Hotel Veranda Pointe Aux Biches

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Veranda Pointe Aux Biches voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel Veranda Pointe Aux Biches

• 2018
    9Michel Noordzij29-11-2018

Voor een heerlijke vakantie

Het veranda hotel is een perfecte basis om het eiland verder te ontdekken. Alles in en bij het hotel word perfect onderhouden. Ook de kamers, ze zijn simpel maar hebben alles tot een Nespresso aan toe. Wij hebben een privilege kamer geboekt wat we zeker kunnen aanraden, eten in een eigen Resteaurant en een eigen zwembad,.... heerlijk rustig zonder kinderen. Het ontbijt en avondeten in het bufet Resteaurant word ter plekke door div. Koks voor je neus bereid en er ontbreekt niets. Het strand is heerlijk, maar zeker niet het mooiste. Dichtbij zijn diverse echt hele mooie stranden zoals Trou aux Biches en Mont Choisy te bezoeken. Op het Veranda strand verkoopt Michael (the Pirate) zelfgemaakte armbanden en hij verzorgd de zwerfhonden, je helpt hem enorm met een kleine bijdrage voor het regelen van eten en steriliseren/castreren van de honden. Mauritius is een echt GENIETEN eiland.

• 10frank17-06-2018

voor herhaling vatbaar

uitstekend verblijf hotel , zeer verzorgde en afwisselende gerechten zowel buffet als a la carte. zeer vriendelijke bediening en nette kamers die meermaals per dag worden onderhouden . prachtig strand en bijbehorende service van de bar . top !!!!

• 2017
    9Charlotte02-12-2017

Sprookjesachtig!

Het was een geweldig verblijf en de service was top! Zeker de moeite waard om een keer naartoe te gaan.

• 9Marcha20-08-2017

Fantastische ervaring

Twee weken in dit hotel verbleven en het was fantastisch. De dames en heren achter de receptie deden er alles aan om er voor te zorgen dat alles naar wens was. En Franscios, de barman, maakte de lekkerste cocktails. Wij gaan zeker nog eens terug!

• Oude reviews

8Wendy26-05-2014

Een heerlijk hotel

Hotel Pointe aux Biches is een heerlijk relaxt hotel. Er heerst een gezellige en ongedwongen sfeer en je kunt er heerlijk tot rust komen.

• 10jan vogel24-05-2013

5 sterren voor de prijs van 3

Hadden privilege room all-in voor 2 weken geboekt. Dit hotel heeft zijn geld iedere seconde waar gemaakt.
    Ligging,kamer,personeel,eten,drankjes,sfeer enz. allemaal uitstekend. Hebben de wereld veel rond gereisd en in diverse 4 sterren hotels doorgebracht , maar dit hotel is een topper in vergelijking met de anderen !

• 10reschel kroes19-09-2012

geweldige huwelijksreis. top hotel.

wij zijn in het veranda hotel geweest. echt hele goede sevice. onze koffer was kwijd geraakt op het vliegveld en ze hebben ons vreselijk goed geholpen zelf nog wat kleding gekregen van het hotel. de mensen daar zijn zo vriendelijk, ze willen altijd een praatje maken. omdat het niet een heel groot hotel is is het juist heel gezellig en knus. mooi strand. strand spullen zoals ballen waterfietsen of kanos gewoon te gebruiken. het eten vonden wij niet heel bijzonder in het buffet restaurant. vonden het beetje aan de prijs. maar het andere resaurant is top. omdat wij op huwelijksreis waren hebben wij een gratis diner gekregen en een lekkere fles bubbels op de kamer. kortom echt een aanrader.

• 9Kelly13-09-2012

Hele mooie huwelijksreis!

Wij zijn van 21 juli tot 6 augustus jl. naar Mauritius geweest. Het hotel was erg goed. Omdat wij honeymooners waren kregen we een privilege room. De kamer lag in het gedeelte waar geen kinderen waren toegestaan dus als je rustig wilde eten of zwemmen, dan kon dat gewoon. Het al la carte restaurant Sandy Lane serveerde heerlijk eten. Het buffetrestaurant vonden wij persoonlijk iets minder, maar dat komt omdat wij ook niet alles lusten. Kwaliteit was wel gewoon goed. Al het personeel was onwijs vriendelijk, van receptie, tuinman, barman enzo! Wij zijn zelfs een paar keer gebeld op onze kamer of alles naar wens was. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Het enige minpunt is dat de drankjes in het hotel erg prijzig zijn (3 euro voor een frisdrank en 4,5 euro voor een koffie) All inclusive is erg duur en aangezien wij veel weg zijn geweest vonden we dit ook zonde. Dus houd daar wel rekening mee. Wij kunnen het hotel alleen maar aanraden. Er hangt een ontspannen sfeer en iedereen is superlief!

• 9tweemeter20-06-2011

Prijs/kwaliteit - prima!

Wij waren er in 2008, dus dat is alweer even geleden, maar waren onder de indruk (na eerst in een luxer, duurder, maar slechter hotel gezeten te hebben). Vooral het personeel is top. De kamers zijn groot en goed ingericht. En het hotel is heerlijk rustig. Trap niet in het 'overboekt' verhaal (dat deden wij wel) - gewoon blijven wachten op je kamer. De omgeving is minder gezellig, je moet een stukje met de bus (= leuk! Doen!) en ook de zee is hier niet op z'n mooist. Maar daar is de prijs ook naar. Tip: Wil je echt voordelig naar Mauritius? Huur een huis.

Met jonge kinderen

• 10quirynen monique05-10-2010

fantastisch

zo een vriendelijkheid heb ik nog nooit gezien in een hotel,echt ongelooflijk.Echt alle personeel was super,altijd in voor een babbeltje of een grapje.De kamers met een attentie bij aankomst(vers fruit)de diertjes die het kamermeisje maakt van de handdoeken,echt heel leuk.Alles was ook zeer proper,ondanks het wat mindere eten een locatie om terug te komen,Super ontspannend.

3 tips over Hotel Veranda Pointe Aux Biches

• Wendy, 26-05-2014

Boek de privilege kamer in het Sandy Lane gedeelte, dit is echt de moeite waard.

• jan vogel, 24-05-2013

Voor iets meer geld is een privilege room met all-in arrangement echt de moeite waard. Port Louis , Grand Baie, Cap Malheureux en andere plaatsen zijn gemakkelijk met de bus te bereiken en dat voor 75 eurocent per persoon naar bijv. Port Louis. Bussen zijn oude rammelkasten, maar zijn betrouwbaar en rijden redelijk op tijd.

• Kelly, 13-09-2012

Je kunt bij de taxichauffeurs voor de deur van het hotel ook verschillende excursies boeken. Wij hebben bij Bradley twee boottochten geboekt op het strand, maar dit is illegaal. Alles is wel goed geregeld, alleen hij verdient er aardig aan en pakt het werk af van de taxichauffeurs. Dus boek activiteiten bij hen. Is goedkoper en zij hebben werk. Er zijn veel leuke dingen te doen. Je kunt ook een prijs afspreken met een taxichauffeur en vragen of hij je de hoogtepunten kan laten zien van het land

0 vragen over Hotel Veranda Pointe Aux Biches

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën