Villa

2 reviews over Villa LUX Belle Mare in het Nederlands

Fantastisch!

CHP
1-12-2018

Ik ben in veel hotels geweest in mijn leven, maar dit was echt de overtreffende trap wat betreft service! Niet alleen is het een topresort op een toplocatie (Noord-Oosten van Mauritius), in het resort zelf ontbreekt het je aan niets. Het is gelegen aan het strand (uiteraard), er is een mooi zwembad, verschillende restaurants met heerlijk eten, een spa, van alles. Het hotel is geschikt voor koppels, families, voor iedereen zeker een feest!

Gereisd Met jonge kinderen in november 2018

zalige plaats om te vertoeven

wimenconny
20-9-2013

We verbleven in het hotel Lux 5* Belle Mare , in Belle Mare, dit hotel is echt top, we werden gepamperd zoals nooit tevoren, zéér vriendelijk personeel, alles is ten dienste van de gasten! Eten was super , eerder naar de Aziatische keuken gericht dan naar het Westerse, maar alles was op en top verzorgd , ook de verschillende restaurants waar je à la carte kon gaan eten, was af.....op en top verzorgd! Kamers werden 2 X per dag netjes gemaakt, perfekt! Op het strand werd de ganse dag geharkt om de aangespoelde algen te verwijderen, petje af voor deze mensen!!! Speciaal woordje van dank voor Jennifer pers.ass., Sarvam housekeeping, Vicram chef kok East , Beelur maitre in restaurant, Sam chef kok Senses en alle andere mensen die de gasten het zoveel mogelijk naar hun zin maken! Kortom een vakantie tgv mijn 50ste verjaardag om nooit meer te vergeten, we gaan zeker nog eens terug.... Een droombestemming waar verschillende culturen en verschillende geloofsovertuigingen vredig samen leven ...

Gereisd Met partner in Sun Aug 25 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Villa info

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
      • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
      • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenChinese, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Indiaas, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Nouvelle Cuisine, Sushi, Turks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood, kosjer
      • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
      • JacuzziAanwezig
      • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessFitness, Yoga
      • Tennisbaan2
      • Tennisbaan informatieBuiten, Tapijt
      • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa LUX Belle Mare in Belle Mare, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa LUX Belle Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.