Le Morne

Reviews over Le Morne

Mooi en indrukwekkend

familie uit Vleuten
    23-8-2018

Le Morne is een mooie plaats met een historische berg die valt onder het werelderfgoed van Unesco. Cultuurlandschap van Le Morne. Je kunt er leuk mountainbiken en komt dan veel gedenktekens van de slavernij erg indrukwekkend.

Prachtige vakantie!

Daphnedejong
    20-2-2017

Mauritius is een prachtig eiland. Le morne heeft parelwitte stranden en een heldere zee. Er staat af en toe wel wat wind. Zeker voor surfers de perfecte locatie. Verder lagen wij met ons hotel van ongeveer 1km lopen van een klein winkelcentrum waar je heerlijk vers fruit kon kopen.

Prachtige plek voor rustzoekers én watersporters

Dennis
    15-6-2014

Le Morne is een schiereiland aan de zuidwestkust van Mauritius. Het is een ideale plek voor rustzoekers en de fanatieke watersporters zoals kiters en surfers. Mensen die op zoek zijn naar vertier, winkels, boulevards met restaurantjes en nachtleven kunnen beter op zoek gaan naar een andere plek! De stranden zijn prachtig en worden beschermd door het rif dat de golven breekt dus het water is kalm en ondiep.

Gereisd Met partner in juni 2014

Schiereiland

Rinus
    17-10-2012

Le Morne is een schiereilandje in de de meest zuidwestelijke punt van Mauritius, het is het groenste en rustigste deel van het eiland. Le Morne is een onbetekenend dorpje aan de voet van de 550 mtr. hoge Morne Brabant een enorme rots die uit zee oprijst en bijna het gehele schiereilandje in beslag neemt. Op Le Morne liggen verscheidene luxe hotels en resorts, golfbanen en langs de zuidkust zijn uitstekende faciliteiten om te kite-surfen. Het gehele gebied van de Morne Brabant is privé terrein , een aanrader is een klimtocht naar de top, vanwege het privékarakter van dit gebied kan dit uitsluitend onder leiding van een gids, met moet voor de tocht wel een goede conditie en geen hoogtevrees hebben. Voor de kust van Le Morne ligt het onbewoonde Bénetiers eiland, hotels organiseren hier tochten naar toe met een leuke picknick op het strand

Gereisd Met partner in september 2012

Het hotel, het eiland alles is daar geweldig!!! wij zijn

Aranka
    7-7-2004

Het hotel, het eiland alles is daar geweldig!!! wij zijn er in november 2002 geweest en daar in het hotel getrouwd en ik had me geen betere trouwdag voor kunnen stellen.Het personeel behandeld je of je een prinses bent en de kamers en het eten zijn geweldig. Als je naar dit hotel gaat en dit eiland ben je gegarandeerd van een goede vakantie.Als je meer info wil over het eiland of hotel mag je altijd emailen,ik vertel er graag over

Gereisd Anders in juli 2004
Le Morne scoort een 8,9 uit 10, op basis van 10 reviews