Hotel Kasbah Asmaa

7.7Goed

12 reviews over Hotel Kasbah Asmaa

• 8Keller26-03-2017

Bijzonder sfeervol

Deze Kasbah ligt net buiten Midelt in een mooie omgeving. Het is er zeer sfeervol ingericht en heeft leuke kamers

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 6Bbr23-10-2012

Op zich mooi,maar verwaarloosd

Qua bouw prachtig, alleen is het allemaal erg verwaarloosd en smerig. De kamer is ruim en bijzonder onhandig ingericht. Met in het midden een wastafel... De badkamer is ronduit smerig. Het is duidelijk te zien dat schoonmaken niet tot nauwelijks wordt gedaan. De ruiten in de kamer waren voorzien van gaten waardoor het een grote vliegenparty binnen was. Verder sluiten de kamerdeuren slecht waardoor het bijzonder gehorig is. Het ontbijt is sumier maar wel smakelijk.

Zakelijk gereisd in oktober 2012

• 9fia_122-08-2011

Sprookjeshotel 1001 nacht met smaakvolle decoratie

Waren hier 2 nachten met onze tienerkinderen. Vinden het een uniek hotel, het ligt idyllisch, te midden van de palmenoase van Zagora. Kamers zijn recent vernieuwd, ruim en beschikken over goede bedden. Heel vriendelijk personeel. Unieke decoratie met veel Berber-antiek. Oase van rust. Smaakvolle tropische tuin met veel zitjes en theesalon, Berbertent, fontein, etc...

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 7tr braam24-03-2011

Hotel uit duizend en een nacht!

Een paleis-hotel. Heb er vele foto"s gemaakt. Je waant je in een sprookje uit duizend en een nacht. Een mooi zwembad. Kamer met een klein balkon dat uitkeek op het zwembad. Alles maakt wel een wat oude indruk. ook onze badkamer was niet je van het! De bedden lagen prima. Het ontbijt stelde niet veel voor.Het hotel ligt in een schitterende omgeving. De dadel-vallei. De ontvangst was aardig. wij hadden wel last van vliegen.

Gereisd met partner in maart 2011

• 8thecla30-08-2010

sfeervol en mooi

een prima hotel, zeer vriendelijk personeel. Mooi zwembad.Heel sfeervol ingericht. we werden er met open armen ontvangen.Van daaruit kun je de woestijn in.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 7Wil12-11-2008

Dit nooit meer

Entree is grandioos, door een mooie poort en oprijlaan met aan weerszijden schitterende tuinen en gezellige zithoeken. Ook binnen ziet het er mooi uit en eten is redelijk. Bij het ontbijtbuffet is er bijna niets en als je om brood of thee o.i.d. vraagt staart het personeel je glazig aan. Wij hadden een kamer aan zwembadkant en dat was een ramp. Kamer op zich sober en sleets maar wel netjes maar de badkamer was een stinkende bende. Een enorme rioollucht, de remsporen van de vorige bewoner nog in het toilet aanwezig en de wastafelkranen waren dik aangekoekt met zeep, tandpasta en wat al niet meer. Bij bijna alle leden van onze groep was dit zo. Wij hadden geluk, het toilet deed het in ieder geval nog. Over het zwembad lag een vies, vettig laagje dat niet uitnodigde voor een duik. Wat jammer van zo'n prachtige entourage.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 9A.G.van Wijngaarden25-11-2007

Ook het binnen komen hier is even ah en oh, vriendlijke mensen en proima eten buiten in de tent. Een perfect terras bij het zwembad ook bij het ontbijt. Kamers zouden net een tikje beter kunnen zijn met neme quq geluid vanaf de gang en van het verkeer in de straat In feite is dat een detail Ook hier is een langer verblijf aan te bevelen

Gereisd met familie in november 2007

• 8Aafke Smetsers17-09-2007

Leuk hotel, erg gezellig, was maar voor 1 nachtje en wel warm water.

Gereisd met partner in september 2007

• 7Glenn Verheyen13-09-2007

Een mooi hotel aan de buitenzijde, intern nogal old fashion. Geen warm water, oud sanitair, wel mooi zwembad en mooie tuin. Eten ok

Gereisd met familie in september 2007

• 8Glenn Verheyen13-09-2007

Hotel dat een beetje old fashion aanvoelt. Eten is er prima. Nogal groots hotel, kamers inorde. Airco prima, sanitair geen warm water

Gereisd met familie in september 2007

Hotel Kasbah Asmaa info