Tijdelijk €25 aanbetaling

Saadiens

6VoldoendeScore uit 7 reviews

6VoldoendeScore uit 7 reviews
  • 6Waardering

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over Saadiens

• 4cora van aken05-11-2010

Ligging prima,verder gewoon slecht.

Slecht sanitair:wc stond los,kapotte wc-bril,douchesproeier viel uit elkaar.schimmel op de muren.Tot op de draad versleten handdoeken van keukenformaat.

• 7janssenr.a04-01-2010

Simpel maar voldoende

Simpel maar behoorlijk hotel, voor Marokaanse begrippen schoon. Ontbijt goed maar eenvoudig. Personeel vriendelijk. Onze douche was kapot 2 uur later was de douche vervangen.

• 5Delsol19-07-2009

Pourrait mieux faire

Hôtel propre, mais mal aéré en période chaude, sauf si l'on peut avoir une chambre sur la piscine. Sinon vous aurez droit à une chambre sans fenêtre extérieure sauf lucarne qui ne donne que très peu d'air, et ouverture dans le couloir !!!! avec passage des clients, vous ne manquerez ni de bruit ni de lumière ! Bonne nuit !!!!!! Si la piscine est propre vous pourrez vous rafraîchir, sinon je vous conseille de prendre le repas du soir, le serveur très gentil vous fera oublier le reste !

• 7Cobi Rietveld08-06-2009

aanrader zou er zo weer heen gaan

Op onze rondreis hadden we een oude Trotter reisgids (2000) bij ons waarin Hotel Sadienes als goed en goedkoop werd aanbevolen. Dit klopt na al die jaren nog steeds. Het personeel was in het begin ietsje stug maar later heel vriendelijk. Zoals in de Trotter vermeld stond vroegen we een kamer aan de achterkant, deze was heerlijk rustig, schoon, lekker ruim en de douche was lekker warm. Het zwembad was heerlijk jammer dat de ligstoelen wat versleten waren. Het ontbijt was aan de sobere kant.

• 6Nicole17-09-2008

Eenvoudig en voordelig hotel

Het hotel is goedkoop en eenvoudig. Het zwembad achter het hotel is vies, ik zou er niet in willen zwemmen. Het dakterras is erg leuk, wij hebben er heerlijk rustig gezeten en mooie foto's kunnen maken van het leven in de straat beneden. Het hotel heeft een afgesloten parkeerplaats aan de overkant van de straat.

• 6Gerda07-05-2008

Hotel Saadiens ligt in het hart van Tadoudantt. Dat wil dan ook zeggen veel mensen op straat. Ook hier weer oordopjes gebruiken. Het is een zeer eenvoudig hotel met een mooi terras (achter) en zwembad.

• 7Ingeborg Voogt19-01-2008

Hotel heeft zwembad en dakterras en eigen bakkerij. Ligt centraal in Taroudant. Aan straatkant veel lawaai 's nachts. Eenvoudige, nette kamers.

Hotel Saadiens info

• Adresgegevens