Bed and Breakfast Riad Maia

3 reviews over Bed and Breakfast Riad Maia

Einfach gut!

G. Schütte
12-6-2010

Wir können Riad Maïa nur weiterempfehlen. Schön eingerichtet und nicht so pompös. Sehr sauber! Angenehme Dekoration mit Geschmack. Nette Gastgeber. Das Frühstück ist einfach reichhaltig und lecker! Prima gelegen in der Medina, dennoch ruhig. Den Muezzin in der Nähe verkraftet man ganz gut. Das ist nun mal so in diesen Länder.

PLUS JAMAIS

Liam
23-1-2010

les draps ne sont pas changées pendant une semaine ,la chambre manque de propreté des cafards qui se baladent dans la chambre , le mobilier viellassent et horrible, direction lunatique.

seul point positif le personnel adorable dommage pour mon argent

a lire les avis ci dessous ils sont écrits pas des amis et la famille! pas possible autrement!

épouvantable

très agréable

Stoffel Bertrand
11-12-2009

Un endroit très joli, des hôtes attentifs, séjour génial

Henri, Lutz, merci.

We hebben een aantal aanbieders voor Riad Maia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Riad Maia in Taroudant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Riad Maia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Riad Maia scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.