Hotel The Bay

Hotel The Bay

We hebben een aantal aanbieders voor The Bay voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel The Bay in het Nederlands

Klein maar fijn

Rinus
2-10-2012

Het hotel is gelegen aan zee, het is een klein hotel gerund door een Belgische mevrouw en man die Mauriciaan is., de service is uitstekend, het personeel zeer vriendelijk.

Ontbijt en diner zijn van hoge kwaliteit en wordt geserveerd op het buitenterras langs het strand, op enkele avonden hadden we life muziek tijdens het diner.

Het hotel heeft een klein zwembad, bij het hotel kan niet in zee worden gezwommen, men moet hiervoor 200 meter lopen naar een publiek strand.

Het hotel kan alle excursies regelen waaronder zwemmen met dolfijnen in zee en een beklimming met gids van de Morne Brabant.

Voor mensen die van rust houden is dit een ideaal hotelletje.

Het hotel is te bereiken via enkele smalle weggetjes maar het staat goed aangegeven met bordjes vanaf de hoofdweg.

Hotel waar je een warm welkom krijgt van de eigenaren. Keuken is prima! Restaurant met uitzicht op zee dus zonsondergang tijdens diner.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Bay in La Preneuse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Bay scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.