Hotel aan zeeWeer vandaag25°15°
8,4

TUI SENSIMAR Lagoon Mauritius Hotel is een rustige plek waar het je aan niets zal ontbreken. De maaltijden zijn gevarieerd en te nuttigen in verschillende restaurants. In de ruime binnentuin met twee zwembaden staan genoeg bedjes en kun je wat te eten of drinken halen bij de poolbars. Vanuit het hotel zelf zijn leuke excursies te boeken.

We hebben een aantal aanbieders voor TUI SENSIMAR Lagoon Mauritius voor je op een rij gezet:

22 reviews over Hotel TUI SENSIMAR Lagoon Mauritius in het Nederlands

Klein paradijsje

Jeannette
23-8-2019

Heerlijk rustig resort, zéér geschikt voor honeymoon. Verder weinig te doen. Muziek stopt om half 11 al en beetje eentonig. Personeel super vriendelijk. Vooral Parth stond elke dag voor ons klaar ,die hadden we zo mee naar huis willen nemen. Mooie locatie om echt tot rust te komen. Gelukkig hadden wij elke dag mooi weer, maar met regen kan je je verder pp het resort niet vermaken behalve dan in de welness waar we heerlijke scrub en massages hebben gehad.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Willen graag nog een keer terug!

Jorina
11-6-2019

Heerlijke vakantie. Super Hotel en heel vriendelijk personeel.Heerlijk eten met een gevarieerd buffet. Er is altijd wel iets te vinden wat je lekker vind. Super service Je zit nooit zonder een drankje. S avonds altijd iets te doen maar ook heerlijk om in je eigen tuintje (balkon) te genieten van de rust en de zee. Dagtocht met de catamaran zeker doen! Top dag gehad,heel erg leuk. Dagtrip naar het zuiden ook erg aan te raden kan via touroperator maar ook met de taxi die buiten het hotel staan. Scheelt zon 50 euro. Kortom Mauritius is een prachtig eiland de bewoners heel vriendelijk en Hotel Lagoon een heerlijk hotel!

Gereisd Met partner in mei 2019

Geweldig! Complimenten aan het personeel.

Vakantiegangers
7-6-2019

Wat een geweldig hotel liggend aan zee. Heerlijk relaxen aan het strand of aan de mooie zwembaden. Het personeel is super klantvriendelijk en behulpzaam. Daarnaast is het resort erg schoon en netjes. Wel raadzaam om een auto te huren om zelf het eiland te ontdekken.

niets speciaals, een 4 ster hotel zonder meer

Decroubele
3-5-2019

het enige top aspect is de massages Anshini en Riya, die gaan ervoor, vraag de mauritiaanse massage en een harde massage, dat is genieten. eten : frietjes enkel smiddags, nooit s'avonds, en wij gingen smiddags bijna nooit gaan eten, "showcooking" ligt bijna nooit iets klaar gebakken en als je het vraagt bekijken ze u zo van "je gaat toch geen vlees eten" fruit : watermeloen, papaya, ananas en een appel. ik hou het op de keuze is zeer beperkt in het buffet. luxe kamer : tof maar de douche staat op 2.7meter van het bed in de zelfde ruimte en zodra je de kraan openzet loopt het water de kamer binnen neem je een juniorsuite,dan staat uw bad buiten en als ze op het eerste verdiep over het muurtje kijken, dan zien ze u zitten in uw bad de barmannen zijn sympathieke mannen, maar een rietje kennen ze niet (milieu) ik kan dit begrijpen maar bij een mojito moeten ze toch een alternatief voorzien mauritius is mooi, maar we gaan niet meer terug

Gereisd Met partner in april 2019

Mooi hotel, slecht vliegtuig,

J
26-4-2019

De vliegreis was Erg Slecht. Vliegtuig is zo oud, stoelen doorgezeten geen schermen aanwezig en slecht eten. Vliegen we nooit meer mee.

