Bed and Breakfast Le Balcon de Tanger

2 reviews over Bed and Breakfast Le Balcon de Tanger

A recommander

Sophie
17-7-2013

J'ai réservé via le site web de la maison www.lebalcondetanger.com et j'y suis allé le 02/07/2013, mon séjour était très réussi et je remercie les responsable de cette maison d'hôtes pour leur effort.

Une vue époustouflante!

Christophe
10-12-2012

J'ai passé un merveilleux week-end au Balcon de Tanger, une très belle maison d'hôtes au cœur de la médina de Tanger et qui offre une vue remarquable sur la mer et le port. Excellente ambiance, équipe serviable, chambres raffinées et terrasses ensoleillées...J'y reviendrai!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Balcon de Tanger in Tangier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Balcon de Tanger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Le Balcon de Tanger scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.