Hotel Lux Grand Gaube

MauritiusMauritiusGrand Gaube

9.3FenomenaalScore uit 47 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+51/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 47 reviews

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

48 Reviews over Lux Grand Gaube

• 8Ineke03-11-2019

Heerlijke vakantie, fantastisch eten.

Top buffet! Vele 5 sterren hotels bezocht, maar dit buffetrestaurant is tot nu toe echt de allerbeste! Alles vers en goed warm, enorme keuze, erg smakelijk en het brood verser dan dat je het hier bij de bakker koopt. Hotel verder heel netjes, vriendelijk personeel, heerlijk strand en leuke restaurants. Zwembad was iets aan de kleine kant, al hadden de kinderen daar geen last van. Jammer dat je niet direct bij het hotel kan snorkelen, ze bieden wel een service om naar een mooie plek te kunnen varen en daar te snorkelen, vanaf de boot. Helaas was de zee te onstuimig om hier gebruik van te kunnen maken. Had voordat we naar Mauritius gingen wel een paradijselijker beeld voor ogen wat betreft het eiland/natuur.

• 9Marco en Bianca van 't Hof18-02-2013

In één woord, geweldig!

Accomodatie is schitterend, kamers mooi en schoon, vriendelijk en attent personeel. Heerlijke koffie! Nota de dag voor je vertrek keurig gespecificeerd. Het is wel de moeite waard te bekijken HP t.o.v. All Inn. Komt u volgens ons voordeliger uit. Lunch of dineer zeker bij de pizzeria/beachhouse. De ligging is prachtig aan de baai. Duikschool prima, kleinschalig. Watersporten mogelijk en voldoende materiaal. Gaat u in de periode eind januari dan is het Noorden van het eiland het beste i.v.m. regentijd. Bijna geen regen gehad t.o.v. het Zuiden veel.Wij hebben een heerlijke, ontspannende vakantie hier gehad. Voor gezinnen met pubers is dit denk ik minder geschikt. Geen disco, wel goede kinderanimatie en muzikale entertainment voor 's avonds. Geen ongedierte. 2x p/d kamer schoonmaak. Prijs/kwaliteit eten: wel duurder maar kwaliteit uitstekend.

• 10Teeuwen17-06-2012

Paradijs op aarde

Hotel Grand Gaube en Mauritius is een droombestemming. Alles in dit hotel staat in t teken om de gast te verwennen. Personeel is uiterst vriedelijk, alles wordt voor je gedaan. Kamers zijn mooi, proper en ruim ingericht! prijs/kwaliteit is het absoluut waard. Je waant je vanaf t begin tot t einde in n paradijs!! Eten is lekker en gevarieerd. Echte aanrader! gaan er zeker terug komen.

• 7angela14-05-2012

Meer van verwacht

In tegenstelling tot veel verhalen, was onze ervaring niet zo fantastisch. Het was onze honeymoon en hierom verwacht dat we in de watten werden gelegd (zoals vele voor ons en waar je toch voor betaald). Dit was helaas niet zo. Daarbij was de kamer niet schoon (vreemde vlek in het bad, spinnenwebben in de kamer, douche discutabel), moest voor veel eten/drinken extra geld betaald worden (en het is al niet goedkoop) en was het personeel niet altijd even oplettend (wat voor frustratie zorgt). Na hierover een klacht ingediend te hebben, was het gelukkig stukken beter, maar jammer dat we ervoor moesten klagen.

• 10Samantha01-05-2012

Waanzinnig mooi

Alles waarvan je maar kunt dromen hebben ze hier of regelen ze we voor je. Er liggen overal flesjes water koud, kokosnoten worden voor je open gemaakt bij het strand, onbeperkte room-service, heerlijke koffie bar, fantastisch eten! Het eten wordt geserveerd en gepresenteerd als een volwaardig michelin sterren restaurant. Personeel is ontzettend aardig en netjes. Ook kan je hier met de boot onbeperkt snorkelen, glazen boot varen, waterskieen, kanoën, wind surfen etc.

• 9Carin28-12-2011

Paradijs op aarde

Voor onze huwelijksreis naar Mauritius geweest. Een plek die je maar 1 keer in je leven bezoekt. Wel ontzettend duur. Je moet zeker all-inclusive nemen, maar dan nog is niet alles inclusief. Mensen zijn super beleefd en vriendelijk. Rit naar het hotel was prachtig, we zijn zelf niet van het resort afgeweest. Zeker een aanrader als je van lekker eten en de zon houdt.

• 10sandrawie13-11-2011

hemel op aarde

Nog nooit zo in de watten gelegd. Wij zaten hier all in en hier weten ze echt wat dat inhoud. Roomservice (bacardi,cola en ijs), soap service, geurbuiltje voor op je hoofdkussen, 2 excursies (bij verblijf van 10 nachten), waterskien, snorkel tochten, windsurfen, kajaken, massage, gezichts behandeling, alle carte restaurant en vast nog meer. Het zit allemaal bij de prijs in. Het is geen goedkoop hotel maar je kunt je portemonee echt thuis laten zo snel je binnen bent en all in geboekt hebt. Doe je geen all in loop je echt aardig leeg. Neem een suite deze zijn een stuk groter en hebben een jacuzzi en een groot balkon met ligbedjes en een bank en heerlijke stoelen. Ga er naar toe en geniet van dit hotel en laat je maar lekker verwennen.

• 9J&N21-09-2010

Geweldig hotel, prachtig huwelijk gehad!

Wij zijn in juli 1 week in hotel Legends geweest, om te trouwen. Wat een geweldig mooie locatie, wat een rust straalt het hotel uit. Geen massa toerisme, heel veel rust en gezelligheid. Eten is prima, service is uitstekend. Onze huwelijksceremonie was ronduit perfect. We hebben zelf gekozen om midden op de dag te trouwen op een ander punt dan gebruikelijk. Was allemaal geen probleem. Ik vond het verschrikkelijk om weg te gaan... Maar daarna zijn we naar Hotel Paradis bij Le Morne op huwelijksreis geweest. Ook fantastisch, maar kon qua rust/verzorging niet tippen aan Legends...

• 9Hans Van Den Eynden20-08-2010

top vakantie

Zeer leuke aangename vakantie beleefd ! Zeker voor herhaling vatbaar Het paradijs bestaat dus echt

• 10Take27-12-2009

Beste van de vele hotels die we hebben meegemaakt

We zijn hier getrouwd en hebben dus ook het all inclusive pakket gepakt. Fantastisch personeel dat service tot een ongekend level tilt. Eten was zeer afwisselend en kwam dichtbij een sterrenrestaurant.. Kamers netjes, Strand zuiver en schoon. Je komt ogen en oren te kort om alles te doen wat mogelijk is. Nog nooi zoiets meegemaakt, de zeep service, waarbij vanaf een dienblad zeep wordt geschraapt in een zijden doekje om te gebruiken in je jacuzi wordt door je eigen butler dagelijks langsgebracht..met champange en sushi hapjes..need i say more?

Hotel Lux Grand Gaube info

• MastercardBeschikbaar
  • DinerclubBeschikbaar

Facilities

• CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• Thee-KoffiezetapparaatBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (2)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)