Hotel Le Saint Geran

ehlinger
12-3-2007

ideale mix relax, sport, gastronomie, rust : tophotel

2004

Dit hotel is erg de moeite waard

Deb
8-9-2004

Dit hotel is erg de moeite waard.

Zeker voor een honeymoon.

Vlak naast het hotel ligt een heel mooi eilandje waar je kan waterskieen, lekker luieren enz. enz.

De kamers zijn modern ingericht, mooie stijl en grote en mooie zwembaden.

Zeker de moeite waard!

Geweldig hotel

mesdag
31-5-2004

Geweldig hotel. Top service. Schitterend strand. Helaas wel duur maar iedere euro waard. Een echte aanrader. Zo goed als nieuw.

2003

Echt bijkomen in een luxe hotel

Marije Smit
4-11-2003

Echt bijkomen in een luxe hotel. Ruime kamers met zeezicht. Heerlijk eten, vooral in *-sterren restaurant of aan het a la carte restaurant aan het water. Service is uitstekend. Sleutel vergeten en al bij je kamer? De 'butler' haalt je sleutel bij de receptie en laat je alvast in je kamer. Leuke excursie mogelijk naar Hindu tempel.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Saint Geran voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Saint Geran in Belle Mare, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Saint Geran zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.