Hotel Ambre

8.6Fantastisch

Mauritius, Mauritius, Belle Mare

Je kunt vanaf nu meer dan 8.000 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.877p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.6Fantastisch

• Animatie
  • Sauna

21 reviews over Hotel Ambre

• 5Sterk13-11-2017

Leuk resort maar alles wel gedateerd.

Meeste personeel erg aardig, kamers zeer gedateerd, strand redelijk, restaurants echt onvoldoende. All inclusive geldt niet voor alles, 2 kleine glaasjes amarreto’s bij de koffie kost (ondanks all inclusive) maar liefst € 31,50 extra te bizar voor woorden.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9Martin de Boer20-06-2017

Een stukje paradijs op aarde. Prachtig.

Ambre is een erg mooi resort aan de Oostkust van Mauritius. Goede service, schone kamers, goed onderhouden tuinen, gebouwen, en strand. Bijzonder vriendelijk personeel. Heel hulpvaardig en servicegericht. Het heeft drie restaurants waar je goed en gevarieerd kunt eten. Wanneer je naar de Oostkust van Mauritius gaat, kan ik Ambre Resortt & Spa echt aanbevelen. Klein minpuntje (maar dat geldt voor het hele eiland, en niet alleen voor Ambre): er lopen vrij veel zwerfkatten en honden, die soms om eten bedelen op de terassen van de restaurants en bars.

Gereisd met partner in juni 2017

• 7Ar en Stel12-10-2016

Leuk om een keer geweest te zijn

Na een lange reis kwamen we aan in onze kamer met zeezicht. Het jammere was dat we geen balkon of terras hadden. Na klagen bij de receptie en reisleiding werd er vertelt dat alles vol zat en dat we geen andere kamer konden krijgen. (Iedere dag gingen en kwamen er nieuwe gasten dus wat is het probleem?!) Het ontbijt was heel erg op de Engelse gasten gericht. We hebben 1 keer bij de Italiaan gegeten, 2 keer in het buffet restaurant en de rest in het beach restaurant. Ook tijdens de lunch was het eten hier heerlijk. Liggend op het strand werden we om de haverklap lastig gevallen door verkopers van sieraden, omslagdoeken en tassen wat heel vervelend was. Mauritius is een mooi, groen land en leuk om een keer geweest te zijn.

Gereisd met partner in september 2016

• 10Suzanne04-10-2016

Geweldig

Ambre was mooi, schoon, het eten was er geweldig. Het personeel uiterst vriendelijk, de kamers keurig en de housekeeping verstond haar vak! Het geld dubbel en dwars waard, ik zou hier zo weer heen gaan.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9schelfhout kramer31-08-2016

gezellig hotel

personeel zeer behulpzaam en vriendelijk niets is teveel , kamers aan renovatie toe maar wel elke dag proper gekuist. buffet restaurant vonden wij iets minder maar de twee andere waren zeer goed.Er lopen inderdaad honden en katten in het hotel maar de meeste gasten hadden daar geen probleem mee. strand is mooi en wordt. elke dag gekuist.Dit hotel is echt een aanrader de bediening is top

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Wendy06-07-2016

'Dier' vriendelijk verblijf!

Onze honeymoon was fantastisch. We hebben genoten van parelwitte stranden en helder blauwe zee. We waren er wel in het winterseizoen. Iedere dag een regenbui gehad, dat was wel jammer maar de temperatuur was goed. Echt een prachtig eiland.

We hebben wel een flink minpuntje over het resort.

Er liepen veel zwerfhonden en zwerfkatten op het resort. De katten liepen zelfs in het buffetrestaurant. De borden stonden op enkelhoogte. Niet echt hygiënisch dus. Bovendien hebben we tot twee maal gezien dat een zwerfhond een ober in de bar beet. De ober moest naar de dokter en kreeg een tetanus prik. Deze klacht hebben we ook ingediend bij de receptie van het resort. Zij vertelden ons dat in die week ook al twee gasten waren gebeten. Wanneer het personeel of de gasten de honden wilden weg jagen werden zij gebeten. Wij wilden geen zwerfhond met vlooien langs onze benen, tas of badlaken maar weg jagen durfden we ook niet omdat we bang waren gebeten te worden.

De medewerker bij de receptie gaf aan het met ons eens te zijn maar hij er weinig aan kon doen omdat sommige gasten de honden en katten wel leuk vinden en deze ook aaien en eten geven en dus blijven de dieren terug komen.

Het is een adults only hotel, dus geen kinderen toegestaan maar wel vieze (en 'gevaarlijke') honden en katten. Als we dit hadden geweten waren we liever naar een kindvriendelijk resort gegaan dan naar een 'diervriendelijk' resort.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Lars09-05-2016

ver weg, maar zeker de moeite waard.

