Hotel Le Veranda

We hebben een aantal aanbieders voor Le Veranda voor je op een rij gezet:

Tjingo
Tjingo

Laatste review

Het is een leuk kleinschalig complex met ontzettende vriendelijk personeel. Het strand stelt ontzettend weinig voor, terwijl het naast gelegen La Mauricia wel voldoet aan het strandbeeld wat je hebt bij Mauritius. Zwembad is fijn en eten goed verzorgd. Gezellige entertainment op z'n tijd!

2 reviews over Hotel Le Veranda in het Nederlands

2007

2005

Le Veranda heeft een hele mooie tropische tuin

Trijntje Medema
6-9-2005

Le Veranda heeft een hele mooie tropische tuin. Goede service en mooie (verschillende) kamers, ruim & schoon en tevens enkele appartementen met keukentje, die wel minder luxe zijn, maar wel ruimer en met een tuintje erbij met ligstoelen. Het ligt direct aan een strandje bij Grand Baie (leuk plaatsje in NO van Mauritius) waar vanalles te doen is. Goede excursiemogelijkheden. Een goede keus als je wel graag naar het "exclusieve" Mauritius wilt, maar niet al te chique & luxe wilt. Ook hebben ze regelmatig heerlijke thema buffetten als diner. Het heeft een klein maar leuk zwembad. Ook kun je bij het hotel gaan duiken. En diverse excursie mogelijkheden vanuit Grand Baie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Veranda in Grand Baie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Veranda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.