Hotel Paradise Cove Boutique Hotel

Hotel Paradise Cove Boutique Hotel

9.4Fenomenaal

Mauritius, Mauritius, Anse La Raie

9.4Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Paradise Cove Boutique Hotel voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

19 reviews over Hotel Paradise Cove Boutique Hotel

• 9Hoefnagels18-09-2016

Een paradijs

Een prachtig mooi complex met 67 kamers,bij aankomst wordt je welkom geheten door de manager.Inchecken niet bij de receptie,maar in de lounge met een cocktail. We hadden kamer 1 lekker makkelijk,mooie complete schone kamer voorzien een hemelbed. Ontbijt lunch en diner zijn van een kwaliteit die we nog niet eerder hebben meegemaakt. Restaurant de Cove vonden wij het beste(vis),lust je geen vis ,geef het aan en er komt een oplossing. Mooi panorama zwembad,waar ze met komkommer schijfjes langs komen om de schijfjes op je ogen te leggen. Als je wilt wordt hier iedere dag je zonnebril gepoetst door een ober,zelfs mijn telefoon hebben ze gepoetst. Als ik een minpuntje mag vernoemen,de zitzak op het terras dat is echt niet te doen. Mauritius en met deze accommodatie,je hebt een top vakantie.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Paulusma24-05-2015

Vijfsterren resort met driesterren keuken

Prachtig gelegen resort op het puntje van het eiland, niet al te groot en toch groot genoeg voor de 67 kamers. Weldadige stilte ook door het ontbreken van kinderen. Overal bedjes, bij de zwembaden, aan de twee strandjes, geen zorgen dat je geen bedje zou kunnen vinden. Uitmuntende service door (misschien wel uitgebuite want zes dagen per week 14 uur werken...) mensen die dat zo te zien met plezier doen. Ietwat gedateerde kamers, die wel van alle gemakken zijn voorzien en die goed onderhouden worden. Teleurstellende keuken. Kan het niet anders zeggen. Afgezien van een enkele uitschieter hebben we echt onder de maat van een vijfsterren hotel gegeten. Alleen als het om vis gaat, dan komt men in de buurt. Voor de rest buffetnivo van een goed personeelsfeest. Doet afbreuk aan de ervaring. Tot slot nog waanzinnige prijzen voor matige wijn. Een fles wijn kost al snel eur 70, een glas tafelwijn eur 7 en een glas van de kaart zo'n eur 15. Dat hoeft allemaal niet, elders wel betaalbaar.

Gereisd met partner in mei 2015

• 10Stefanie01-10-2014

Prachtig hotel! Geweldige service.

We zijn in september op huwelijksreis geweest naar Paradise Cove. Wat een fantastisch hotel. Het personeel is zo vriendelijk.

De kamer was echt super mooi met een prachtig hemelbed. Er word 2 keer per dag schoongemaakt en je krijgt elke dag nieuwe strandlakens. De tuin om het hotel heen is erg mooi en wordt heel goed onderhouden. De Cove heeft een aflopend strand en aan de buitenkant van het schiereiland is een aangelegd strand waar je de oceaan in kan. Hier is niet veel te zien voor snorkelen, maar er worden 2 keer per dag tripjes georganiseerd naar het rif en hier is wel veel moois onderwater te zien.

Het eten bij het standaard restaurant is goed. De ene dag is alles al la carte en de andere dag is het hoofdgerecht een buffet. Het restaurant "The Cove" is echt heerlijk, we raden aan om de reuze Gamba's te nemen, hiervoor moet je wel wat extra bij betalen als je All inclusive bent.

Gereisd met partner in september 2014

• 9Sandra08-06-2012

Schitterende plek!

Perfect hotel! Na een lange vlucht werden we erg gastvrij ontvangen. Goede service, eten perfect, perfecte kamer. Ik ben hier getrouwd, en alles was werkelijk top geregeld.

Gereisd met partner in januari 2012

• 10Gerald en Ketty16-09-2011

Superhotel

Superhotel! Mooie kamers, zeer vriendelijk personeel, eten top. Lokatie heerlijk rustig geen blerende kinderen alleen maar rust! Heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in mei 2011

• 10Bert29-05-2011

Paradijs op aarde

Een zeer mooi, gezellig hotel in een prachtige omgeving. De kamers zijn mooi ingericht, maar kunnen hier en daar wel een beetje opknapwerken gebruiken. Wij hebben onze huwelijksreis doorgebracht in één van de 1001 nachten kamers. Voor huwelijksreizen raad ik deze kamer zeker aan voor de mooie extra's die je erbij krijgt, die toch ook een mooie herinnering aan de vakantie zijn. Het personeel is zeer vriendelijk, de service heel goed en het eten zeer lekker en gevariëerd. Een all-in formule is wel aan te raden omdat het niet goedkoop is om eten en drank afzonderlijk te moeten betalen. Enige minpunt is dat er niet zo veel te zien is in de nabije omgeving, maar er is wel een gevarieerd aanbod van excursies (afhankelijk van de reisorganisatie). Deze excursies zijn ook wel niet goedkoop, maar wel hun geld waard.

Gereisd met partner in april 2011

• 10steven03-01-2011

super plek

we zijn er bijna 7 jaar geleden geweest maar als ik naar de site kijk wil ik meteen weer. super met kinderen vanwege afgesloten binnenzeetje. eten en faciliteiten bv spa top!!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2004

• 10Marco en Linda14-11-2010

Superresort, zeker met huwelijksreis

Dit hotel is voorzien van voldoende luxe om er een fantastische vakantie te maken. Het eten is geweldig en de vriendelijkheid van het personeel exceptioneel. Wij waren op huwelijksreis en ze hebben er alles aan gedaan om het een onvergetelijke vakantie te maken. TIP: sluit een all-in-clusive af. De watesportmogelijkheden (gratis) zijn erg goed te doen. Mooie scuba duik gemaakt.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 8Martijn van Bostelen09-07-2010

Lekker relaxed

Paradise cove is een heel goed hotel! Wij zijn hier 1 week geweest voor onze honeymoon. De informatie verstrekking over toeristische attracties/ bezienswaardigheden laat te wensen over. Als je vraagt wat er leuk is om te doen op het eiland kan niemand je dat vertellen. De mensen zijn wel heel aardig. Het hotel ziet er super goed uit en wordt ook heel goed bij gehouden. Wel is aan te raden om all-in te kiezen want als je ergens voor moet betalen is dat ontzettend duur.

Gereisd met partner in juni 2010

• 10Fam Balcaen13-04-2010

Paradise on earth !!

Net terug van Honeymoon. Dit hotel is stukje paradijs op aarde. Sfeer is één en al romantiek. Personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam. All inclusive moet je idd nemen, anders wordt het te duur. Een aanrader voor ieder wie een super romantische en rustgevende vakantie wil.

Gereisd met partner in april 2010

Hotel Paradise Cove Boutique Hotel info