We zijn via Dubai gevlogen. De airbus a380 vliegtuigen zijn bijzonder comfortabel. Wacht tijd in Dubai was wat lang. Aangekomen op het vliegveld waren de immigratie formulieren op. Niet echt prettig om daar op te moeten wachten na zo'n lange reis. Transfer naar de accommodatie duurde ongeveer een uur, maar het eiland is zo prachtig dat je genoeg hebt om naar te kijken onderweg. Eenmaal aangekomen op het resort hebben we de koffers weg gezet en zijn we het strand op gewandeld. Vanaf de voordeur was het max 20 meter. Wat een beleving. Heerlijke zitzakken en bedjes, en het meest fantastische uitzicht wat ik ooit heb gezien. Vanaf het strand met de snorkel de zee in en lekker rond kijken. Gratis verhuur van paddle boards, waterfietsen etc. Ook gratis een snorkel tripje te boeken die vanaf het strand vertrekt. Je kan ook lekker een uur gaan wandelen, want het strand is lang zat. Het eten was heerlijk. Vooral de tonijn tartare was om te smullen. Het entertainment was prima.

Gereisd met partner in juni 2015

• 7Frank E29-03-2016

Prachtig hotel, maar toch minder dan verwacht

Dit was het tweede hotel waar wij zaten tijdens ons verblijf in Mauritius. Het grootste pluspunt van dit hotel is het personeel. De service gaat ver is en oprecht. Je wordt overal goed en vriendelijk geholpen.

Helaas waren er ook wel wat punten die bij ons echt afbreuk deden aan de totale beleving:

• De helft van alle stoelen waren (zwaar) doorgezakt in de Cocktailbar;
    • Het eten wordt niet meer aangevuld als het einde van het buffet in zicht is. Het middagbuffet was tot 15:00, maar schalen die om 14:20 op zijn worden niet meer bijgevuld. Wij hadden zelfs een dag meegemaakt dat de helft al om 14:30 op was waardoor de keuze zeer beperkt werd.
    • Na 8:15 waren er zowel aan het strand als bij het zwembad geen plekken meer te vinden met een parasol;
    • Ik stootte met mijn 1.89 mijn hoofd aan de deurpost bij het toilet/badkamer (erg laag plafond).
    • Het avondprogramma en de live muziek was echt de hele week slecht (in al mijn jaren dat ik op vakantie was dit het slechtste wat wij hadden meegemaakt), voor dit bedrag verwachtte wij iets meer. -Weinig zwembad plaatsen beschikbaar, waardoor je vrij snel tot het strand gedwongen wordt (niet erg als je hier van houdt); -Het oogt zeer grootschalig, maar de faciliteiten zijn vrij klein van opzet, waardoor het overal echt druk lijkt/is.

De (gratis) golfbaan is echt één van de mooiste die wij ooit gezien hebben, mocht je golfen, absoluut een aanrader!

Voor de rest hebben wij een top vakantie gehad (in dit hotel), maar achteraf gezien hadden wij misschien beter een ander kunnen nemen (zoals de RIU Le More) waar wij hiervoor zaten op dit eiland.

Gereisd met partner in maart 2016

• 10Pearl04-05-2015

Een geweldige droomvakantie gehad!

Na een hele lang reis aangekomen in de prachtige resort! Onze accomodatie was perfect! Een heerlijke koele ruimer kamer, met uitzicht op zee. Heerlijke bedden, een ruime schone badkamer (met ruime inloopdouche), een dagelijks bijgevulde koelkast op de kamer. Een ruime kluis. Alles zit bij de all inclusive prijs in, geen verborgen kosten. Wij vlogen op de laatste dag pas 's avonds laat. We moesten om 12 uur onze kamer uit. Onze koffers werden in een speciale met camera bewaakte kamer bewaard. En we kregen op een gereserveerde tijd de mogelijkheid om te douchen en om te kleden (inclusief gebruik van handdoeken) De all inclusive formule is geldig tot je vertrekt, dus ook op de laatste dag geen extra kosten! Je kunt leuke, betaalbare excursies in het hotel reserveren. Wij hebben een echte topvakantie gehad!

Gereisd met partner in april 2015

• 9Jan en Leny05-11-2007

in 2005 ben ik in dit hotel verbleven, het ziet er prachtig uit en alles is tot in de puntjes verzorgd. Het hotel is echt aan te raden, alles word voor je gedaan (tot de stoel aanschuiven) Alleen zonder vervoer ben je nergens, het lopen naar de hoofdstad is te doen, maar als je de rest van het eiland wilt zien/beleven zou je b.v. een auto moeten huren.

Gereisd met familie in augustus 2005

Hotel Ambre info