Hotel LUX Grand Gaube

Meer hotelinfo

5 reviews over Hotel LUX Grand Gaube

• 9Gion20-10-2014

De perfecte honeymoon

Als huwelijksreis wil je iets exclusiefs. Mauritius is dan zeker aan te raden en de hotelketen van Lux maakt van je vakantie een belevenis. We hebben onze reis geboekt in juni, wanneer het winter is in mauritius. Het weer was aangenaam met een aantal buien. Op het eiland zijn verschillende trips te boeken. Wij hebben een southtour gemaakt en een catamaran cruise.

• 9Deborah16-08-2014

Aanrader!

Wat een mooi resort! Een mooie kamer met 2 terrassen beide uitzicht op zee (standaard kamer) Heel vriendelijk personeel die er alles aan doen om jou verblijf naar wens te maken van het begin tot het eind. Het eten in de restaurants is echt top! Wij hebben vooral genoten van het beach restaurant ''De Italiaan''. Heerlijke pizza's die je naar eigen wens kunt laten maken. In de periode dat wij er waren was zowel het zwembad als de zee best koud, even flink doorbijten! Daarnaast zou ik aanraden om all in clusief te nemen. Dit hebben wij gelukkig ook gedaan.. Een biertje 6 euro, een fles water 4,50, coaktail 12 euro. Lunch gemiddeld 70 a 90 euro (2 a 3 gangen). Avond eten gemiddeld 100 a 120 euro (3 gangen) daarnaast kun je dan ook all in watersporten, drinken, eten, ijsjes eten etc. Het allerlekkste yoghurt ijs wat wij ooit op hebben waar hier! Het strand en de zee wat minder mooi, zeker geen snorkel gebied. Maar zeker niet twijfelen want het resort zelf is echt top!

• 9BM & Co31-07-2013

Super Hotel

Eerste maal Mauritius en meteen een super hotel. Service is inderdaad met een grote S. A la carte resto's van zeer hoge kwaliteit. Super locatie om het noorden van Mauritius te verkennen. Vertrek was 's avonds en we hebben nog een douchekamer ontvangen. Genoten van de vele watersport faciliteiten. All In genomen en deze was ideaal. 's Avonds ook 'avondservice' voor de kamer: keuze zeep, voorbereiden kamer voor de nacht, ... 1 klein minpunt: zwembad temperatuur was eerder aan de frisse kant. Hoge prijs/kwaliteitverhouding. Voor diezelfde prijs heb je in andere hotels op andere locaties minder voor je geld.

Met jonge kinderen

• 9Otto Jap13-07-2013

Prachtig hotel met service met een grote 'S'

na 2 weken toeren in Zuid Afrika was dit hotel voor 6 dagen onze afsluiting. Annabel was onze hostess en regelde alles tot in de puntjes. Service is in dit hotel het motto Het eten is prima, alles wordt vers gemaakt. Hotelkamers zijn erg mooi en prima onderhouden. Voldoende mogelijkheden om actief te zijn. Let op: Prijzen zijn hoger dan in Nederland.

Echte aanrader als je 200% verwend wil worden.

• 10annick28-02-2013

Fantastisch!! Het vroegere Legends hotel

wij verbleven 6 dagen in het zuiden en 6 dagen in het noorden,super hotel, wel duur, een all-in formule is aan te raden, anders niets op aan te merken wel wat veraf gelegen om de excursies te doen die vnl in het zuiden liggen, maar het eiland is dan ook niet zo groot! Kamers zijn allemaal met zeezicht en heel netjes! Het eten is echt schitterend..

3 tips over Hotel LUX Grand Gaube

• annick, 28-02-2013

Zeker eens op het strand eten!!

• Deborah, 16-08-2014

Voor een mooi strand zou ik naar Le coco beach gaan, een prive eiland van Lux resorts. Daar kun je geweldig snorkelen en met de glass bottum boad mee. Ook een tip: neem all in clusief! Nog een tip: Maak gebruik van de aanbiedingen bij de massages, iedere dag een nieuwe dag aanbieding en vooral de ''aankomst'' massage is erg voordelig, anders gewoon fikse prijzen.

• Gion, 20-10-2014

Als je all inlusive boekt, probeert men toch je een diner op het strand aan te bieden tegen extra betaling. Hebben we gedaan en datwas toch wel romantisch.

0 vragen over Hotel LUX Grand Gaube

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
    • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Balkan, Chinese, Engels, Europees-Aziatisch, Frans, Glutenvrij, Grieks, Indiaas, Indonesisch, Internationaal, Japans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Mexicaans, Oosters, Steaks, Sushi, Tapas / Fingerfood, Thais, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood, Zuid-Amerikaans
    • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
    • JacuzziAanwezig
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Eucalyptus Sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking