Géén boekingskosten
MauritiusMauritiusFlic en FlacHotels Flic en FlacHotel Hilton Mauritius Resort & Spa

Hotel Hilton Mauritius Resort & Spa

MauritiusMauritiusFlic en Flac

9.6FenomenaalScore uit 15 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

15 Reviews over Hilton Mauritius Resort & Spa

• 10bettingers-baeyens30-05-2013

ongelooflijk hotel! super!!

Wij waren hier in de maand mei voor onze huwelijksreis. Hoewel we al aardig wat reiservaring hebben zijn we echt wel onder de indruk van dit hotel! Nog nooit zulk een super vriendelijk personeel geweten, eten was subliem en hotel verder fantastisch! Echt niets was het personeel teveel ! Eten was in buffetvorm, echter werd dit voortdurend terug herschikt zodat het geen rommeltje werd en het er steeds super aantrekkelijk uitzag. Zeer hoogstaand niveau! De stranden zijn een plaatje en je moet zeker gebruik maken van de all-in watersporten, wij zijn met een bootje de dolfijnen gaan bekijken, echt de moeite! Minder aan te raden voor gezinnen met tieners gezien het in dit hotel draait om hoge service en rust. Wij zijn helemaal verkocht aan dit hotel en gaan zeker ooit terug !

• 10debbaut domoinique21-04-2012

Luxe - resort

Een prachtig hotel met zeer mooie tuin.Wij verbleven in half pension en het eten was heel lekker. Veel watersporten zijn gratis en dat is een pluspunt. De service is daar fantastisch en er word daar aan alles gedacht. Op Paaszondag kreeg onze zoon een heel lekker groot paasei. De mooiste zonsondergang ooit. Het eiland kan je gemakkelijk verkennen per taxi. Zeker een aanrader.

• 9Limbo04-11-2011

Aanrader

Wij verbleven in dit hotel in de laatste week van oktober aangezien The Grand Mauritian was afgebrand. Het is prima bevallen. De staf was erg vriendelijk, en niet vanwege de fooien. Ook niets te merken van een luie aard. De kamers waren prima en brandschoon. Op tv is niet veel te zien, maar daarvoor ga je ook niet zo ver op reis. Het ontbijt was perfect, overheerlijke croissants en verder alles wat je maar wenst. Het diner is in buffetvorm. Hoewel elke avond een ander thema (Frans, Italiaans, Creools, Afrikaans, Indiaas, cocos) is er altijd wat te vinden. Prachtig strand, watersport gratis. Per persoon 2 gratis flesjes water per dag: ’s morgens op het strand (je moet er dan wel zijn) en ’s avonds op de kamer. Ook elke dag een gratis sateetje fruit. Drinken kostbaar: cola MUR 140, cappuccino MUR 150, cocktails MUR 330-360, groot glas bier MUR 300. Van 18.30 tot 19.30 uur happy hour, dan is het goed te doen. Absolute aanrader!

• 9Fam.P van Oorschot12-08-2009

zeer bijzonder ervaring

In 2007 hier voor een weekje geweest ivm incentive. Woorden schieten tekort, wat een resort ! De vele mogelijkheden die je hier kunt doen zijn ontelbaar ( waterskieen, snorkelen, boottochten, safari) Eiland zelf is zeer variabel, veel Indische invloeden met franse accenten. Eten is van hoog niveau, klimaat is altijd lekker (af en toe een tropische bui) Alleen de vlucht is zeer lang ( 12 tot 13 uur). Hotel is (uiteraard) van zeer hoog niveau met uitstekende service.

• 9Frans25-05-2009

Super Deluxe Hotel

Echt honeymoon hotel, alle vorige comentaar klopt nog steeds. Wij hebben 3X een taxi voor de hele dag genomen(9/18uur) om het eiland te verkennen. Met een beetje onderhandelen kost dat ±45 euro. Je moet wel van tevoren precies zeggen wat je wil doen. Drank bij de bar is echt belachelijk duur, dat is wel jammer want veel mensen drinken maar 1 drankje en gaan dan tv kijken, beetje saai maar je rust wel goed uit. De gasten komen uit alle windstreken wat meer Franstaligen. Geen Nederlander gezien.

