Hotel Ibis Budget Tanger

4,4

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget Tanger voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Ibis Budget Tanger in het Nederlands

Rustig en gemoedelijk, nabij de luchthaven

Vanderkelen,
28-10-2017

Ibis budget Tanger ligt een eindje uit het stadscentrum, maar wel nabij de luchthaven. Dat maakt het interessant voor mensen die hier toekomen of vertrekken. Op 100 meter van het hotel bevindt zich een bushalte waar je frequent de bus naar het stadscentrum kan nemen. Het hotel biedt de typische Ibis budget faciliteiten. Eenvoudige maar praktisch ingerichte kamer. Degelijke douche en toilet. Goede isolatie. Uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding, goed ontbijt, bewaakte parking.

NOOIT MEER!!!

Ettalie,
20-8-2017

Slechtste en vieze hotel. Personeel niet vriendelijk. En liegen over Airco. Die werkte niet. Ze probeerden me blaasjes wijs te maken, terwijl dit mijn job is. Schimmel in douche. Kleinste kamers ooit!!!

goed hotel

sam
3-6-2011

vrij nieuw hotel,goed ontbijt,uitgebereid en kamers redelijk schoon. ligging is erg goed,vlakbij strand/boulevard en station.

minpunt: de bedden waren keihard,echt vreselijk! heb de volgende dag om extra dekbed gevraagd die ik op het matras kon leggen om iets zachter bed te creeeren.gelukkig kreeg ik dat extra dekbed ook!ik bedoel slapen is juist belangrijkste,de rest boeit me niet zo.

Nooit meer

Hilde en Martin
1-5-2011

zo een onvriendelijk volk. Was er met de ramadam. Nooit meer, konden s'avonds niet buitenkomen zelfs niet per taxi. Hotel niets te doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budget Tanger in Tangier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budget Tanger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.