Hotel El Reducto

Kleine hotelsWeer vandaag20°11°

We hebben een aantal aanbieders voor El Reducto voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel El Reducto in het Nederlands

schoon, mooi en lekker eten!

Pief
24-2-2011

Afgelopen zomer hebben wij hier een aantal keren heerlijk gegeten! De eigenaar kwam vaak een praatje maken en was erg vriendelijk. We hebben een rondleiding gekregen door heel de riad en daarna hebben we lekker thee gedronken en heeft hij veel verteld over de geschiedenis van de riad. Op de foto's ziet het er lang niet zo mooi uit als dat het in het echt is. Echt een aanrader!

Fantastisch!

Gerwy
7-6-2010

Fantastisch hotel, supermooie kamers, heerlijk dakterras, lieve en hulpvaardige eigenaren en vriendelijk personeel, heerlijk eten, ligging perfect (in de medina), airportservice. Ik kom zeker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Reducto in Tétouan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Reducto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.