Bed and Breakfast Kasbah Gousteau

Bed and Breakfast Kasbah Gousteau
9,6

5 tips over Bed and Breakfast Kasbah Gousteau

hoeksie, 11-5-2013
Geniet van het eten dat de zussen van 'Jan' voor je klaarmaken, ga op zoek naar de huisschildpad en bezoek Tarroudant via de droge rivierbedding. Ook een rondwandeling door de palmentuin van Tioute is erg leuk. Huur wel een gids, het kost weinig, maar hij kan je veel vertellen over de palmeraie
ERIC SWOLFS, 18-4-2013
Taroudant is zeker een bezoek waard en de souks zijn een niet te versmaden attractie.Er zijn wel restaurantjes maar je kan maar best in de kasbah Gousteau blijven eten.
miranda, 16-3-2013

We hadden de enorme luxe, de enige gasten te zijn.

Een werkelijk prachtig huis, alles zo mooi op elkaar afgestemd, alles staat, hangt, ligt op de juiste plaats, met het juiste licht enz enz. Deze eigenaar moet wel heel creatief en perfectionistisch zijn De mooi geklede tafel, beddengoed, Jan niet te vergeten.....alles kloptte.

En dan nog het ontbijt, lunch en diner....heerlijk!

Het maakt ons wel nieuwsgierig wie er schuilt achter al dit moois.

We hebben een aantal aanbieders voor Kasbah Gousteau voor je op een rij gezet:

Petra de Groot, 25-11-2012
    Neem in deze periode wel wat warme kleding mee voor de avonden. Wat ook op de website wordt aangegeven is ook zo, het is niets voor kinderen.
    bernard cornille, 16-2-2012
    Taroudant is een heel mooie ommuurde stad - de omliggende bergen zeer de moeite om te bezoeken .

We hebben een aantal aanbieders voor Kasbah Gousteau voor je op een rij gezet: