Hotel Bougainville

Hotel Bougainville

8.5Fantastisch

Mauritius, Mauritius, Belle Mare

Op vakantie geweest naar Bougainville?

Je kunt vanaf nu meer dan 8.000 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.638p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.5Fantastisch

• Kinderopvang

2 reviews over Hotel Bougainville

• 7Elise09-01-2010

Redelijk driesterrenhotel

Bougainville heeft verschillende types kamers. Wij hadden een driepersoonskamer geboekt en kregen een kleine kamer met tweepersoonsbed en een los bed voor onze dochter. Dat was wel een erg kort bedje voor een meisje van 13. De manager die ons de kamer liet zien greep meteen in en bood ons (gratis, het was laagseizoen) een grote familiekamer aan, met apart deel voor maximaal twee kinderen. Nadeel: erg krappe badkamer. Verder was het hotel vriendelijk, heeft een aardig strand en zwembad en ligt rustig. Beschikking over een huurauto is hier wel aan te raden. Er staan ook taxi's voor de deur. Het blijft echter 'slechts' drie sterren wat vooral te merken was in het restaurant (erg beperkt buffet) en het aanbod aan (avond)entertainment en watersporten. Als je het kunt betalen, kies dan voor iets met vier sterren, dat is meteen een wereld van verschil.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

Hotel Bougainville info