Hotel aan zee, Luxe hotel, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag24°16°
Hotel Constance Belle Mare Plage

We hebben een aantal aanbieders voor Constance Belle Mare Plage voor je op een rij gezet:

29 reviews over Hotel Constance Belle Mare Plage in het Nederlands

Karin Jaeken
15-9-2017

Prachtig hotel,heel vriendelijk en behulpzaam personeel! Mooi strand! Heerlijk eten in alle restaurants! Droombestemming!

Gereisd Met vrienden in september 2017

Gewoonweg fantastisch!

Sleuwaegen Dagmar
27-7-2017

We hebben genoten van een onvergetelijke vakantie in dit super hotel! Prachtige en rustige ligging, super vriendelijk personeel én management, overheerlijk eten, gezellige bars en verfijnde restaurants, prachtige kamer (suite) : the place to be wat ons betreft! Dikke pluim voor the Executive Chef Alexis Voisin en zijn ganse team voor het superlekker eten! Vooral een etentje (mét Wine Flight) in de Blue Penny Cellar is een echte aanrader! Ook een dankwoord voor het klantvriendelijke en super gedienstige team van Front Office (Retish, Praveen, Manish en Kailogh.) !

Gereisd Met partner in juli 2017

Een paradijsje

Priscilla
4-10-2012

Wij zijn in september hier getrouwd. Het hotel is prachtig en ruim opgezet. Wij hadden een prestige kamer op de begane grond direct aan het strand. De kamer was zeer netjes. Het strand is fantastisch mooi. Het personeel legt je echt in de watten en neemt alles uit handen. In de omgeving is verder niet veel te doen, daar is een taxi voor nodig. Bij het hotel zijn wel allerlei watersport activiteiten. Voor ons was het echt een luxe droomvakantie. Het eten in la citronella was prima, het was afwisselend en er is genoeg keuze. Het eten in la spiaggia was verukkelijk.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Paradijs

shira
28-9-2012

Uitstekend hotel dat zeer gunstig is geprijsd. Zeer mooie kamer (de luxe suite) en service is meer dan kan je wensen. Eten in Deer Hunter is heerlijk. Restaurant heeft ondanks de drukte ook rustige gedeeltes waar je met 2 personen kunt zitten. Transport naar de golfbanen zeer goed geregeld. Huur buggy wel prijzig. Maar op de links cours is deze gratis.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super

Chantal en Luc
10-8-2012

Wij verbleven in juli in dit hotel. Het hotel is echt super, het eten is geweldig , zowel buffet als in de div. Restaurants en de service is perfect. De kamers zijn prima en worden goed schoongemaakt. Voor golfers is het een paradijs. 2 mooie golfbanen, teetimes wanneer je maar wil, buggy's met GPS en na afloop worden je clubs schoongemaakt. De drank en de lunch is wel vrij prijzig maar het is dan ook een luxe 5 sterren hotel dus dat is overal. 's avonds is er niet veel te doen alleen een bandje bij de bar maar daar zit bijna niemand. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in juli 2012

Dit zou je wel paradijs kunnen noemen...

eva
6-8-2012

De ontvangst in dit hotel was al super. De stress valt zo van je af! Het eten was heel gevarieerd en héél lekker! De kamers waren verzorgd. Het volledig complex zag er echt adembenemend uit.

Gereisd Met partner in Sat May 19 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet helemaal wat we ervan verwacht hadden

reggyhoffmann
3-2-2012

De kamers zijn aan een renovatie toe. Bedden waren hard genoeg en douche een beetje oud. Maar niet echt slecht. Service en eten was goed. Het was duur, maar niet over the top. Enige nadeel vond ik toch wel al die omhoog gevallen 'fransozen' die er rondliepen. Zeker tijdens het buffet, die dachten allemaal dat alles van hun was. Verder wel leuke vakantie gehad en de golfbaan was ook erg goed.

Gereisd Met partner in januari 2012

Prima hotel!

C.van Herk
11-10-2011

Goed hotel waar de service hoog in het vaandel staat. De beurs moet wel open en drank is gewoon (te) duur. Ook al weet je dat je naar een duur eiland gaat. Vertier 's avonds en overdag vanuit het hotel is er nauwelijks, maar dat mis je niet. Ga je als golfer zul je niet teleurgesteld worden! Twee mooie en leuke banen! Wij waren er in oktober en het weer was niet optimaal. Om te golfen weer perfect, dus wat zoek je en wil je? Eten is goed en ruime keus. Wat meer afwisseling kan geen kwaad. Ga je a la carte dineren moet je weer flink wat bijbetalen maar dan maken ze er een feestje van! Al met al mooi en goed hotel, mooi strand (koraal valt tegen) en heel vriendelijke mensen. Je krijgt echt de indruk dat ze hun best voor je willen doen. Een aanrader! De lange reis een keer waard.

Gereisd Met partner in september 2011

Lekker genieten!

Just Married
7-9-2011

Vriendelijke mensen, heerlijk eten, nette kamers, goede service, veel faciliteiten, oog voor detail, mooi strand: een heerlijke honeymoon gehad op Belle Mare Plage!

Gereisd Met partner in augustus 2011

Wat een fantastisch hotel. Wow

Marcel
26-8-2011

Ik reis vrij vaak en heb veel hotels meegemaakt, maar dit 5 sterren hotel is bijna perfect. De medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben de gastvrijheid nog hoog in het vaandel staan en zijn voortdurend bezig je te helpen met alles wat je vakantiegevoel compleet kan maken. Strand op 10m afstand, eigen terras bij de kamer, fantastische zwembaden en uitstekend eten.

Het enige wat op dit hotel valt aan te merken is dat het veel waait aan de oostkant van het eiland en dat er vrij veel zeewier aanspoelt op het strand. Men is dagelijks bezig het strand schoon te maken van alle aangespoelde resten. Het koraal is jammer genoeg vrij erg beschadigd. Loop je langs het strand naar het zuiden voorbij de aanlegsteiger dan is er 20m. uit de branding nog wel vrij mooi koraal met de nodige vissen.

Gereisd Alleenreizend in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Sushi, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Constance Belle Mare Plage in Belle Mare, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Constance Belle Mare Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.