Bel Ombre

Reviews over Bel Ombre

Gelegen aan mooie zuidkust

Rinus
    17-10-2012

Bel Ombre is een plaatsje aan de mooie zuidkust, die weg slingert zich hier langs baaien en rotsklippen, het ligt in het meest rustige en groene deel van het eiland maar ook hier worden steeds meer luxe hotels en resorts gebouwd. Desondanks kan men hier nog volop genieten van een stukje vrij onbedorven natuur van Mauritius.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pluspunt natuur, minpunt bouwconstructies

Vera
    17-1-2010

Top vakantie voor golf liefhebbers! De natuur is absoluut prachtig, het jammere alleen is dat er veel gebouwd wordt en dat verpest het mooie uitzicht. Naast de bouw zijn ook de bussen (stokoud) een minpunt voor het uitzicht want ze laten veel dikke zwarte rook achter. Tenslotte zie je wel veel verschil tussen rijk en arm, dit merk je alleen als je de echte dorpjes en steden bezoekt.

Gereisd Alleenreizend in januari 2009
Bel Ombre scoort een 8,2 uit 10, op basis van 6 reviews