Hotel Beachcomber Le Canonnier

Hotel Beachcomber Le Canonniersterstersterster

7.4Goed

Mauritius, Mauritius, Grand Baie

7.4Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Beachcomber Le Canonnier voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
Tonen op kaart

47 reviews over Hotel Beachcomber Le Canonnier

• 2018
    9Mark weijers29-09-2018

Super resort!

Resort: super! Ondanks hoge eisen/wensen en kritische blik, ervaren als zeer luxe. Erg servicegericht, op en top beleving, en op personeel niet bezuinigd.

Gereisd met partner in mei 2018

• 5Jolanda15-08-2018

Geen 4 sterren waard

Het hotel ligt op een mooie plek in het noordwesten van het eiland. Het park ziet er netjes/verzorgd uit. Wij hadden een superior kamer zeezijde. Op zich een prima kamer, netjes ingericht en mooi uitzicht over zee. Echter bleek bij de eerste kamer de airco op sommige momenten een enorm kabaal te maken (ook midden in de nacht). Onze klacht werd in eerste instantie niet serieus genomen, pas nadat we er een filmpje van hadden gemaakt, kregen we een andere kamer aangeboden. We hadden All Inclusive geboekt. Het ontbijt en de lunch waren, ondanks beperkte variatie, prima in orde. Het diner daarentegen liet erg te wensen over: weinig variatie, droog/ te gaar vlees, koud eten. Er zijn 2 à la carte restaurants, maar reserveren moet ruim een week van te voren! Service van het bedienend personeel was ook niet voldoende. Sommigen waren vriendelijk en behulpzaam, anderen nors en onbeleefd. Daarbij duurde het lang voor je bediend wordt.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Martine15-08-2018

super!

prachtig resort, relaxed. Het resort zat vol, maar je merkte het niet. Lekker eten, lekkere cocktails. Onze meiden van 10 en 13 hebben zich ook uitstekend vermaakt met waterskiën, subben, kajakken etc.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Bert10-04-2018

Ik heb er prima genoten in deze accomodatie tijden

Hele nette accomodatie met super vriendelijk personeel.

Alleen gereisd in juni 2016

• Oude reviews

5Renate05-12-2017

Verwachtingen niet waargemaakt!

We hadden hoge verwachtingen na het lezen op internet van dit hotel. Ontvangst was vriendelijk maar in de restaurants onvriendelijk, nors. Strand en zee valt tegen. Rotsen en zeewier dus lekker zwemmen kun je wel vergeten. Wij waren de Riu hotels gewend en daar kan dit hotel niet aan tippen.

Gereisd met partner in december 2017

• 9Ton de Vries01-05-2016

fantastisch

personeel geweldig eten perfect

Gereisd met vrienden in september 2015

• 9Marloes16-10-2015

honeymoon

Wij zijn hierheen geweest aansluitend op een week safari. We moesten na een week natuur en rust wel even wennen aan het geluid en hoeveelheid mensen in dit hotel, maar dat duurde 1 avond. De aankomst was fantastisch. Koffers worden meteen van je overgenomen met het motto ''u bent nu op vakantie u hoeft niets te doen'. Service, bediening en eten erg goed. Zwembad is groot, schoon en heeft voldoende bedjes. Het strand en de zee is prachtig met voldoende bedjes, maar niet altijd voldoende schaduw. De zee heeft als nadeel dat het heel ver erg ondiep blijft (tot je middel ongeveer), heeft veel stenen en zee gras. Wij droegen surfschoenen, anders loopt het echt niet fijn. Kamers zijn netjes, maar voor een superior kamer redelijk simpel. Wij hadden een kamer met zeezicht, met prachtig uitzicht op de zonsondergang.

Op mauritius zelf valt niet heel veel te doen of zien, dus voor ons was een week wel echt genoeg. Wel een ideale vakantie voor een week, luieren, lezen, zwemmen en eten!

Gereisd met partner in september 2015

• 10Luusje198213-07-2014

heerlijke honeymoon gehad in 2008

prima hotel luxe en lekker luieren was de bedoeling tijdens onze honeymoon mooie kamer, mooi resort en lekker eten

Gereisd met partner in januari 2014

• 10Nadia Van Overloop03-05-2014

Service ten top!!

Hotel Le Canonnier is op en top service. Van begin tot het einde werden we verwend. Uitstekend eten, mooie propere kamers, het personeel dat letterlijk alles voor je doet. Prijs/ kwaliteit moet hier niet getwijfeld worden. Je krijgt hier echt waar voor je geld. Wij zijn getrouwd in Le Cannonier. Ook dit was tip top geregeld door wedding planner Ajay. Super kerel!!

Gereisd in april 2014

• 9RemkoRekker12-09-2013

weekje genieten

Mooi hotel met all inclusive. Dat was iets teveel van hetzelfde. De oceaan was echt het leukst.

Gereisd met partner in januari 2013

4 tips over Hotel Beachcomber Le Canonnier

• Nadia Van Overloop, 03-05-2014

Tip: neem waterpantoffels mee om in de zee te gaan en om naar het mooie rif voor het strand te gaan snorkelen.

• RemkoRekker, 12-09-2013

Verken het eiland op eigen houtje. Vanuit het hotel is het erg duur.

• Luusje1982, 13-07-2014

1 dag een prive taxi besteld en zo al de mooie plekken van het eiland gezien. hadden geluk met de taxi-chauffeur. meneer was uiterst vriendelijk en enthousiast over zijn land ;-)

2 vragen over Hotel Beachcomber Le Canonnier

• Margreet, 16-07-2014

Weer augustus

Wij twijfelen erg over een verblijf in Le Canonnier op Mauritius vanwege het weer. Wij willen half augustus een week gaan. Weet iemand hoe het weer dan is daar? Als ik nu kijk is het 21 graden met regelmatig regen, lijkt mij niet echt lekker voor een zon vakantie?

• Silvia, 20-11-2011

mauritius

ook mauritius staat in 2012 eventueel op de lijst zover ik lees is dat alle zonder vliefticket, kan iemand me tips geven voor een goedkope vlucht en een goed hotl andere tips zijn we ook heel blij mee dank je wel

zorgenloos, 21-06-2012

Hoi habramar. Wij zijn dit jaar met de verendigde emiraten via dubai gevlogen. Dit scheelde ons samen 600 euro. Verder kan ik je le canonier aanbevelen. We zijn er al 2x geweest en de service is nog steeds top. En het is een familie hotel 4 sterren, waardoor de prijs watlager ligt. Ik hoop dat je gaat en een ( net als ons) een super vakantie mag beleven groetjes claudia

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamer geschikt voor blinde gasten, Kamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Caribisch, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Indiaas, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen