Hotel Sugar Beach Golf & Spa Resort

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag27°21°
Hotel Sugar Beach Golf & Spa Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Sugar Beach Golf & Spa Resort voor je op een rij gezet:

Laatste review

Fam. Mari,
5-7-2017

Prachtig complex, uitzonderlijk vriendelijk personeel. Heerlijke temperaturen en mooie excursies. Ook het eten was prima. Direct aan het strand. Wel heel duur om wat te drinken of te eten.

Kenmerken

5-7-2017

Fantastisch resort

Roepel
31-10-2016

wat een geweldig resort is Sugar Beach! Het personeel is zeer vriendelijk en doet er echt alles om het de gasten naar hun zin te maken. De kamers zijn ruim en de tuinkamers hebben een terras met stoelen. Het resort ligt in een mooie groene tuin vol met palmbomen. De restaurants zijn prima. Heerlijk eten met uitzicht op de Indische oceaan.

Wij hebben niet voor al inclusive formule gekozen en zijn regelmatig in de omgeving uit eten geweest.

Het was voor ons een geweldige ervaring en daarnaast een prachtige kans om onze dochter tijdens haar stage op Mauritius te kunnen bezoeken.

Het Sugar Beach Resort is ons erg meegevallen. Op het internet zie je op verschillende sites ook de twijfel of het resort 4, of 5 sterren is. Voor een 5 sterren resort vind ik de kamers veel te simpel, ook qua ruimte. Dus hou ik persoonlijk het resort op een 4 sterren. Prettig was wel de borrelavond die het resort elke week heeft om de (nieuwe) gasten te leren kennen.

Zoals ik al zei zijn de kamers qua inhoud allemaal hetzelfde, maar betaal je voor de ligging van de kamer. Wij hebben een Superior Ocean Beach Acces Room genoten en die zag er niet heel bijzonder uit. Behalve de suites zijn alle goedkopere kamers 40m2. Dus als de ligging je niet uitmaakt kan je daar zeker op besparen.

Dat het resort gemiddeld een 9 krijgt voor service is volledig verdient! De mensen zijn heel aardig en behulpzaam en zorgen erg goed voor je. Op de kamers na is het resort erg mooi om te wandelen en heeft het alles om dat ultieme tropisch vakantie gevoel te voelen. Let wel op dat het zwemparadijs niet verwarmt is voordat je erin springt. Het was erg koud! Verder was het eten erg goed en van goede kwaliteit. Alcoholische dranken zijn wel erg prijzig.

Verder hebben wij de reis en het verblijf via ‘touroperator’ geboekt (+- 4000eu). In het begin wordt je prima van advies voorzien. Je merkt al gauw dat touroperator veel afweet van de resorts en ze bijna allemaal zelf bezocht heeft, maar wanneer er betaald is hoor je niks meer van deze reisorganisatie. Wanneer je naderhand nog vragen hebt wordt er eigenlijk niet meer gereageerd op mails. Verder mis je echt nog dat kleine beetje service, zoals een mailtje of een belletje voordat je weggaat of wanneer je weer teruggekomen bent. Verder wist het Resort niet dat we “Honeymooners” waren en moesten we er zelf mee komen. Jammer, wellicht een miscommunicatie… Touroperator is een organisatie die erg veel afweet van Mauritius en alle resorts daar, dat zeker, maar verwacht geen service.

Sugar Beach, Director of Marketing, 28-6-2016

It was a pleasure of having you staying with us at Sugar Beach Resort and I would like to thank you for taking the time to share your nice experience.

I am very happy to read that you enjoyed our well designed swimming pool and the excellent service offered to you by our dedicated staff. Rest assured that our team member will be made aware of your positive comments.

We are actually working on plans to uplift our facilities as a part of our continuous efforts to meet our guests’ expectations. Rest assured your comments and suggestions are well received and we have shared your points with relevant teams concerned.

Once again thank you for your feedback and look forward to welcoming you soon to our sweet Colonial Resort.

Leuke vakantie

willy_deweerdt
10-3-2011

Is een heel leuk hotel. Ook al heeft het heel wat capaciteit je voelt er nooit opgesloten of verdrongen door de anderen. Wij hadden all-in genomen wel een aanrader ook al moet je goed op de sterretjes op de kaart letten (de gerechten of drankjes zonder sterretjes vallen buiten de all in). We hadden ook een supplement beach villa betaald maar dat is niet de moeite waard.

Al bij al een mooie vakantie

geweldig hotel

Paul
18-8-2010

super hotel, eten goed ( de ene dag a la carte, de andere dag buffet ). Kamers groot en schoon. ook de bediening en de mensen zijn vriendelijk.

Sugar Beach, Director of Marketing, 28-6-2016

I am very happy to read that you enjoyed our well designed swimming pool, our well maintained room and the excellent service offered to you by our dedicated staff. Rest assured that our team member will be made aware of your positive comments.

Fantastisch!

liefhert
4-7-2010

We hebben 2 weken vakantie gevierd in dit prachtige hotel. Bij aankomst een upgrade geregeld naar een superior room! Dit is het geld meer dan waard. Onze kamer lag op de begane grond op zo'n 25 meter van het privéstrand van het hotel.

Het eten is bijzonder goed. We zaten hier op basis van All Inclusive waardoor we ruime keuze hadden uit een groot assortiment a la cart diners en lunches. je hebt tevens de mogelijkheid om te eten bij het naastgelegen zusterhotel La Pirogue. Hier hebben wij echter geen gebruik van gemaakt.

De schoonmaak is trouwens ook fantastisch! De kamer zag er iedere dag weer spik en span uit!

Dit hotel is een absolute aanrader voor iedereen die een mooie vakantie wil en luxe wil genieten op Mauritius!

2008

Echt een prachtig hotel, met een mooie prijs kwaliteit verhouding. De kamers met uitzicht op de indische oceaan zijn groot en van alle faciliteiten voorzien. Het eten is echt super de ene dag buffet, de andere dag a la carte. mooi zwwembad voorzien van poolbar en een mooi strand met geweldige zonsondergang.

2007

Prima super deluxe hotel, hebben hier 6 nachten verbleven en is echt een aanrader. De villa's bestaande uit 8 kamers liggen verdeeld door de tropische tuin. Wij verbleven op de 1e verdieping en hadden een groot balkon met rieten tuinset.

Prachtig groot zwembad met bar. Er staan trouwens ook obers klaar om je bestelling op te nemen. Het eten was echt fantastisch de ene dag buffet en de andere dag a la carte. Zeer uitgebreid buffet, met 1 keer per week een BBQ met diverse soorten vis en vlees.

prachtig hotel, met mooie ligging aan een van de beste stranden van Mauritius. Wel veel muggen, omdat tussen de bungalows vijvers liggen, wel heel mooi, maar die vijvers zijn kweekbodems voor de muggenlarven ! Ik vond het laser-kleiduifschieten (extra te betalen) heel leuk. Ontzettend vriendelijke mensen in en buiten het hotel. voor mij het paradijs op aarde.

2006

In 2005 zijn wij getrouwd bij dit hotel

Tanja en Mark
16-2-2006

In 2005 zijn wij getrouwd bij dit hotel.

Echt een aanrader!

Je wordt geweldig in de watten gelegd en alles kan! Zelfs nog op het laatste moment.

Wij zijn in totaal met 10 mensen geweest en er is voor ieder wat wils.

Prachtige omgeving, geweldige service, heerlijk eten.

Snorkelen is niet echt geweldig hier.

All-inclusive is een must, echt veel beter voor je portemonnaie!

Wij gaan zeker een keer terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sugar Beach Golf & Spa Resort in Flic en Flac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sugar Beach Golf & Spa Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.