Hotel Maritim Crystals Beach

Hotel Maritim Crystals Beach

7.9Goed

Mauritius, Mauritius, Belle Mare

Op vakantie geweest naar Maritim Crystals Beach?

7.9Goed

3 reviews over Hotel Maritim Crystals Beach

• 6Paul12-03-2020

Leuk om een keer geweest te zijn

Aardig resort, maar geen 4 sterren waard. Het buffet restaurant werkt met thema's, maar dat stelt weinig voor, elke dag hetzelfde maar dan z.g. uit een ander land wat ze duidelijk proberen te maken door het decor een beetje aan te passen. Zwembad stelt niet veel voor en lijkt op de foto's van de vakantieaanbieders meer dan het is. Er is een 2e zwembad waar je even naar moet zoeken, maar bespaar je de zoektocht, die is nog minder en opgesloten door gebouwen zonder enige voorziening in de buurt. A la carte reserveren is gecompliceerd en kan alleen op bepaalde tijden en na lang wachten hoor je meestal dat alles al vol zit. Los van het resort is het eiland Mauritius best leuk om eens geweest te zijn, maar een 2e keer zit er niet in want je hebt het dan wel gezien. Mooie verhalen over 200 vogelsoorten en bijzondere dieren? In totaal over het hele eiland 2 bijzondere vogeltjes gezien, en we hebben 1 mangoose de weg over zien steken.

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 2019
      9fam de Vries18-08-2019

Aanrader!

Fantastisch eiland met mooie natuur en leuke bezienswaardigheden (natuur, watervallen (o.a. 7 waterfalls) , nationale parken, seven coulored earth, thee plantage, Hindu tempels, botanische tuin, winkelen in Port Louis) en vriendelijke mensen. Hotel had erg ruime kamers en prima gevarieerd eten lopend buffet (wij hadden half pension). Van de a la carte restaurants geen gebruik gemaakt. Taxi service via hotel. Voor circa 70-80 euro hele dag auto met chauffeur tot je beschikking. Er genoten van eiland en goede hotel! Alleen het weer tijdens ons 13 daags verblijf kon iets beter.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9CJI02-07-2019

absolute aanrader

Wij zijn net terug van onze vakantie van 16 dagen op Mauritius. Het hotel is erg goed. De pluspunten zijn: de ligging aan een prachtig wit strand, de architectuur van het hotel en tuin, vriendelijk personeel, ruime kamers, het is er schoon, de kwaliteit van eten is goed, ruim aanbod van cocktails die onder het aIl inclusive concept vallen, gratis met de boot van het hotel gaan snorkelen, heeft een goede prijs-kwaliteit verhouding. Het resort is middelgroot en ligt aan de rustige (oost)kant van het eiland. Het enige nadeel was dat er altijd (te)veel wind was. Dat laatste kan ook te maken hebben met de periode waarin wij er waren (juni). Het is er dan winter (dagtemperatuur ongeveer 25 graden). De beste periode om er heen te gaan is misschien november/ december. Al met al is dit hotel een absolute aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

Hotel Maritim Crystals Beach info