Belle Mare

Reviews over Belle Mare

Fantastisch!

CHP,
    1-12-2018

Ik ben in veel hotels geweest in mijn leven, maar dit was echt de overtreffende trap wat betreft service! Niet alleen is het een topresort op een toplocatie (Noord-Oosten van Mauritius), in het resort zelf ontbreekt het je aan niets. Het is gelegen aan het strand (uiteraard), er is een mooi zwembad, verschillende restaurants met heerlijk eten, een spa, van alles. Het hotel is geschikt voor koppels, families, voor iedereen zeker een feest!

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

Karin Jaeken,
    15-9-2017

Prachtig hotel,heel vriendelijk en behulpzaam personeel! Mooi strand! Heerlijk eten in alle restaurants! Droombestemming!

Gereisd met vrienden in september 2017

Gewoonweg fantastisch!

Sleuwaegen Dagmar,
    27-7-2017

We hebben genoten van een onvergetelijke vakantie in dit super hotel!

Prachtige en rustige ligging, super vriendelijk personeel én management, overheerlijk eten, gezellige bars en verfijnde restaurants, prachtige kamer (suite) : the place to be wat ons betreft!

Dikke pluim voor the Executive Chef Alexis Voisin en zijn ganse team voor het superlekker eten! Vooral een etentje (mét Wine Flight) in de Blue Penny Cellar is een echte aanrader!

Ook een dankwoord voor het klantvriendelijke en super gedienstige team van Front Office (Retish, Praveen, Manish en Kailogh.) !

Gereisd met partner in juli 2017

Een stukje paradijs op aarde. Prachtig.

Martin de Boer,
    20-6-2017

Ambre is een erg mooi resort aan de Oostkust van Mauritius. Goede service, schone kamers, goed onderhouden tuinen, gebouwen, en strand. Bijzonder vriendelijk personeel. Heel hulpvaardig en servicegericht. Het heeft drie restaurants waar je goed en gevarieerd kunt eten. Wanneer je naar de Oostkust van Mauritius gaat, kan ik Ambre Resortt & Spa echt aanbevelen.

Klein minpuntje (maar dat geldt voor het hele eiland, en niet alleen voor Ambre): er lopen vrij veel zwerfkatten en honden, die soms om eten bedelen op de terassen van de restaurants en bars.

Gereisd met partner in juni 2017

Leuk om een keer geweest te zijn

Ar en Stel,
    12-10-2016

Na een lange reis kwamen we aan in onze kamer met zeezicht. Het jammere was dat we geen balkon of terras hadden. Na klagen bij de receptie en reisleiding werd er vertelt dat alles vol zat en dat we geen andere kamer konden krijgen. (Iedere dag gingen en kwamen er nieuwe gasten dus wat is het probleem?!) Het ontbijt was heel erg op de Engelse gasten gericht. We hebben 1 keer bij de Italiaan gegeten, 2 keer in het buffet restaurant en de rest in het beach restaurant. Ook tijdens de lunch was het eten hier heerlijk.

Liggend op het strand werden we om de haverklap lastig gevallen door verkopers van sieraden, omslagdoeken en tassen wat heel vervelend was.

Mauritius is een mooi, groen land en leuk om een keer geweest te zijn.

Gereisd met partner in september 2016
Belle Mare scoort een 9 uit 10, op basis van 12 reviews