Hotel Veranda Grand Baie

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag28°21°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Veranda Grand Baie voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Veranda Grand Baie in het Nederlands

Geweldig

Manninne van de Grift,
10-1-2018

Eigenlijk vond ik alles wel goed, alleen de WiFi was soms niet het beste.

2008

Als je van rust houdt kan je een kamer in de garden boeken. Iedere avond is er in de bar live muziek.In het restaurant mag niet gerookt worden.3x in de week wordt er in het restaurant een menu geserveerd(wordt je bediend aan tafel).De overige dagen is er lopend buffet.Ontbijt is in buffetvorm.Keuze uit sapjes, gekookt of gebakken ei, pannekoeken, geroosterd brood, croissantjes, (koffie)broodjes,diverse soorten beleg(o.a. kaas,ham,jam), muesli, yoghurt en uiteraard heerlijk vers fruit!Tevens is er een fitnessruimte met 2 loopbanden, crosstrainer+roeiapparaat, fiets, gewichten voor bankdrukken en dumbels.Aquagym in het zwembad. Als je van gezelligheid houdt ben je in Grand Baie op de goede plek. Hier heb je n.l. nog leuke restaurantjes en barretjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Veranda Grand Baie in Grand Baie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Veranda Grand Baie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.