• 9Valcke Ramsey21-01-2009

Goed voor Honeymoon

Wij zijn er op huwelijksreis geweest, het was een hap uit het budget maar het was het wel waard. Als westerling ben je het niet gewend dat ieder personeelslid een buiging met de hand op het hart maakt. Je wordt gediend als royalty. We hebben er de beste kreeftensoep ooit mogen smaken! Enige nadeel voor watersporters was dat de lagune soms een (volgens hen)te lage waterstand heeft(iedere dag 10 cm te laag)en dan legt het hotel het watersportmateriaal niet uit. Als ervaren windsurfer en catamaranzeiler moet je op je kin kloppen wegens het eventuele mogelijke al dan niet nu en dan kansje dat een onervare misschien in het water zou kunnen vallen... Ik kan bevestigen dat er in de omgeving op wandelafstand niets te doen valt.

• 10Maria06-10-2008

UN PARAISO

Es un paraiso! Las instalaciones, el ambiente, la ubicacion...es que no tengo palabras sali llorando el dia que regresamos a España, nos trataron como nunca me lo habia imaginado, fue como un sueño, volveria mañana mismo. El servicio es atentisimo, se esfuerzan para entenderte e incluso chapurrean el español, el personal del hotel es muy hospitalario. No tengo palabras! lo recomiendo!

• 10Claudia en Harold19-11-2007

Wij zijn nov.2007 hier naar toe geweest en het was helemaal geweldig. De service is supergoed en de kamer was erg fijn. Eindelijk een hotel met een goed bed/douche en mooie badkamer. Wij kunnen niets negatiefs over het hotel bedenken. Het eten in het thaise en franse restaurant was zeer goed. Het buffetrestaurant was ook goed, maar iets minder dan die andere. Tijdens het ontbijt kom je niets te kort. De tuin van het hotel is prachtig en het zwembad heerlijk. Dit hotel is absoluut een aanrader, wij hebben een heerlijke tijd gehad. Als je echt verwend wil worden, dan moet je daar naar toe gaan.

• 10Claudia18-11-2007

Wij zijn hier begin nov. 2007 naar toe geweest voor onze huwelijksreis. Het hotel was helemaal geweldig en alles was tot in de puntjes verzorgd. Het begon al bij het inchecken dat je niet bij de balie hoeft te staan, maar je zit lekker met een welkomscocktail in een zitje. De kamer was erg mooi en schoon. Het personeel is supervriendelijk en ze doen alles voor je, daar is absoluut niets op aan te merken. Het hotel is erg mooi aangelegd met een hele mooie tuin en het zwembad was ook super! Ook was de spa en het fitnesscentrum erg fijn. Het hotel heeft 3 restaurants en wij waren vooral erg te spreken over het thaise restaurant. Hier moet je wel voor bijbetalen als je halfpension hebt, maar het is zeker de moeite waard. Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad en raden dit absoluut aan. Één tip, ga niet december en januari, want dan is het volgens de inwoners veel te warm en benauwd. Wij zijn begin november gegaan en dat was perfect, 28 graden celcius, en het was heerlijk!!

• 10Rinco07-06-2007

Hoewel Hilton hotels over het algemeen zakelijk zijn, is dit juist een echt vakantieparadijs. Alles is super geregeld en verzorgd. Mooie kamers, vriendelijk personeel, lekker eten en een mooi zwembad. Vooral het Thaise restaurant (Ginger Thai) is een echte topper. Nog nooit zo'n bediening gehad. Een absolute aanrader. Neem wel genoeg geld mee ;-)

Hotel Hilton Mauritius Resort & Spa info

• LoungeBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)