Grand Gaube

Reviews over Grand Gaube

In Grand Gaube is er zoals eigenlijk niets te zien

kerrinckx
    30-4-2008

In Grand Gaube is er zoals eigenlijk niets te zien. Het plaatselijke leven buiten beschouwing gelaten dan wel. Leuk om te zien hoe er 's avonds na schooltijd of na het werk samengekomen wordt op straat en waar er onderling gevoetbald wordt op het 'voetbalveldje'. Je hebt inderdaad vlotte verbinding naar Goodlands (redelijk druk en hectisch) met veel winkels en banken. Ook Grand Baie is makkelijk te bereiken. Leuk om even in rond te wandelen, je hebt er een grote supermarkt, leuk haventje, gezellige bars en winkeltjes op Sunset Boulevard (wel alles fake, al geven ze dit niet toe).

Gereisd Anders in april 2008

In Grand Gaube is, op wat mini-winkeltjes, postkantoor en

Anne-Marie Greve-de Wildt
    26-5-2007

In Grand Gaube is, op wat mini-winkeltjes, postkantoor en healthcenter, he-le-maal niets! De omgeving is echter schitterend, in het dichtbij gelegen plaatsje Goodlands zijn veel winkels, banken, markten, en alles wat je nodig hebt. Bussen gaan regelmatig en ook met de taxi is het een kort dus goedkoop ritje. Voor het echte uitgaansleven moet je in Grand Baie zijn, maar de hotels zorgen zelf iedere avond voor shows en ander vermaak dus je hoeft er niet perse uit 's avonds. De mooiste stranden zijn de stranden bij de hotels, de openbare stranden zijn vaak begroeid met gras en vrij rotsachtig. Wel leuk om te zien in het weekend met de lokale bevolking die muziek maakt en zingt en danst.

Gereisd Anders in mei 2007
Grand Gaube scoort een 7,4 uit 10, op basis van 12 reviews