9,8

7 reviews over Hotel Club Med La Plantation d'Albion in het Nederlands

Fantastisch, wat een belevenis

w.vandermeer_1
7-12-2014

In een woord geweldig. Zeer vriendelijke personeel, erg leuk ontvangen en wegwijs gemaakt door het park. Eten was zeer bijzonder, zeer lekker en kwalitatief zeer goed. Veel te doen en te beleven. Club dorp is zeer lang gestrekt, maar er rijden veel golf karretjes die je overal naar toe brengen. Twee zwembaden, strand en veel leuke activiteiten te beleven. Een fantastische service, overal en door iedereen!!

Gereisd Met partner in november 2014

Mijn mooiste vakantie tot nu toe!

Leonie
12-6-2012

Club Med Albion is echt waanzinnig mooi en luxe. Wij hadden een grote Deluxe kamer, heel mooi ingericht en elke dag flesjes koud water en frisdranken in de mini bar (inclusief!). Het resort is heel ruim opgezet en bestaat volledig uit laagbouw dat in typische Mauritiaanse stijl is gebouwd, heel mooi. Eromheen liggen mooie tuinen waar allerlei kleurige vogeltjes rondvliegen. Vanaf onze kamer was het best een stukje lopen naar het algemene gedeelte waar de bar en het restaurant zich bevindt, maar omdat het allemaal zo mooi is aangelegd is dit niet erg. Overigens kan je ook altijd een van de golfkarretjes aanhouden die af en aan rijden, lekker luxe! Het eten is echt super goed en ook bij de "borrel" worden er lekkere hapjes geserveerd. De service is uitstekend, altijd een oprechte glimlach en na een paar dagen herkent het personeel je ook en weten ze zelfs wat je graag drinkt. Het eiland Mauritius is echt prachtig, dus ga absoluut ook op stap!

Gereisd Met partner in mei 2012

Fantastisch resort in paradijselijke omgeving

Ron en Ilse
24-5-2012

Zeer luxe resort, prachtig ingerichte ruimtes (receptie, bars, restaurant) Een groot zwembad ligt naast de prachtige ruimte met de bar. Het mooi ingerichte restaurant is heel ruim opgezet, met grote aparte ruimtes waar de buffetten uitgestald staan. Het eten is hier voortreffelijk! In dit park hebben ze een apart Welness centrum met een geweldig zwembad (deze is niet voor kinderen!). Er heerst een oase van rust. Daar naastgelegen is het specialiteitenrestaurant, een aanrader! Dit resort ligt meer in een tropisch bos, maar pal aan twee zandstranden, op één strand liggen veel rotsen. Temperatuur is heerlijk, ook van het zeewater. Legio (water)sportmogelijkheden, maar ook een plek om helemaal tot rust te komen. Kortom, een paradijs!

Gereisd Met partner in april 2012

Genieten

M. Houtman
4-4-2011

Club Med Albion is echt genieten. De vriendelijkheid van de medewerkers, het eten en drinken zijn van superkwaliteit en de kamers ruim, schoon en goed onderhouden. Het aanbod van sporten is zoals we van Club Med gewend zijn enorm, het leukste zijn toch wel de trapeze en het zeilen. Een droombestemming om te relaxen en te genieten van je huwelijksreis!

Gereisd Met partner in maart 2011

Geweldige club

Annemarie
24-5-2010

Ik bn hier met studiereis geweest van Club Med en het is gewoon FANTASTISCH. Het eten is subliem, kamers zijn ruim en zeer stijlvol ingericht (wij hadden een kamer met bad op pootjes), van alles te doen voor iedereen, strand is wat minder. Service is uitstekend en personeel is zeer vriendelijk. Dit is echt een aanrader als je naar Club Med wilt gaan.

Gereisd Zakelijk in Sun Mar 14 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super maar wel afgelegen

Josha
19-5-2010

Superlatieven te over: kamer, eten, aanleg complex, service en personeel: allemaal een 10! Enige nadeel is de afgelegen ligging, je moet voor alles een taxi nemen. Groot voordeel, er is geen kinderanimatie: dus echt voor een rustige vakantie, excellent eten en mooie kamer : ga hierheen. Mauritius viel ons wat tegen. Heeft niet heel veel spectaculairs te bieden.

Gereisd Met partner in Tue Sep 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Helemaal top!

Sandra
9-12-2009

Afgelopen week 5 dagen in deze club verbleven (ook 9 dagen in de andere club op Mauritius: La Pointe aux Canonniers) en ben hier helemaal tot rust gekomen. Alles is hier tot in de puntjes geregeld. Het eten is geweldig, de medewerkers zeer vriendelijk, je wordt met een golfkar naar je kamer gebracht als je wilt, de kamer is prachtig (heel groot en met een bad op pootjes!). De Zenpool was onze favoriete stek, het is hier heerlijk rustig en je drankjes worden naar je ligstoel gebracht. Ook het restaurant bij de zenpool is super, gelegen aan de zee. Aanrader: de excursie 'Mauritian Colors' is erg interessant.

Gereisd Met partner in november 2009

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Med La Plantation d'Albion in Albion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Med La Plantation d'Albion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.