Reviews over accommodaties in Marokko

Beste camping van Marokko!

Ineke Miara,
    5-9-2018

Gastvrij onthaal door camping eigenaar. Zeer schone camping. Uitzonderlijk voor Marokko. Wij zagen dit niet eerder. Heerlijke warme douche en goed eten in het restaurant voor niet zo veel geld. Wij kampeerde met de tent en het klimaat was heerlijk. Wij hadden volop schaduw. Mooie rustige ligging en toch heel dicht bij het strand.(10 minuten met de auto). Zwembad wat aan de kleine kant, maar daarentegen weer heerlijke stoelen waar je op kunt relaxen. Kortom een echte aanrader!!! voor iedereen die in Marokko kampeert. Wij komen zeker terug als we in de buurt zijn! Wij hebben veel gekampeerd in Marokko. Maar dit was de beste camping!

Ontzettend mooie plek, grote gastvrijheid

Gwen Walder,
    16-7-2017

Gelegen 1 km van de watervallen van Ouzoud. Heel schone douches en toiletten. Ontzettend aardig ontvangen door Najib Mohamed en Jamiha.

Uitzicht op de bergen. Rustige camping met zwembad.

Goeie menukaart.

Geweldige verblijf in Marokko.

Ella,
    14-8-2015

Een mooie kleine camping.

De eigenaars Paul en Renate en hun team stralen enthousiasme en gastvrijheid uit.

Je voelt je direct welkom.

Een mooi authentiek ingericht restaurant..de gerechten op het menu zijn zekert aan te raden.

Kindvriendelijk!

Mooie omgeving,vlak bij de waterval en een riviertje, waar je mooie wandelingen kunt maken.

mooie camping

Martine,
    19-3-2015

Heel mooi aangelegde, goed onderhouden camping met goed sanitair en mooi zwembad. Goed bereikbaar: ligt aan doorgaande weg. Het beheer is erg vriendelijk en behulpzaam. Mooi restaurant. Er is ook kamerverhuur. Marrakech centrum goed bereikbaar via openbaar vervoer. Grote supermarkt op 4 km. mooie uitvalsbasis voor een bezoek aan Marrakech of de Ourika vallei. De direkte omgeving is niet zo interessant. Soms wat overlast van verkeer

Uitstekende camping

Leny en Henk,
    12-2-2014

Een topcamping. Prima sanitair. Goed restaurant. Gastvrije eigenaars.

Prachtig aangelegd park en zeer goed onderhouden. Alle gebouwen etc. in marrokaanse stijl gebouwd met authentieke materialen. Rustig gelegen. Enthousiast team met Marrokaanse medewerkers.

De eigenaars kennen de buurt op hun duimpje en geven je goede tips voor mountainbike tochten en wandelroutes.

Men organiseert bv. ook gehel verzorgde vakantieweken voor groepen mountainbikers, (offroad) motorrijden en 4x4.