vakantie Chamarel

Reviews over Chamarel

Iets anders

Elise,
    8-1-2010

Dit leuke hotel is geen plek om je hele vakantie door te brengen maar een aardige aanvulling of onderbreking van je strandvakantie. Ook geschikt voor honeymooners. Het ligt heel mooi in de groene heuvels van Chamarel, op korte afstand rijden van de kust (langs schitterend uitkijkpunt), of in tegenovergestelde richting naar het Nationaal Park. Het personeel kan je behulpzaam zijn als je wilt gaan wandelen, mountainbiken of paardrijden in de omgeving. In de winter gaat 's avonds in de lounge de open haard aan en kun je een boek of spelletje uit de kast trekken. Kamers zijn prima. Vooral de douche in de open lucht vonden we te gek! Het enige minpuntje was het diner: veel vorm maar weinig inhoud. Ontbijt was wel weer goed met een buffetje en de kok die aan je tafel komt om te vragen hoe je je eieren en/of pannenkoek wenst. Let op: in regenachtige periodes regent het in de heuvels vaker en harder.

Prachtig gelegen op 15 min van zee.

Sigrid ,
    6-8-2009

Lakaz Chamarel is een boutique hotel op Mauritius. Gelegen in een prachtig groen natuurgebied op nog geen 20 minuten rijden van de kust. Het hotel heeft 20 kamers, elk in eigen stijl. Variërend van standaard kamers tot superior en luxe. Elke kamer heeft een thema, een prachtige ligging in een tuin en alle voorzieningen die nodig zijn. Geen tv en telefoon. De service is persoonlijk, het eten heerlijk. Wij verbleven in een superior kamer. Echt een aanrader voor een paar nachtjes weg uit de drukte van de stranden. Zoek je iets speciaals dan is dit de plek. Er heerst een serene en rustige sfeer.

Chamarel scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews