Kleine hotelsWeer vandaag30°22°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Beachcomber Le Mauricia voor je op een rij gezet:

20 reviews over Hotel Beachcomber Le Mauricia in het Nederlands

Mauritius voldoet niet aan verwachting

Dominique,
10-7-2018

Voor VEEL minder geld heb je een mooiere en luxere bestemming in een ander land. Mauritius is het geld niet waard. Het zwembad was erg koud dus zwemmen kon amper. Het buffetrestaurant was vooral gericht op vis en de Indiase keuken, je moet er van houden. Weinig tot geen keus voor kleine kinderen, vaak hetzelfde. Kamers werden goed onderhouden qua schoonmaak. Winkels sluiten rond 5 6 uur waardoor je 's avonds verplicht bent om bij het hotel te blijven. De animatie is zeer slecht... elke avond dezelfde live-zanger. Helaas geen latenight snack meer na het avond eten. De ligging is wel perfect, je bent gelijk in het stadje. Ook het hotel zelf is mooi. Bij het uitchecken vroegen ze niet eens hoe je verblijf was... binnen twee minuten kon je gaan. Kortom: vakantie in Mauritius is prima voor een week maar langer ook niet! Je zou hier enkel moeten komen als je voor de rust wilt gaan. Kinderen vervelen zich dood in het hotel, niks te doen.

Gereisd met partner in juni 2018

fantastisch

r v oudenhoven,
22-10-2017

een geweldig hotel met perfecte service , echt een aanrader.

zelden zo verwend als in dit hotel, verder geweldige vriendelijke en gastvrije mensen op Mauritius, van het personeel tot de taxi chauffeurs.

Gereisd met partner in oktober 2017

teleurstellend

bosmans jeannine
26-6-2014

Eind mei/begin juni waren wij hier voor 18 dagen.We hadden een superieure kamer geboekt met prive tuin.Die tuin bleek een zandbak te zijn.

Aan de kamer was niets superieur te merken, integendeel in andere hotels is een standaardkamer nog veel mooier. De kamer was ook niet proper, zoals trouwens gans het hotel, ik heb gedurende al die tijd geen enkele keer zien poetsen. Het eten was zeer slecht, elke dag ongeveer hetzelfde, geen variatie en weinig keuze..Vlees was er bijna nooit, tenzij benen met een weinig vlees aan.Echt triestig als je zoveel betaald hebt.

Een gesprek met de directeur heeft niets opgeleverd,maakte zich k waad als het hem werd verteld!!Deze reis was voor ons een grote tegenvaller, het slechtste hotel waar we ooit verblen.en waar we zeker nooit zullen terugkeren.Er komen bijna geen Europeanen meer naartoe, voor hetzefde geld of zelf minder heb je een veel beter hotel op een andere bestemming.

Gereisd met partner in mei 2014

Ons Droomhuwelijk bij Hotel Le Mauricia Hotel

Muller-vredeveldt
26-2-2012

Prima accomodatie met zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel!

Eten is geweldig met elke avond een nieuw thema in het buffetrestaurant.

Hotel ligt aan een prive-strand.

Kamers zijn groot en schoon.

Gereisd met vrienden in februari 2012

romantische plek

mieke claessens
4-10-2011

hotel le mauricia was voor ons een super hotel op alle gebied.

Voor onze huwelijksverjaardag serveerden ze een taartje voor ons alleen!!! Het plaatje klopt net als in de boekskes. Zon palmbomen mooie stranden...Grand Baie is een gezellig stadje, leuke winkeltjes en geen opdringerigheid.

Gereisd met partner in september 2011

Fantastisch hotel.

Wim Hoebe
13-9-2010

Dit hotel is echt een aanrader. Zijn er inmiddels drie keer geweest. Hebben er o.a.

Kerstmis en Oud en Nieuw gevierd. Bijzonder leuk. De kamers zijn niet bijzonder

luxueus maar krijgen een dikke voldoende. Service staat in dit hotel op hoog peil.

Twee prachtige grote zwembadenen een mooi privé strand. Zeer kindvriendelijk.

kinderen worden er goed bezig gehouden. Absoluut veilig,ook voor de kleintjes..

