Hotel Constance Belle Mare Plage

Hotel Constance Belle Mare Plage

9Fenomenaal

Mauritius, Mauritius, Belle Mare

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Constance Belle Mare Plage voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

35 reviews over Hotel Constance Belle Mare Plage

• 2019
    9Jessica14-10-2019

Geweldig!

Prachtige lokatie! Kamers enigszins verouderd maar functioneert allemaal prima. Bedden zijn vrij hard, maar op ons verzoek is er een zachter matras gebracht. Personeel heel erg behulpzaam en vriendelijk. Eten is voortreffelijk!

Gereisd met partner in oktober 2019

• Oude reviews

10Karin Jaeken15-09-2017

Prachtig hotel,heel vriendelijk en behulpzaam personeel! Mooi strand! Heerlijk eten in alle restaurants! Droombestemming!

Gereisd met vrienden in september 2017

• 10Sleuwaegen Dagmar27-07-2017

Gewoonweg fantastisch!

We hebben genoten van een onvergetelijke vakantie in dit super hotel! Prachtige en rustige ligging, super vriendelijk personeel én management, overheerlijk eten, gezellige bars en verfijnde restaurants, prachtige kamer (suite) : the place to be wat ons betreft! Dikke pluim voor the Executive Chef Alexis Voisin en zijn ganse team voor het superlekker eten! Vooral een etentje (mét Wine Flight) in de Blue Penny Cellar is een echte aanrader! Ook een dankwoord voor het klantvriendelijke en super gedienstige team van Front Office (Retish, Praveen, Manish en Kailogh.) !

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Priscilla04-10-2012

Een paradijsje

Wij zijn in september hier getrouwd. Het hotel is prachtig en ruim opgezet. Wij hadden een prestige kamer op de begane grond direct aan het strand. De kamer was zeer netjes. Het strand is fantastisch mooi. Het personeel legt je echt in de watten en neemt alles uit handen. In de omgeving is verder niet veel te doen, daar is een taxi voor nodig. Bij het hotel zijn wel allerlei watersport activiteiten. Voor ons was het echt een luxe droomvakantie. Het eten in la citronella was prima, het was afwisselend en er is genoeg keuze. Het eten in la spiaggia was verukkelijk.

Gereisd met partner in september 2012

• 10shira28-09-2012

Paradijs

Uitstekend hotel dat zeer gunstig is geprijsd. Zeer mooie kamer (de luxe suite) en service is meer dan kan je wensen. Eten in Deer Hunter is heerlijk. Restaurant heeft ondanks de drukte ook rustige gedeeltes waar je met 2 personen kunt zitten. Transport naar de golfbanen zeer goed geregeld. Huur buggy wel prijzig. Maar op de links cours is deze gratis.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9Chantal en Luc10-08-2012

Super

Wij verbleven in juli in dit hotel. Het hotel is echt super, het eten is geweldig , zowel buffet als in de div. Restaurants en de service is perfect. De kamers zijn prima en worden goed schoongemaakt. Voor golfers is het een paradijs. 2 mooie golfbanen, teetimes wanneer je maar wil, buggy's met GPS en na afloop worden je clubs schoongemaakt. De drank en de lunch is wel vrij prijzig maar het is dan ook een luxe 5 sterren hotel dus dat is overal. 's avonds is er niet veel te doen alleen een bandje bij de bar maar daar zit bijna niemand. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2012

• 10eva 06-08-2012

Dit zou je wel paradijs kunnen noemen...

De ontvangst in dit hotel was al super. De stress valt zo van je af! Het eten was heel gevarieerd en héél lekker! De kamers waren verzorgd. Het volledig complex zag er echt adembenemend uit.

Gereisd met partner in mei 2012

• 8reggyhoffmann03-02-2012

Niet helemaal wat we ervan verwacht hadden

De kamers zijn aan een renovatie toe. Bedden waren hard genoeg en douche een beetje oud. Maar niet echt slecht. Service en eten was goed. Het was duur, maar niet over the top. Enige nadeel vond ik toch wel al die omhoog gevallen 'fransozen' die er rondliepen. Zeker tijdens het buffet, die dachten allemaal dat alles van hun was. Verder wel leuke vakantie gehad en de golfbaan was ook erg goed.

Gereisd met partner in januari 2012

• 8C.van Herk11-10-2011

Prima hotel!

Goed hotel waar de service hoog in het vaandel staat. De beurs moet wel open en drank is gewoon (te) duur. Ook al weet je dat je naar een duur eiland gaat. Vertier 's avonds en overdag vanuit het hotel is er nauwelijks, maar dat mis je niet. Ga je als golfer zul je niet teleurgesteld worden! Twee mooie en leuke banen! Wij waren er in oktober en het weer was niet optimaal. Om te golfen weer perfect, dus wat zoek je en wil je? Eten is goed en ruime keus. Wat meer afwisseling kan geen kwaad. Ga je a la carte dineren moet je weer flink wat bijbetalen maar dan maken ze er een feestje van! Al met al mooi en goed hotel, mooi strand (koraal valt tegen) en heel vriendelijke mensen. Je krijgt echt de indruk dat ze hun best voor je willen doen. Een aanrader! De lange reis een keer waard.

Gereisd met partner in september 2011

• 9Just Married07-09-2011

Lekker genieten!

Vriendelijke mensen, heerlijk eten, nette kamers, goede service, veel faciliteiten, oog voor detail, mooi strand: een heerlijke honeymoon gehad op Belle Mare Plage!

Gereisd met partner in augustus 2011

Hotel Constance Belle Mare Plage info