Tijdelijk €25 aanbetaling

Kasbah Gousteau

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Kasbah Gousteau voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 25 reviews
+22

9.6FenomenaalScore uit 25 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

25 Reviews over Kasbah Gousteau

• 10mc gueho31-07-2013

un oaisis de paix au milieu de nul part

avons passé 2 jours dans cette riad, arrivions de ouarzazate, lorsque nous sommes arrivés nous avons été surpris par l'environnement un peu sauvage, mais l'accueil qui nous a été réservé ainsi que la tranquillité des lieux nous a tout de suite séduit , le repas préparé par la soeur de moustapha était délicieuse , par rapport à l-hôtel des roses de rabat cette riad était un régal, c'est certain si un jour nous retournons dans la région, nous reviendrons dans ce lieu sauvage mais tellement loin des hôtels des touristes, un seul regret pas de climatisation dans les chambres, mais ce n'est pas l'essentiel ! merçi à moustapha, sa petite fille et à sa soeur pour ce si bon accueil les 4 bretons du morbihan en août 2012

• 9hoeksie11-05-2013

Paradijs

Wat een heerlijke accommodatie. Eigenlijk een plek om stil te houden, zo ontzettend mooi. Zo fijn. Wij voelden er ons zo welkom en de kasbah is alsof het zo in een interieurtijdschrift heeft gestaan. 'Jan, de housekeeper is zeer gastvrij en zorgde dat het ons en de kids aan niets ontbrak. We kwamen als vreemden en gingen als vrienden, inclusief de in Marokko 'vier' gebruikelijke kussen. Wij keren hier ooit nog eens terug.

• 9ERIC SWOLFS18-04-2013

Prachtige ligging in een Marrokaans dorpje. Propere B&B netjes onderhouden door 'JAN' en zijn zussen. Prima keuken,typische marrokaanse gerechten bereid door een van de zussen van 'JAN'. Je mag zelfs nog kiezen wat je wenst te eten 's middags en 's avonds. Uiterst vriendelijke mensen.Een aanrader voor wie van rust houdt. Taroudant is zelfs te voet bereikbaar binnen een half uurtje stappen.

• 9miranda16-03-2013

Liefdevolle plek

Omdat wij niet zeker wisten hoe onze reis zou verlopen hadden we niet gereserveerd. S`morgens besloten we richting Taroudant te gaan. Al rijdend over de kronkelpaadjes kregen we niet de indruk aan het juiste adres te zijn. Toch maar even vragen. Toen ineens kwamen er overal mensen vandaan, allemaal even hartelijk. John bleek niet in marokko op dat moment maar we waren van harte welkom. In een wel hele korte tijd kwam het hele huis tot leven. Pr. kmr uitgezocht met uitz. op de zonsondergang...wauw! Alles werd buiten aangeveegd, kussens bij het zwembad, muziek aan, wijn fles open en relaxen maar. Omdat wij beide geen Frans spreken en Jan weinig Engels ging het vaak met gebarentaal. Echt heel grappig allemaal.

• 10Petra de Groot25-11-2012

Topplek!

Net terug uit Kasbah Gousteau, onze eerste kennismaking met Marokko. Een weekje rust en toch wat cultuur snuiven. Taxi was geregeld door John vanaf vliegveld, abdellhadi( jantje) stond ons op te wachten en nadat hij de koffers op de kamers had gezet kregen we een rondleiding. Het hele gebouw is zeer smaakvol ingericht. Er stond ook nog een heerlijk diner voor ons klaar, gemaakt door Sara (de beste kokkin). Niets was ze teveel, we hebben (aangezien we het grootste deel de enige gasten waren) abdellhadi helemaal voor ons alleen gehad. Ritjes naar Taroudant, de hammam en een tocht met lunch in de bergen. Alles is schoon, rookvrij, bed is heerlijk, geen lawaai, alleen maar vogeltjes en af en toe in de verte de gebeden.Ook een perfekte plek om te mediteren of yoga te beoefenen. Ontbijt, lunch en diner was elke dag weer top. In deze periode zijn de avonden koud en hebben we het diner binnen genuttigd, waar de open haard brandde en de muziek zachtjes op de achtergrond te horen was.

• 9Sigrid27-10-2012

Had ik niet verwacht.....(geweldig)

Kasbah-Gousteau ligt een beetje afgelegen. Zonder de hulp van John de eigenaar hadden wij het nooit gevonden. Maar als je eenmaal de Kasbah binnen bent is het paradijs op aarde. Achter de poort heerst een oase van rust en kun je je lekker ontspannen na een dagje Medina. Alles is tip top in orde en Jan staat de gehele dag tot je dienst. Jan is een Marokkaan die werkt op de Kasbah, evenals zijn zus(sen) die de lekkerste Tajines klaar maken die ik ooit heb gegeten. Wij hebben ’s avonds samen met de eigenaar John en zijn vriendin Anne gedineerd. Het diner was voortreffelijk, goed gezelschap en de wijn werd rijkelijk geschonken door Jan. Al met al een geweldig verblijf en zeker aan te raden.

• 9Johan Peene12-03-2012

gewoonweg af

Een prachtig verblijf, vriendelijke mensen, kortom je word er gewoon in de watten gelegd

• 0A. Hue ting03-03-2012

boven alle verwachting

Een prachtige plek en kashbah. Verscholen in het Marrokaanse land. In een echt Marrokkaans dorp. Prachtig ingericht. Heerlijke tuin. Met een fantastische ontvangst en service. Van hieruit kun je ook prachtige trips maken de anti-Atlas of de hoge Atlas in.

• 10bernard cornille16-02-2012

super genieten

Zeer mooie lokatie, gerestaureerd met heel veel smaak. Perfecte ligging in een zeer rustige omgeving. Taroudant te bereiken , te voet, met de fiets, of petite taxi. Zeer vriendelijk onthaal , attente " jantje (= plaatselijke verantwoordelijke) en lekker eten van Zohra ( zus van jantje) Wij keren terug !!!

• 10Franky Fonteyne13-11-2011

Een sprookje van 1001 nacht....

Kasbah Gousteau is in 1 woord Fantastisch...je komt er net terecht in een sprookje van 1001 nacht. Een aanrader voor iemand die het echte Marokko eens wil leren kennen,de gastvrijheid van de plaatselijke bevolking,en de mooie omgeving om en rond de Kasbah. De kamers zijn er zeer mooi,prachtige tuin met zwembad. Wij komen er zeker en vast terug!!

Bed & Breakfast Kasbah Gousteau info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Sidi Amara 35, 83000