Marokko

1.047

accommodaties Marokko met wasserette

We hebben een aantal aanbieders voor Marokko voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Marokko

Geweldige hotel wij gaan zeker terug met ons gezin

Touzani,
    17-1-2019

Geweldige hotel/resort. Het ligt 20 minuten rijden vanaf de airport. Een taxirit vanuit de airport met 4 personen kost ongeveer 20 dirham (€20). Wij kwamen laat aan en kregen als nog een boterham, drinken en fruit omdanks dat de keuken dicht was. Prachtige kamer. Top personeel. Allemaal aardig. Elke dag genoeg en divers eten. Ondanks dat het winter was konden wij zwemmen in een verwarmde buiten zwembad. Iedere avond was er entertainment, voor de kinderen is dit super leuk. Kids club was goed geregeld. Als je naar het centrum wil dan kun je dagelijks iedere uur mee rijden met de shutlebus voor maar €4 pp retour. Kinderen tot 4 jaar gratis. En als je om 9 uur vertrekt voor iedereen gratis en als je om 18 uur terug komt is het ook gratis. Al met al geweldif geregeld. Ik raad iedereen met kinderen aan om hier naar toe te gaan om een geweldig stuk marokko te zien en dat All-incusief voor niet veel geld.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Meer dan fantastisch!!

Emmy,
    30-12-2018

Mooi, schoon, hygiënisch hotel met zeer vriendelijk personeel! Personeel doet veel moeite om zich verstaanbaar te maken. Bewaking bij hotel, zelfs als je naar het strand loopt. Privé strand. Genoeg ligbedden bij de zwembaden en het strand. Verwarmd buitenbad.

Ontbijt, lunch en diner meer dan geweldig. Er is genoeg keuze, dagelijks maken ze er weer een feestje van om de vele verschillende (lokale en interlokale) gerechten te serveren.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

heel fijn

desloper,
    21-12-2018

heerlijk weer, mooi land, en lieve mensen, om weer naar toe te gaan

Gereisd met partner in november 2018

Lekker weer

Wafa,
    11-12-2018

Hotel hecht. Goed was medewerker zijn vriendelijk

Gereisd met partner in november 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastisch !! Aanrader

Tehmoor,
    8-12-2018

Het is een super leuke hotel er is elke dag een animatie groep aanwezig waar je allerlei activiteiten kunt doen. Voor de rest is het eten super de luxe en is er genoeg keuze. Hotel ziet er netjes uit en heeft een goede hygienne personeel erg vriendelijk de animatie groep zeer een aanrader nette mensen en heel vriendelijk en zorgen voor een leuke en positieve sfeer. Zwembaden zien er goed uit en veilig -personeel altijd standby staat bij nood.

Gereisd met vrienden in december 2018