Hotel Zilwa Attitude

Mauritius, Mauritius, Grand Gaube

9.5Fenomenaal

• Animatie
  • Kinderopvang

Aan het strand op het eiland Mauritius vind je Hotel Zilwa Attitude Mauritius. Hier kies je bij all inclusive uit 7 restaurants en kwalitatief goed eten. De kamers hebben een Mauritiaanse inrichting. Er is een kidsclub en zelfs een buitenbioscoop. Ga met een roeibootje naar de twee privé-eilanden voor het hotel of vaar mee met de glasbodemboot.

16 reviews over Hotel Zilwa Attitude

• 10Mattjeu en Margret17-02-2020

Tophotel!!

Dit hotel is een echte aanrader! Schoon en goed onderhouden zowel de kamers als de tuinaanleg. Het is er heerlijk rustig, je hoort slechts de vogels. Opvallend is het super vriendelijke personeel. Ze zetten zich enorm in om je het verblijf onvergetelijk te maken. Iedere dag zijn er verschillende buffetten, daarnaast nog enkele andere restaurants die je een dag voorafgaande moet reserveren. Als we nog eens naar Mauritus gaan dan zéker weer naar Zilwa Attitude!

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    9Froukje19-03-2019

Fantastische vakantie

Prachtige lokatie. Mooi en schoon hotel. Bedden zijn top. Kamers zijn modern ingericht. Mooi uitzicht. Meerdere stranden. Eten heel divers en erg lekker. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Spreken meerdere talen. Verschillende activiteiten worden er georganiseerd dus zat te doen. Wij gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    10Willemienke11-08-2018

Een dikke 10!

Mauritius Zilwa Attitude; Een geweldige vakantiebestemming. Een op en top verzorgd resort. De service is erg goed. Het personeel maakt het je helemaal naar je zin. Ook de omgeving is prachtig. Aan te raden om met een boot het eiland te verkennen. Hier Kun je tevens goed terecht met een koemelk/lactose allergie. De kamers zijn mooi, schoon en functioneel.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Gerda lohmann22-04-2018

Fantastisch ,Romantisch paradijselijk eiland!

Een geweldige mooi tropisch groen eiland,een paradijs op aarde. Vriendelijke mensen, heerlijk eten, zalige cocktails, azuurblauw zee, romantische zons op en ondergang, prachtige botanical garden, idylische eilandjes , kortom een vakantie die we niet snel vergeten! Het resort was fantastisch, bijzonder vriendelijk personeel, perfect onderhouden , alles werd je naar de zin gemaakt, Een absolute aanrader!

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

8E. van den Heerik16-08-2017

Keurig,verzorgd hotel ,prachtige plek.

Keuze uit diverse restaurants, goed eten. Goede persoonlijke service. Vriendelijk personeel. Maak excursies met de reisorganisatie (Summertimes) of boek een taxi bij het hotel. Let op aangeboden excursies op het strand; niet iedereen is verzekerd.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Mirjam Verbeek02-07-2017

Fantastisch!

In de afgelopen jaren hebben wij al in best wat All-in resorts gezeten met een hoge waardering, maar Zilwa Attitude slaat echt alles, in positieve zin! Van aankomst tot vertrek is werkelijk alles geregeld. Als NLér zijnde schaam je je zelfs bijna over de nederigheid van het personeel. Netjes, vriendelijk, servicegericht, soms een beetje té.

Houd er rekening mee dat er buiten het hotel niets te doen is. Niets te doen in de zin van dat er geen boulevard, winkeltjes of eettentjes zijn. Verder is het niet verlicht en daarom ook niet verstandig om 's avonds buiten de poort een wandeling te maken.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Vie29-06-2017

Prachtig hotel met topservice

Fantastische vakantie gehad in dit tophotel. Super servicegericht personeel. Bijzondere kamers met een prachtig uitzicht op de azuurblauwe zee. Veel leuke activiteiten. Goede thema restaurants en een buffet restaurant met een gevarieerd en heerlijk aanbod. In de nabije omgeving van het hotel zijn weinig winkels/ bars e.d. Er is wel direct buiten het hotel een kleine buurtsuper en met een taxi ben je zo in een van de grotere plaatsen. Uitstapjes kun je in het hotel boeken maar ook prima regelen met de taxichauffeurs. Zij vertellen je veel over het eiland en blijven op je wachten bij de verschillende bezienswaardigheden. Een halve dag kost je ongeveer 50 euro.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9m.driesenaar30-04-2017

Geweldige vakantie in een prachtomgeving!

In maart 2017 hebben we hier met ons drieen in een family room een geweldige vakantie gehad. De kamer (op de begane grond) was ruim genoeg, zeer smaakvol ingericht en werd elke dag schoongemaakt. Het hotel ligt op een prachtige locatie aan de kust. Wat opvalt is de servicegerichte instelling van het personeel, die je écht het gevoel geven dat je welkom bent. Je bouwt daar een leuke band mee op. Zonder de anderen tekort te willen doen, noemen we hier toch een paar namen van degenen die onze vakantie wat dat betreft een speciaal tintje hebben gegeven: Arvin (barmanager), Jeetun en Arnoud (bar), Asson (beachmanager), Dan Harry (F&B Supervisor), Kevin (bediening restaurant) en Rajesh (kok restaurant). Buffet in main restaurant is weliswaar uitgebreid, maar wij vonden niet alles even lekker. Overige restaurants zijn uitstekend, vooral Lor Disab. All-inclusive concept is aan te raden. Is gemakkelijk en er valt genoeg onder. Je kunt op de dag van vertrek nog gebruik maken van alle faciliteiten tot je daadwerkelijk het hotel verlaat (in ons geval rond 18.00 u). Excursies (2) hebben wij geboekt bij Big John. Een boottocht met BBQ en een dagtrip naar het zuiden. Vooral dat laatste was erg leuk om te doen, met name te danken aan de (privé)chauffeur Vic die je van alles laat zien en erg veel interessants vertelt over Mauritius. Een bezoek aan de Hindoestaanse tempels, bijvoorbeeld, vonden wij heel indrukwekkend. Hotel en locatie zijn zeker een aanrader! Oh ja, ook niet onbelangrijk: goede wifi zowel in het hotel, op de kamer als op het strand....

Gereisd met oudere kinderen in maart 2017

• 9J. Dupuy11-11-2016

Geweldige locatie

Zeer gastvrij personeel, die echte (all-in) droomvakantie waarmaken. We zullen echter nooit meer via reisbureau van touroperator boeken, daar zij (€ 400) goedkopere kamer leveren in plaats van speciale kamer aan het strand zoals bij boeking doorgesproken en betaald. U raadt het al, het was een fout in de boeking en natuurlijk de schuld van de klant. Locatie is eigenlijk te goed voor de kwaliteit (lees alle reviews en ervaringen) van touroperator.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 9Joyce26-09-2016

Prachtig complex!

Prachtig, modern en luxe complex in het rustige plaatsje Calodyne (op 15 autominuten van het toeristencentrum van Grand Bai). Ruime, moderne en schone kamer met terras & badkamer. Het gehele complex is voorzien van prachtige decoratie in de sfeer van Mauritius met sfeervolle restaurants, terrasjes, bars en loungeruimten. De goed onderhouden tuin vol tropische planten en bloemen trekt mooie vogels aan. De strandjes zijn niet groot maar wel heerlijk en met uitzicht op de prachtige zee en eilanden verderop. Het is prima ontspannen in de hangmatten op het strand of in één van de vier zwembaden.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Meerdere restaurants (buffet, Indiaas, Chinees, BBQ) beschikbaar binnen de HP & All In-concept met prima maaltijden en grote variatie.

Zeer zeker een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2016