Reviews over Cap Malheureux

Leuk

Sander Roos,
    26-3-2009

Wij hebben hier verbleven in 2005. Best mooi hotel, maar de ligging is niet ideaal. Het strand valt ook erg tegen. Dan zijn er zeker mooiere plekjes te vinden in Mauritius.

Dit hotel ligt mooi

Remco,
    11-1-2007

Dit hotel ligt mooi. Personeel is erg vriendelijk, zeker als je ook nog probeert om Frans te spreken. Kamers worden elke dag schoon gemaakt. Helaas is een opknap beurt wel op zijn plaats.

Het enige min punt vindt ik het diner buffet. Er word erg veel gebruik gemaakt van koriander. Als je daar niet van houd heb je dus pech.

Het zwembad bij de bar is ´s ochtends om 8 uur al gereserveerd door de Engelsen, neem gewoon je drankje mee naar het zwembad bij de receptie!

Onderdeel van de Veranda Group

Adrianus,
    19-10-2006

Onderdeel van de Veranda Group. En je kunt dus gebruik maken van alle Verandafaciliteiten.

het hotel heeft een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Schone kamers, bar, restaurant, excursiedesk, kidsclub en 2 zwembaden. Aan het strand gelegen met gratis kayaks, glassbottomboot etc etc. Helaas wel klein en smal. Maar om de hoek wacht het volgende strand(je). Service van het personeel is uitstekend. Supervriendelijk, behulpzaam en doen hun best om het naar je zin te maken. M.a.w een goed (en betaalbaar) hotel.

Cap Malheureux scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews