Géén boekingskosten
MauritiusMauritiusGrand BaieHotels Grand BaieHotel Club Med La Pointe aux Canonniers

Club Med La Pointe aux Canonniers

• Sportfaciliteiten

22 Reviews over Club Med La Pointe aux Canonniers

• 10Simone23-05-2017

Heerlijk!

Mauritius stond op de wishlist. Echt een fijn hotel ,lekker eten en heerlijk voor gezinnen met kinderen ( bij ons 15. 13 en 2) maar dat ook mede zij ClubMed. Weer was zalig, entertainment was goed en niet over de top, de GO's waren fantastisch en echt gemeend. We hebben ons hier heerlijk welkom gevoeld. Enige minpunt was de reis met tussenlanding op Dubai.

• 9Jeroen 25-02-2013

Echt een super vakantie

Wij zijn vorig jaar een paar dagen op dit schitterende resort geweest. Ik moet zeggen dat de service hier op en top is. Voor iedereen wat wils Jong en Oud

• 9Ron en Ilse24-05-2012

Geweldig resort, fantastische plek

Het resort is echt heel mooi, witte stranden en twee stranden , waar heel weinig mensen aan het strand liggen. De zee is zeer ondiep de eerste tientallen meters, heerlijke temperatuur. Heel kalm, de branding is een stuk verderop in zee. Voor de sportieve gast zijn er ook legio mogelijkheden om zich te vermaken. Kanoën, zeilen (evt. met begeleiding), tennissen, golfen, snorkelen, fitness, duiken. Er is één zwembad in het centrum. Tuinen rondom de appartementen zijn schitterend aangelegd. Wij hadden een luxe kamer met zeezicht, zo ongeveer aan het strand.

• 9Fam. Noeken09-03-2012

Ware subtropisch paradijs

Het is een schitterend en schone hotel. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Je kunt je goed vertoeven binnen en buiten bij het hotel. Het was in 2005 dat we zijn geweest maar we gaan nu dan ook weer terug. Helaas waren we `S avonds zo moe dat we het avond entertaiment vaak niet meekregen. Het was voor ons niet van toepassing maar ik zag dat er een kinderclub was en de kinderen kunnen apart eten. Echt een ware subtropisch paraadijs

• 8Lo08-08-2011

TRES SYMPA

Un club très agréable et très calme. Beaucoup d'activité voile, ski nautique, tennis, golf, tir à l'arc, fitness... Pour les bébés, le club est équipé pour les accueillir... mais pourrait faire mieux. dans les chambre un matelas a langer, un chauffe biberon et une baignoire. Pas d'anneau de bain à prévoir si votre bébé ne tient pas assis. Pour le coin "baby cook", des légumes et viande cuite a l'eau sont prévus. il nous a fallu raler plusieurs fois car dans ce fameux coin bébé impossible de trouver des petites assietes pour bébé et petites cuillères. Idem pour le frigo du resto pour les bébés. Par contre la bibronetterie est très bien approvisionnée (petitis pots sucré et salé) lait ecrémé, fruits et yaourts. Séjour pour nous que nous avons adoré.

• 10Tite couette23-02-2011

Excellentes vacances en famille

Nous avons passe 10 jours formidables l an dernier!... D' ailleurs nous y retournons...le paradis pour les enfants, une plage magnifique, du calme si on veut et beaucoup d' animations avec une super équipe !

• 8njpmwillems18-02-2010

Geweldig hotel met fantastische service

De hotelkamers, algemene ruimtes, het zwembad en het strand zijn erg verzorgd en schoon. Het eten is met veel zorg bereidt en in het restaurant en keuken is hygiëne erg belangrijk.

Het personeel is erg behulpzaam, o.a. met het dragen van koffers, zwemtassen, boodschappen etc.

We kwamen half december aan in Mauritius en zagen elke dag meer kerstdecoraties. 24 december hebben we echt het mees geweldige en uitgebreide kerstdiner beleefd.

Het was een vrij kostbare vakantie, maar wij vonden het allemaal dubbel en dwars waard!

• 9Sandra09-12-2009

Super!

Afgelopen week heb ik 9 dagen in deze club verbleven en hier een supertijd gehad. Men name de medewerkers hebben daaraan bijgedragen, wat een leuk team! De meeste medewerkers zijn Mauretianen en dat zijn heel vriendelijke mensen, ook buiten de club alleen maar vriendelijke mensen meegemaakt. De club is verder helemaal in orde, een prachtig strand, nette, vrij ruime kamers, mooi zwembad en heel veel sportactiviteiten. Vooral de watersporten zijn ruim aanwezig. Daarnaast kun je oa tennissen en boogschieten. Voor de kids wordt er heel veel georganiseerd, er zijn kinderclubs aanwezig en ze worden de hele dag bezig gehouden. Het eten was prima (ga ook eens in het restaurant aan het strand eten, echt een aanrader) en de shows waren van goede kwaliteit. Tip: huur een scooter bij de verhuurder vlakbij de club en ga zelf het eiland ontdekken.

• 9rob11-03-2008

Prima hotel voor stelletjes en rustzoekers. Kamers netjes verzorgd. Voldoende ligplekken plek aan zwembad. Mooie restaurants. Het eten is op zich goed verzorgt echter weinig afwisseling; elke dag rijst met .... Weinig warme groeten. Watersport overal voorhanden. Duiken kan prima maar is beperkt tot wrakken en redelijk kale vlakten. Wie dus voor 't duiken komt kan beter een andere plek uitzoeken als bv Egypte waar bijna dezelfde vissen te zien zijn maar gezien de afstanden een stuk goedkoper is.

• 10Schanko25-02-2008

Wer hier Urlaub machen will, ist genau RICHTIG. Wer sich erholen will, ist genau RICHTIG. Wer sich verwöhnen will, ist genau RICHTIG. Wer spaß haben will, ist genau RICHTIG. Wer super essen will, ist genau RICHTIG. Kurz um: das Hotel ist einfach der perfekte Ort um mal so richtig zu entspannen. Nur leider (aber dafür kann das Hotel nichts) ist die Insel eine Vulkaninsel, was man am Strand erkennt. Badeschuhe sind daher sehr zuempfehlen!!

Hotel Club Med La Pointe aux Canonniers info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Grand Baie Mauritus, 29649