Hotel Veranda Palmar Beach

Hotel Veranda Palmar Beach
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Veranda Palmar Beach voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Veranda Palmar Beach in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

goed hotel op een fantastische locatie

michael
10-11-2012

Goed hotel. Lekker eten. Cocktails zijn niet all in dus dat was een beetje jammer. wij zijn hier op het strand getrouwd en alles was heel goed geregeld door het hotel personeel. In de buurt is niet veel te vinden maar een taxi is hier heel goedkoop. Kamers zijn wel echt verouderd en zijn aan renovatie toe.

heel goed hotel

katje
5-6-2011

fantastische reis gehad vriendelijk goed van eten alleen moet je een taxi nemen om iets te zien van winkels maar geef mij niet rustig niet groot hotel en heel mooie meer moet dat niet zijn

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Veranda Palmar Beach in Belle Mare, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Veranda Palmar Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Veranda Palmar Beach scoort een 6.73 uit 10 op basis van 6 reviews.