Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag30°21°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Veranda Resort Paul et Virginie voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Veranda Resort Paul et Virginie in het Nederlands

Geweldige vakantie gehad

Angeliza,
14-8-2018

Het resort was prachtig! Super aardige mensen, die echt dag en nacht voor je klaar staan om het naar je zin te maken. Heerlijk zwembad met genoeg ligbedden. Geen last gehad van handdoeken die daar voor dag en dauw al neergelegd werden. Vanuit het hotel kun je alle kanten op en er zijn genoeg trips waaruit je kunt kiezen. Erg leuk was een trip met de plaatselijke bus naar Goodlands! Kortom we hebben een geweldig vakantie gehad en we komen zeker een keer terug in het resort.

Gereisd met partner in juni 2018

Beste vakantie ooit

leenbreuls
6-4-2013

Klein hotel t.o.v. de grote resorts maar daarom niet minder goed. Het personeel is zeer vriendelijk (soms een beetje te vriendelijk en gedienstelijk) en alles is zeer goed onderhouden. Het eten is zeer lekker. Iedere dag kun je verse vis eten die recht uit de zee komt. Wanneer er iets niet meer beschikbaar is doen ze toch nog de moeite om iets speciaals te maken. Zeer geschikt voor een huwelijksreis of als koppel.

Gereisd met partner in april 2008

niet 100% wat we verwacht hadden...

Peter
14-1-2013

Verbleven hier met kerst en nieuwjaar. Niet de interessantste periode wat het weer betreft: veelal bewolkt + een heuse cycloon. Het hotel zelf is OK : mooie kamer met balkon en zeezicht, lekker eten (meestal buffet), prima service, 2 zwembaden (weliswaar zeer ondiep) en steeds ligstoelen + handdoeken ter beschikking. Drank is duur. Goedkoopste fles wijn = € 25 / cocktail: € 12,5 / biertje: € 4. Je kan beter aperitieven op je balkon met wat je koopt in de buurtwinkeltjes. Minpunt was ook dat we op onze vertrekdag, toen we vanwege de cycloon niet buiten konden, € 25 moesten bijbetalen om onze kamer te houden tot de taxi ons kwam halen. Snorkelen bij het hotel is maar niks: ondiep, zanderig en visarm water. Je kan met de hotelboot dagelijks naar het koraalrif, maar daar krijg je hooguit 20' snorkeltijd, als de boot al uitvaart. Bij winderig weer doet hij dat niet, en het waait daar best veel! In Grand Gaube valt weinig te beleven, maar een uitstapje met de lokale bus is een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Brigitte Voskuyl
6-4-2009

Waren in dit hotel van 8-23 maart 2009. Erg goed was de service en het eten, zowel qua keuze als de kwaliteit. Tijdens ons verblijf was het hotel redelijk vol, waardoor de capaciteit van de zonnebedden alsmede de stoelen in de eetzaal niet voldoende bleken te zijn. Een aanrader voor een verblijf van 1 week. Daarna wordt het een herhaling van het menu evenals van het entertainment. Het eiland is binnen 3 dagen goed te zien, dus blijven er nog 4 dagen over voor de zon! Het weer is vrij instabiel, hadden 5 dagen regen in 14 dagen. Ook op Mauritius schijnt het klimaat te veranderen. Beste periode volgens de bewoners is November-December.

Gereisd anders in april 2009

Op het mooiste puntje van Mauritius

Robin
1-3-2009

Dit is echt een goede start voor mauritius. De mensen zijn zo vriendelijk en niet alleen in het Hotel. Met de lonely planet op zak kom je op de mooiste plekken van het eiland. Ga zeker de catamaran tocht doen, dit is echt leuk(wel 80 euro) maar dit de moeite. Zo sterk zelfs dat we nog een keer terug zijn gegaan naar Mauritius. Toen hebben we een Villa gehuurd in het zuiden.

Nu kennen we eigenaars en kunnen we voor 700,- per week een villa voor 12 personen huren inclusief 2 man personeel. Zwembad etc.

Gereisd met partner in januari 2007
2008

sfeervol en vriendelijk hotel

Alex en Marja
19-11-2008

Net terug van ons vakantie in Paul & Virginie. De mensen van het hotel zijn erg vriendelijk en behulpzaam, service is echt een dikke 10!! Wij zijn daar ook getrouwd en dat was ook tot in de puntjes geregeld. Alleen 2 kleine minpuntjes, het strand was niet zo heel mooi, het was ook een publiekelijk strand,waar ook honden overheen lopen en het eten was voor 1 week prima, maar als je langer blijft dan ben je er wel op uitgekeken.

Kortom, geweldige vakantie maar verwacht niet heel veel van het strand daar!!

Gereisd met partner in november 2008

Net terug van onze huwelijksreis

kerrinckx
30-4-2008

Net terug van onze huwelijksreis.

Uitstekend hotel, lekker eten, prima service, propere kamers, ...

Ook het eiland heeft heel wat te bieden.

Prijs/kwaliteit zeker een aanrader.

Het hotel wordt in juni wordt de bar en het restaurant trouwens gerenoveerd en volgend jaar gaat het een halfjaar dicht om de kamers te renoveren. (info hangt in het hotel uit).

Gereisd met partner in april 2008
2007

Wij zijn net terug van ruim een week in dit fijne hotel. Het is een heel sfeervol en romantisch hotel vooral s'avonds ziet het er erg gezellig en sprookjesachtig uit. Lekker eten, vooral in het beach restaurant is de fischermanns plate een aanrader. All inclusive is echt niet nodig alles is goed betaalbaar, (biertje nog geen 2 euro)Heel aardig personeel en zeker een 4* waard! een absolute aanrader we gaan zeker een keer terug!

Eiland is super mooi en er is erg veel te zien, zowel natuur als mooie stranden. Duiken is ook een aanrader!

Gereisd met partner in november 2007

In 1 woord: Fantastisch! Wij waren hier in mei 2007 voor

Anne-Marie Greve-de Wildt
26-5-2007

In 1 woord: Fantastisch!

Wij waren hier in mei 2007 voor twee weken op huwelijksreis. Zowel het land als het hotel hebben al onze verwachtingen overtroffen. Héél romantisch, nauwelijks kinderen (fijn voor honeymooners zoals wij), service was uitmuntend, personeel zeer vriendelijk, hotel mooi ingericht met natuurlijke materialen, iedere avond héérlijk gegeten, kamer werd regelmatig versierd met verse bloemen, iedere avond shows in het hotel, gratis goede watersport faciliteiten, etc. etc. ECHT EEN AANRADER!

Gereisd anders in mei 2007

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Veranda Resort Paul et Virginie in Grand Gaube, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Veranda Resort Paul et Virginie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.