Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag30°22°
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Beachcomber Le Canonnier voor je op een rij gezet:

41 reviews over Hotel Beachcomber Le Canonnier in het Nederlands

Super resort!

Mark weijers,
29-9-2018

Resort: super! Ondanks hoge eisen/wensen en kritische blik, ervaren als zeer luxe. Erg servicegericht, op en top beleving, en op personeel niet bezuinigd.

Gereisd met partner in mei 2018

Geen 4 sterren waard

Jolanda,
15-8-2018

Het hotel ligt op een mooie plek in het noordwesten van het eiland. Het park ziet er netjes/verzorgd uit. Wij hadden een superior kamer zeezijde. Op zich een prima kamer, netjes ingericht en mooi uitzicht over zee. Echter bleek bij de eerste kamer de airco op sommige momenten een enorm kabaal te maken (ook midden in de nacht). Onze klacht werd in eerste instantie niet serieus genomen, pas nadat we er een filmpje van hadden gemaakt, kregen we een andere kamer aangeboden.

We hadden All Inclusive geboekt. Het ontbijt en de lunch waren, ondanks beperkte variatie, prima in orde. Het diner daarentegen liet erg te wensen over: weinig variatie, droog/ te gaar vlees, koud eten. Er zijn 2 à la carte restaurants, maar reserveren moet ruim een week van te voren!

Service van het bedienend personeel was ook niet voldoende. Sommigen waren vriendelijk en behulpzaam, anderen nors en onbeleefd. Daarbij duurde het lang voor je bediend wordt.

Gereisd met partner in augustus 2018

super!

Martine,
15-8-2018

prachtig resort, relaxed. Het resort zat vol, maar je merkte het niet. Lekker eten, lekkere cocktails. Onze meiden van 10 en 13 hebben zich ook uitstekend vermaakt met waterskiën, subben, kajakken etc.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

D-reizen

Ik heb er prima genoten in deze accomodatie tijden

Bert,
10-4-2018

Hele nette accomodatie met super vriendelijk personeel.

Gereisd alleenreizend in juni 2016

Verwachtingen niet waargemaakt!

Renate,
5-12-2017

We hadden hoge verwachtingen na het lezen op internet van dit hotel. Ontvangst was vriendelijk maar in de restaurants onvriendelijk, nors. Strand en zee valt tegen. Rotsen en zeewier dus lekker zwemmen kun je wel vergeten.

Wij waren de Riu hotels gewend en daar kan dit hotel niet aan tippen.

Gereisd met partner in december 2017

Gereisd met vrienden in september 2015

honeymoon

Marloes
16-10-2015

Wij zijn hierheen geweest aansluitend op een week safari. We moesten na een week natuur en rust wel even wennen aan het geluid en hoeveelheid mensen in dit hotel, maar dat duurde 1 avond.

De aankomst was fantastisch. Koffers worden meteen van je overgenomen met het motto ''u bent nu op vakantie u hoeft niets te doen'. Service, bediening en eten erg goed.

Zwembad is groot, schoon en heeft voldoende bedjes.

Het strand en de zee is prachtig met voldoende bedjes, maar niet altijd voldoende schaduw.

De zee heeft als nadeel dat het heel ver erg ondiep blijft (tot je middel ongeveer), heeft veel stenen en zee gras. Wij droegen surfschoenen, anders loopt het echt niet fijn.

Kamers zijn netjes, maar voor een superior kamer redelijk simpel. Wij hadden een kamer met zeezicht, met prachtig uitzicht op de zonsondergang.

Op mauritius zelf valt niet heel veel te doen of zien, dus voor ons was een week wel echt genoeg. Wel een ideale vakantie voor een week, luieren, lezen, zwemmen en eten!

Gereisd met partner in september 2015

heerlijke honeymoon gehad in 2008

Luusje1982
13-7-2014

prima hotel

luxe en lekker luieren was de bedoeling tijdens onze honeymoon

mooie kamer, mooi resort en lekker eten

Gereisd met partner in januari 2014

Service ten top!!

Nadia Van Overloop
3-5-2014

Hotel Le Canonnier is op en top service. Van begin tot het einde werden we verwend. Uitstekend eten, mooie propere kamers, het personeel dat letterlijk alles voor je doet. Prijs/ kwaliteit moet hier niet getwijfeld worden. Je krijgt hier echt waar voor je geld.

Wij zijn getrouwd in Le Cannonier. Ook dit was tip top geregeld door wedding planner Ajay. Super kerel!!

Gereisd anders in april 2014

weekje genieten

RemkoRekker
12-9-2013

Mooi hotel met all inclusive. Dat was iets teveel van hetzelfde.

De oceaan was echt het leukst.

Gereisd met partner in januari 2013

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beachcomber Le Canonnier in Grand Baie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beachcomber Le Canonnier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.