Hotel is prachtig, kamers zijn mooi en schoon. Let alleen op met je kamer boeken, als je een kamer zonder zeezicht neemt zit je weggeduwd achter op het resort met geen uitzicht en als het regent word je balkon nat. Als je zeezicht boekt, heb je nooit geen vol zeezicht er staan nl nog palmbomen voor. Ontbijt en lunch was erg goed, avondeten was slecht weinig variatie en veel eten van daar. Personeel is over het algemeen erg vriendelijk en in voor een grapje. Animatie is redelijk. In de avond zou zeker meer variatie mogen. Wil je ergens anders naar toe ben je altijd verplicht met een taxi te gaan, er zit niks in de buurt.

Gereisd Met partner in april 2019

zalig

Geert
5-11-2018

Het hotel was zeer netjes en het personeel was uiterst vriendelijk. Het moment je het poortje onderdoor liep om het hotel binnen te komen hing er een zalige rust je hoort er enkel de vogeltjes fluiten. We hadden een luxe kamer met zeezicht (1204) maar we moesten ons uiterste best doen om de zee te kunnen zien. We hadden de excursie geboekt naar de watervallen en de gekleurde aarde, het was prachtig maar eerst rijden ze met u naar een soort beschutte werkplaats waar boten gemaakt worden , dan naar een lycheewijnproeverij. Na de middag pas waar we naartoe wilden, in het busje zweeg de gids geen moment heel de geschiedenis van Mauritius werd verteld( daar hadden wij geen boodschap aan). Je kan beter een taxichauffeur aanspreken aan het hotel en die doet je voor weinig geld naar de plaatsen waar je wil zijn. Wij zijn zo naar een prachtig strand geweest waar we konden gaan snorkelen. Hij zette ons af om 9u en om half 5 stond hij er terug (zoals wij gevraagd hadden). Lekker eten en schone kamers. Een echte aanrader !!!

Gereisd Met partner in oktober 2018

Super

Marloes van der Heul
24-9-2018

Super! Personeel is erg vriendelijk en heeft plezier in het werk. Kamer is prachtig en schoon met een mooi uitzicht op zee! Eten is helemaal prima en diversiteit is goed! Voor de lunch 2 restaurants en een stukje strand met street food en BBQ aan zee. Voor het diner zijn er 3 restaurants met al een eigen style. Verschillende hoekjes /plaatsen om te liggen voor zowel de twee zwembaden als aan de zee. Avond entertainment niet bijzonder, maar wel iedere avond een bandje met live muziek en anders kun je nog heerlijk relaxen bij de poolbar in een schommelbank of zitzak, of in de chique loungebar. Helaas op loopafstand weinig te beleven. Taxi of een huurauto bieden een uitkomst! Resort biedt veel excursies aan, maar heeft ook een aantal gratis excursies zoals bijvoorbeeld snorkelen midden op zee! Top vakantie!

Gereisd Met partner in september 2018

Tegenvaller

Fam. van Ooijen
16-9-2018

Prachtige kamer met zeezicht en jacuzzi op het dek, echt een aanrader!!!! Verder viel het hotel een beetje tegen. Het eten is redelijk en erg weinig variatie. Zelf in de rij staan voor een drankje en de beste ligplaatsen zijn altijd bezet. Je moet overal zelf om vragen. Wij hadden meer luxe verwacht.

net niet

jesse
11-9-2018

wij vonden het een beetje tegen vallen, hadden meer verwennerij verwacht. zelf je drinken halen, vieze en kapotte openbare wc, strandhandoeken zijn altijd op. eten word aangevuld als de bakken leeg zijn moet je weer 10 min wachten is de rest van je bord weer koud. het is het net niet. de kamers zijn erg mooi en nieuw met een goede douche en het park met de tuin er om heen is schitterend!

Gereisd Met partner in augustus 2018

leuk hotel

linda
9-9-2018

mooie hotelkamers met een heerlijk bed en goede douche. vriendelijk personeel kleine min puntjes: vieze/kapotte openbare wc s weinig bedjes bij zwembad die in de zon liggen (op het strand waait je weg) eten koken ze live iedere dag hetzelfde namelijk vis en kip. bediening slecht altijd zelf je drinken halen verder een klein schalig resort wat mooi is aangelegd

Gereisd Met partner in augustus 2018

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesWasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TUI SENSIMAR Lagoon Mauritius in Anse La Raie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TUI SENSIMAR Lagoon Mauritius zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.