Wel gebruik maken van de all-inclusive formule. Alle maaltijden in buffetvorm.

Het eten is werkelijk uitstekend. Er is ook een á la carte restaurant(ook all-incl.)

Wij gaven de voorkeur aan de uiterst royale buffetten. Gaan zeker terug.

Gereisd met partner in december 2009

Geweldig hotel en service!

Thijs en Karin
12-9-2010

Net terug van 10 dagen in dit hotel. Het was onze huwelijksreis en op aanraden van de touroperator was de keuze op dit hotel gevallen. Wij wilden iets wat niet te bekakt was zoals bij vele hotels op Mauritius. De sfeer is ongedwongen en informeel. Voor honeymooners is het een prima hotel, maar het is maar net wat je wil. Het is niet kleinschalig en heel romantisch, alhoewel er wel diverse bruiloften in het hotel / strand plaatsvonden. Weinig Nederlanders, meer Fransen, Italianen en Engelsen. Geen asociaal publiek gewoon gezellig! Kamers waren mooi! We hadden een standaardkamer geboekt, maar kregen een gratig upgrade naar een superior! Verder super verzorgd, kamers werden 2x per dag gedaan, vriendelijk personeel! Eten was prima elke avond iets anders gegeten. Af en toe zijn er thema avonden zoals Indisch of Chinees met een show als afsluiter. Een prima keuze is om het All Incusive pakket te boeken. Het scheelt je een hoop geld ter plaatse!

Gereisd met partner in september 2010

Voldoet niet aan een tropische strand vakantie

G.Wehrmeijer
27-5-2010

Ben nooit geen Frankrijk liefhebber geweest. Te druk en plakkerig volk. Blijk dit hotel vol fransozen te zitten. Herrie van s`morgens vroeg in het restaurant tot `s avonds laat bij de strand bar. Aan het strandje gaat het kabaal dan verder. Het strand stelt niets voor. Een smal stukje dat ook nog eens vol palm bomen staat. Het uitzicht is, als of je aan het Veerse meer zit. Wel heel goed is de service en vriendelijkheid van het personeel. Het komplex word ook erg goed bijgehouden.

Het eiland zelf is wel mooi alleen erg druk. Volgens insiders is het, het dichtsbevolkte stukje aarde met s morgens lange files in stinkende steden als Port Louise

Al met al geen echte tropische toplokatie wat je wel mag verwachten in die prijsklasse.

Gereisd met partner in mei 2010

Teleurgesteld

Elke
15-3-2009

Niet geschikt voor huwelijksreis.

Eten kan beter was voor mij niet afwisselend genoeg.

Hadden ons een suite beloofd maar hebben die nooit gekregen.

Hadden veel liever voor dat bedrag een ander hotel/bestemming gekozen.

Gereisd met partner in maart 2009
2008

Geweldig!

cyntia en arnout
24-9-2008

Prachtig hotel! Goede kamers, ruim en mooi, zeer schoon. Eten is fantastisch, zeer gevarieerd en lekker. Men begrijpt absoluut wat service is. In de zee is weinig te zien met snorkelen. Er ligt koraal en dat is hard. Uitzicht is prachtig over de baai! Zwembaden zijn prachtig en schoon. De trips bij het boothuis zijn gratis voor gasten en zijn erg leuk. Echt een perfect hotel!! Trips over het eiland heen zijn duur via de touroperator ter plaatse, zijn goed te doen via het taxibedrijf van het hotel. Net zo duur of iets duurder als zelf een (betrouwbare) auto huren. Wij hebben chauffeur Rishal gehad en zijn zeer tevreden over hem. Mensen die de mooie plekken van het eiland willen ontdekken op een betrouwbare en vriendelijke wijze, raden wij aan met hem te reizen. Hij denkt echt mee met de klant en springt ad hoc in op verzoeken. Zo zijn wij in een leuk Hollands museum terecht gekomen in het zuidoosten. Voor een goed beeld van het eiland, moet je absoluut de taxi nemen, met name Rishal.

Gereisd met partner in september 2008

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beachcomber Le Mauricia in Grand Baie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beachcomber Le Mauricia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.