelegd hier je kamer wordt 2x per dag schoongemaakt. Er is genoeg plek bij het strand met ligstoelen het was zelfs wat rustig je hebt heel veel privacy! Fijn dat je ook naar het Paradis hotel kunt met een golfkarretje de kinderen vonden het daar gezelliger ook in de avond was daar meer leven. Het eten was super!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Paradijs op aarde!

emossoux
14-8-2012

Prachtig hotel met unieke ligging aan de voet van de Morne.Zeer luxueuze juniorsuite bungalows met zicht op zee,met om de paar bungalows een eigen zwembad.Ook een centraal zwembad.Een aantal zwembaden zijn verwarmd,wat het aangenaam maakt om in het winterseizoen 's avonds nog te zwemmen.Stranden worden meerdere keer per dag schoongemaakt.Uitgebreid ontbijtbuffet,uitgebreide keuze voor het avondmaal:je hebt keuze uit elke avond een ander thema buffet in het hotel,of één van de specialiteiten restaurants in het hotel,of om bij het aangrenzend hotel Le Paradis te gaan eten (ook nog inbegrepen in de halfpension formule) en ook daar weer keuze uit thema buffet of à la carte.Het eten is zeer lekker.'s avonds live muziek in de bar.Er worden een aantal watersporten aangeboden.De concierge is zeer behulpzaam voor het boeken van allerhande excursies.Golf terrein bij Le Paradis.Uitstekende ligging voor het ontdekken van Zuiden,centrum,en Oosten.Met kinderen: kies voor Le Paradis = meer animatie

Gereisd Met partner in september 2011

2008

Prachtig gelegen hotel aan de voet van de berg Le Morne

Ilse
12-4-2008

Prachtig gelegen hotel aan de voet van de berg Le Morne. Super bediening, zéér lekkere keuken, tot in de puntjes verzorgd. Middelgroot hotel met prachtig zwembad. Kamers zijn ruim en heel mooi ingericht. Wij zijn in januari geweest, het weer was niet zo denderend, heel veel regenbuien gehad maar desondanks toch een geslaagde vakantie gehad.

Gereisd Met partner in april 2008
2006

Een geweldige ervaring! Ook wij zijn hier in april 2005 na

Warmerdam
25-6-2006

Een geweldige ervaring! Ook wij zijn hier in april 2005 getrouwd na eerst een rondreis gemaakt te hebben op La reunion (naburig eiland op 30 minuten vliegen). De overgang is enorm; qua keuken, gastvrijheid, natuur (La reunion heeft een enorme groene bossen en bergen) maar de luxe van Dinarobin went erg snel.

De bruiloft werd perfekt geregeld door "de wedding planner". Deze wordt door het hotel aangesteld en zij deed haar werk perfekt. In de spa kan de bruid haar voorbereidingen perfektioneren middels kapper / schoonheidsspecialiste / massage / etc.

Wij hebben ervoor gekozen om tegen zonsondergang op het strand te trouwen. maar dit kan ook in de spa, het restaurant, bij het zwembad of elders op het resort. De dag naar de stad om in onder trouwt gaan is een verplichting, maar op zich ook heel leuk om mee te maken.

Kortom: een zekere aanrader als het financieel mogelijk is!!!!!

Gereisd Anders in juni 2006

Top hotel waar wij juli 2005 gehuwd zijn (aanrader, Zeer

Henny Senden
30-5-2006

Top hotel waar wij juli 2005 gehuwd zijn (aanrader, perfecte organisatie). Zeer smaakvol ingericht, heel ruim van opzet, heel mooie suites, mooie tuinen en idem zwembad. Aparte lokale architectuur. Geweldige bediening, topkeuken. 'n persoonlijke workshop Mauritiaans koken gehad bij Chef Fontanesi. Mooie sportfaciliteiten, super-SPA.

Hier ben je nog echt de GAST! Wil je rust en heerlijk genieten in vele opzichten? Ga naar Dinarobin!

Kost iets meer, maar dan heb je ook wat!

Gereisd Anders in mei 2006

2005

super hotel (reeds 2x verbleven), telkenmale een unieke 4

rik
15-10-2005

super hotel (reeds 2x verbleven), telkenmale een unieke ervaring, heel mooi gelegen aan rots 'le morne', heel mooie suites,aparte bouwstijl, aparte gebouwtjes met 4 suites, mooi strand, super bediening, uiterst lekkere keuken, goede prijs kwaliteit verhouding, mooie fietstochten vanuit hotel mogelijk

Gereisd Anders in oktober 2005

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beachcomber Dinarobin Hotel Golf & Spa in Le Morne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beachcomber Dinarobin Hotel Golf & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.