Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag29°22°
Hotel Veranda Pointe Aux Biches

We hebben een aantal aanbieders voor Veranda Pointe Aux Biches voor je op een rij gezet:

23 reviews over Hotel Veranda Pointe Aux Biches in het Nederlands

Voor een heerlijke vakantie

Michel Noordzij,
29-11-2018

Het veranda hotel is een perfecte basis om het eiland verder te ontdekken. Alles in en bij het hotel word perfect onderhouden. Ook de kamers, ze zijn simpel maar hebben alles tot een Nespresso aan toe. Wij hebben een privilege kamer geboekt wat we zeker kunnen aanraden, eten in een eigen Resteaurant en een eigen zwembad,.... heerlijk rustig zonder kinderen. Het ontbijt en avondeten in het bufet Resteaurant word ter plekke door div. Koks voor je neus bereid en er ontbreekt niets.

Het strand is heerlijk, maar zeker niet het mooiste. Dichtbij zijn diverse echt hele mooie stranden zoals Trou aux Biches en Mont Choisy te bezoeken.

Op het Veranda strand verkoopt Michael (the Pirate) zelfgemaakte armbanden en hij verzorgd de zwerfhonden, je helpt hem enorm met een kleine bijdrage voor het regelen van eten en steriliseren/castreren van de honden. Mauritius is een echt GENIETEN eiland.

Gereisd met partner in oktober 2018

voor herhaling vatbaar

frank,
17-6-2018

uitstekend verblijf hotel , zeer verzorgde en afwisselende gerechten zowel buffet als a la carte. zeer vriendelijke bediening en nette kamers die meermaals per dag worden onderhouden . prachtig strand en bijbehorende service van de bar .

top !!!!

Gereisd met partner in mei 2018

Sprookjesachtig!

Charlotte,
2-12-2017

Het was een geweldig verblijf en de service was top! Zeker de moeite waard om een keer naartoe te gaan.

Gereisd met partner in juni 2017

Fantastische ervaring

Marcha,
20-8-2017

Twee weken in dit hotel verbleven en het was fantastisch. De dames en heren achter de receptie deden er alles aan om er voor te zorgen dat alles naar wens was. En Franscios, de barman, maakte de lekkerste cocktails. Wij gaan zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in juli 2017

Een heerlijk hotel

Wendy
26-5-2014

Hotel Pointe aux Biches is een heerlijk relaxt hotel. Er heerst een gezellige en ongedwongen sfeer en je kunt er heerlijk tot rust komen.

Gereisd met partner in mei 2014

5 sterren voor de prijs van 3

jan vogel
24-5-2013

Hadden privilege room all-in voor 2 weken geboekt.

Dit hotel heeft zijn geld iedere seconde waar gemaakt.

Ligging,kamer,personeel,eten,drankjes,sfeer enz. allemaal uitstekend. Hebben de wereld veel rond gereisd en in diverse 4 sterren hotels doorgebracht , maar dit hotel is een topper in vergelijking met de anderen !

Gereisd met partner in mei 2013

geweldige huwelijksreis. top hotel.

reschel kroes
19-9-2012

wij zijn in het veranda hotel geweest. echt hele goede sevice. onze koffer was kwijd geraakt op het vliegveld en ze hebben ons vreselijk goed geholpen zelf nog wat kleding gekregen van het hotel.

de mensen daar zijn zo vriendelijk, ze willen altijd een praatje maken. omdat het niet een heel groot hotel is is het juist heel gezellig en knus. mooi strand. strand spullen zoals ballen waterfietsen of kanos gewoon te gebruiken. het eten vonden wij niet heel bijzonder in het buffet restaurant. vonden het beetje aan de prijs. maar het andere resaurant is top. omdat wij op huwelijksreis waren hebben wij een gratis diner gekregen en een lekkere fles bubbels op de kamer.

kortom echt een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2012

Hele mooie huwelijksreis!

Kelly
13-9-2012

Wij zijn van 21 juli tot 6 augustus jl. naar Mauritius geweest. Het hotel was erg goed. Omdat wij honeymooners waren kregen we een privilege room. De kamer lag in het gedeelte waar geen kinderen waren toegestaan dus als je rustig wilde eten of zwemmen, dan kon dat gewoon. Het al la carte restaurant Sandy Lane serveerde heerlijk eten. Het buffetrestaurant vonden wij persoonlijk iets minder, maar dat komt omdat wij ook niet alles lusten. Kwaliteit was wel gewoon goed. Al het personeel was onwijs vriendelijk, van receptie, tuinman, barman enzo! Wij zijn zelfs een paar keer gebeld op onze kamer of alles naar wens was. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Het enige minpunt is dat de drankjes in het hotel erg prijzig zijn (3 euro voor een frisdrank en 4,5 euro voor een koffie) All inclusive is erg duur en aangezien wij veel weg zijn geweest vonden we dit ook zonde. Dus houd daar wel rekening mee. Wij kunnen het hotel alleen maar aanraden. Er hangt een ontspannen sfeer en iedereen is superlief!

Gereisd met partner in juli 2012

Prijs/kwaliteit - prima!

tweemeter
20-6-2011

Wij waren er in 2008, dus dat is alweer even geleden, maar waren onder de indruk (na eerst in een luxer, duurder, maar slechter hotel gezeten te hebben). Vooral het personeel is top. De kamers zijn groot en goed ingericht. En het hotel is heerlijk rustig. Trap niet in het 'overboekt' verhaal (dat deden wij wel) - gewoon blijven wachten op je kamer.

De omgeving is minder gezellig, je moet een stukje met de bus (= leuk! Doen!) en ook de zee is hier niet op z'n mooist. Maar daar is de prijs ook naar.

Tip: Wil je echt voordelig naar Mauritius? Huur een huis.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2008

fantastisch

quirynen monique
5-10-2010

zo een vriendelijkheid heb ik nog nooit gezien in een hotel,echt ongelooflijk.Echt alle personeel was super,altijd in voor een babbeltje of een grapje.De kamers met een attentie bij aankomst(vers fruit)de diertjes die het kamermeisje maakt van de handdoeken,echt heel leuk.Alles was ook zeer proper,ondanks het wat mindere eten een locatie om terug te komen,Super ontspannend.

Gereisd met partner in september 2010

Neckermann

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Veranda Pointe Aux Biches in Grand Baie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Veranda Pointe Aux Biches zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.