Grand Baie

Reviews over Grand Baie

Voor een heerlijke vakantie

Michel Noordzij,
    29-11-2018

Het veranda hotel is een perfecte basis om het eiland verder te ontdekken. Alles in en bij het hotel word perfect onderhouden. Ook de kamers, ze zijn simpel maar hebben alles tot een Nespresso aan toe. Wij hebben een privilege kamer geboekt wat we zeker kunnen aanraden, eten in een eigen Resteaurant en een eigen zwembad,.... heerlijk rustig zonder kinderen. Het ontbijt en avondeten in het bufet Resteaurant word ter plekke door div. Koks voor je neus bereid en er ontbreekt niets.

Het strand is heerlijk, maar zeker niet het mooiste. Dichtbij zijn diverse echt hele mooie stranden zoals Trou aux Biches en Mont Choisy te bezoeken.

Op het Veranda strand verkoopt Michael (the Pirate) zelfgemaakte armbanden en hij verzorgd de zwerfhonden, je helpt hem enorm met een kleine bijdrage voor het regelen van eten en steriliseren/castreren van de honden. Mauritius is een echt GENIETEN eiland.

Gereisd met partner in oktober 2018

Ge-wel-dig

Chantal,
    19-11-2018

Dit verblijf is zeer gastvrij en het personeel staat iedere dag voor je klaar. Als je vragen of hulp nodig hebt! Netjes verzorgd! Mooie locatie en voldoende te beleven bij de accomodatie. Iedere dag een super programma met voor ieder wat wils. Doe mee aan de kookcursus, glassboat trip, aquagym of ga in de avonduurtjes heerlijk meeswingen met de live muziek. Wij hebben er ons erg goed vermaakt.

Gereisd met partner in november 2018

Heerlijk verblijf op Mauritius

Koenders,
    7-11-2018

Een prima hotel voor een verblijf aan de noordkust op Mauritius. Het hotel ligt wat verder weg van Grande Baie, waar men winkeltjes, bank, eetgelegenheden kan vinden. Deze afstand lopend afleggen is niet aan te raden. Je loopt op een drukke weg. Met een taxi/bus/auto kun je er goed komen. Het personeel is vriendelijk en wilt het voor de gasten naar hun zin maken. Het all-inclusive concept is heel fijn. Ontbijt, lunch en diner in buffetvorm, maar de lunch ook a la cart. Het eten is voor ieder wat wils, met iedere dag een ander thema, ondanks dat zou de variatie zou nog wat meer kunnen. De kamers zijn erg fijn en goed verzorgd. Mocht er iets zijn, kun je dit aangeven. In de avonden is er een muzikale act. Het hotel biedt gasten drankjes, wateractiviteiten, handdoeken en strandbedjes aan. Top! Het strand is erg mooi, wel met veel bootjes die aanmeren. Voor honeymooners geven ze enkel een diner voor 2, daar hadden we wat meer van verwacht!!

Gereisd met partner in oktober 2018

Super resort!

Mark weijers,
    29-9-2018

Resort: super! Ondanks hoge eisen/wensen en kritische blik, ervaren als zeer luxe. Erg servicegericht, op en top beleving, en op personeel niet bezuinigd.

Gereisd met partner in mei 2018

Zou het zeker aanbevelen!

Danny Steketee,
    27-9-2018

Voor een 3-sterren hotel is het hotel fantastisch! De mensen zijn ontzettend vriendelijk en het eten is goed. Tijdens de lunch kan je van de a la carte kiezen (voor, hoofd en na)!

Daarnaast zijn de watersporten bij de Boat House een aanrader; goede spullen, goed geregeld en allemaal inclusief! Je kunt 2x per dag snorkelen, waterfietsen, waterskien, suppen en kanoën.

Het enige nadeel is dat de kamers wat gedateerd zijn. Alles is wel heel netjes en schoon!

Gereisd met partner in september 2018
Grand Baie scoort een 7,9 uit 10, op basis van 26 reviews